Ga naar inhoud

Kleur van Connexxion bussen


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heren ... dames .. het nóg kan véél erger. Kijk maar: AUW!!

Schitterend, waar haal je Ze vandaan...WOW :banaan:

Af en toe mijn harde schijf doorsnuffelen ... (oh ja, natuurlijk doorgestuurd gekregen van o.a. een Peugeot Cabrio Rijdster :banaan: )

Het leuke is dat je na een tijdje wéér om kunt lachen :banaan:

Link naar reactie

Ja, jullie hebben misschien wel gelijk w.b.t. de vraag of het nu een schade-auto wordt. We zien wel. Tim had het al over een nieuwe deur en voorbumper. Ik ga niet te vroeg juichen maar als ik alles vergoed krijg lijkt overspuiten idd wel een goede oplossing. Natuurlijk weer Zwart 2 :birthday:

Link naar reactie

Heej Lennart,

Nou lekker weer zeg, ik heb nu eindelijk tijd om te reageren want die pc hier is constant bezet door ene miss z3.

Ik moet je zeggen dat hij er van de week beter uitzag jongen, wat een eikel die buschauffeur en lang leve de panda mevrouw (dus die laten we altijd invoegen) als je de buschauffeur nog even wilt opknappen hoor ik het wel :angry::blush: , zonde van je Z daar poetsen we niet voor.

Ik hoop dat je schade wordt vergoed, en dan spreek ik je als de Z is gespoten, er zijn in Nederland meer auto's die een beetje bijgespoten zijn dan niet.

Deze Z wordt weer helemaal nieuw :blush: , net of ie uit de showroom komt let maar op mijn woorden.

Suc6

André

Link naar reactie

Zwaar balen, positief blijven denken, je kunt uit dit soort situaties ook wat uithalen, alle andere kleine makken ook ineens herstellen en (de verzekering) van Connexxion laten dokken.

Idd bij de stealer laten taxeren en zwart (II) laten repareren :blush:

Geen stijl dat die man niet ff stopt, aangifte doen bij de politie wegen doorrijden na een aanrijding behoort tot de mogelijkheden :angry:

Link naar reactie

Ik heb iig al een andere deur gevonden voor een redelijk prijsje. <_< D'r zit voornamelijk spuitwerk aan de auto. Dat dat zal het meeste geld gaan kosten. Ik ben nog een beetje aan het kijken waar dat moet gebeuren. Ik heb gister met de polijstschijf geromeeld om het er een beetje uit te laten zien voor voorlopig. Heb dus mooi kunnen oefenen op een duer die toch vervangen gaat worden. Viel me niet tegen moet ik zeggen. Ik kan iig nog rondrijden zonder dat ik m'n ogen uit me kop schaam, totdat het gerepareerd gaat worden.

P.S. Andrace en MissZ3 als jullie nog mee willen doen met spuiten hoor ik het wel he? :blush:

Link naar reactie
Ik heb iig al een andere deur gevonden voor een redelijk prijsje. :huh: D'r zit voornamelijk spuitwerk aan de auto. Dat dat zal het meeste geld gaan kosten. Ik ben nog een beetje aan het kijken waar dat moet gebeuren. Ik heb gister met de polijstschijf geromeeld om het er een beetje uit te laten zien voor voorlopig. Heb dus mooi kunnen oefenen op een duer die toch vervangen gaat worden. Viel me niet tegen moet ik zeggen. Ik kan iig nog rondrijden zonder dat ik m'n ogen uit me kop schaam, totdat het gerepareerd gaat worden.

P.S. Andrace en MissZ3 als jullie nog mee willen doen met spuiten hoor ik het wel he? ;)

Ja wij willen....

Heb je iets in gedachten?

We horen het wel....

Link naar reactie

Ik heb er nog geen haast mee (wil eerst geld van de verzekering eigenlijk) maar die spuiter bij roodkapje lijkt me wel het handigst. Is voor jullie helemaal dichtbij. De motorkap en de HT was het he? Ik moet de motorkap, rechterdeur, voorbumper, rechterachterscherm, en rechtervoorscherm. Als er dan nog geld over blijft ook de linker deur en achterscherm (de sleutelkrassen)

Het kan natuulijk geen kwaad om eens wat offertes aan te vragen

Link naar reactie
  • 1 maand later...
:huh: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

De vlag kan uit! De tegenpartij is aansprakelijk gesteld en betaald uit....

gerechtigheid!

Het is een prima bedragje dus de auto komt weer helemaal goed :blink:

Eindelijk een keer gerechtigheid :D

Gefeliciteerd :party: -_- :drank: :banaan:

Link naar reactie

Gefeliciteerd met de goede afloop ;) , weet uit eigen ervaring hoe klote het is om schade te hebben :( .

Ter indicatie, wij hebben vorig jaar de roadster van Anne, op de achterbumper en achterkklep na, helemaal laten spuiten omdat hij vol zat met krasjes, deukjes, niet weggepoetste vogelflatsen en oxide op de spiegels, dat kostte toen 1060 Euro zonder bon.

Kosten voor spuitwerk aan de coupe na kusje tegen de vangrail vorige maand , voorbumper, motorkap en een kras op de achterbumper totaal 550 Euro ex. btw.

succes met het herstel, Wilko

Link naar reactie
Ter indicatie, wij hebben vorig jaar de roadster van Anne, op de achterbumper en achterkklep na, helemaal laten spuiten omdat hij vol zat met krasjes, deukjes, niet weggepoetste vogelflatsen en oxide op de spiegels, dat kostte toen 1060 Euro zonder bon.

Kosten voor spuitwerk aan de coupe na kusje tegen de vangrail vorige maand , voorbumper, motorkap en een kras op de achterbumper totaal 550 Euro ex. btw.

Waar was dat dan? PM me maar... :lmao:

Link naar reactie

Wilko, is interesante prijs. Mijn zzz heb ik ook gekocht met wat krassen en butsjes, zitten er nog steeds in, maar denk ook wel eens aan overspuiten.

Waar heb je dit laten doen?

gr rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.