Ga naar inhoud

Nieuwe originele HT in kleur voor 1650 euro


pierrez101

Aanbevolen berichten

Belgie is geen probleem en zoals gezegd de voorbereiding zit er binnen een kwartier op :D

Enne ja is idd die opberghoes :fez:

alvast bedankt voor de info

vraag me wel af welke gereedschap je voor montage nodig heb en of het daar eventueel gebruikt kan worden.

Ik zal nog ff afwachten moet ook nog wat geld opzij zetten.

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor zover ik me kan herinneren een steek en torxsleutel. Wil best assisteren/helpen bij de montage, heb alle gereedschap, heb ik vorig jaar nog bij mijn auto gemonteerd toen had ik zelf ook nog eeen originele B)

Hoor het wel als ik iets moet bestellen, ik moet alleen echt bij de bestelling het geld binnen hebben, heb nu een goede relatie en ingang bij de dealer en wil die niet op het spel zetten, hoop dat jullie hier begrip voor hebben :D

groet,

Pierre

Link naar reactie

mmm... kleine kans dat ik tegen die tijd de centen heb. najah... er komt welweer een wiesmann actie. maar toch bedankt pierre.

Link naar reactie
Voor zover ik me kan herinneren een steek en torxsleutel. Wil best assisteren/helpen bij de montage, heb alle gereedschap, heb ik vorig jaar nog bij mijn auto gemonteerd toen had ik zelf ook nog eeen originele :o

Hier vind je de werkzaamheden en het benodigde gereedschap bij de montage van de voorbereiding HT. Of dat in een kwartier gebeurd is???? :blink:

http://www.martin-z3.de/assets/applets/hard.pdf

Link naar reactie

Ben deze voormiddag eens bij men [belgische] dealer gaan luisteren om een vergelijkende prijs te kunnen maken. Het kwam er op een totaal van 2437,08 Euro exl. BTW En dan staat de HT er nog niet op é.

Nu nog ff paar vraagjes:

- Is het mogelijk om ff op voorhand eens tot die dealer te gaan om te luisteren wat die allemaal te vertellen heeft. Of heeft dat geen zin ?

- Wat moet er allemaal gebeuren om te bevestigen dat je een HT zal kopen ?

- Kan er mij iemand zeggen hoe het zit met die voorbereiding ? Iemand die soms een linkje heeft waar staat hoe je juist tewerk moet gaan.

- Hoe zit het met de rolbeugels ? Kunnen die blijve zitten ? Heb de BMW originele zwarte rolbeugels zitten.

Alvast bedankt :huh:

Edit: Had deze over het hoofd gezien: http://www.martin-z3.de/assets/applets/hard.pdf Maar juist een probleemke, mijn Duits is niet hetgeen het zou moeten zijn. Daarom iemand soms iets gelijkaardigs in Engels of zo.

aangepast door Mr. Jones
Link naar reactie
- Kan er mij iemand zeggen hoe het zit met die voorbereiding ? Iemand die soms een linkje heeft waar staat hoe je juist tewerk moet gaan.

- Hoe zit het met de rolbeugels ? Kunnen die blijve zitten ? Heb de BMW originele zwarte rolbeugels zitten.

In de Doe Het Zelf Lounge vind je nogal wat. Als je daar eens had gekeken had je de volgende, recente, post gevonden.

Zeker geen offence, maar in het algemeen zie ik dat veel op het Forum: men vraagt wat, terwijl het antwoord al eerder is gegeven.

Omdat de Members hier de lulligsten niet zijn wordt tig keer iets beantwoord op tig keer dezelfde vragen.

Ivo, een rubriekje FAQ's???????????

Ja, de rolbeugels kunnen blijven zitten.

Link naar reactie
Edit: Had deze over het hoofd gezien: http://www.martin-z3.de/assets/applets/hard.pdf Maar juist een probleemke, mijn Duits is niet hetgeen het zou moeten zijn. Daarom iemand soms iets gelijkaardigs in Engels of zo.

Toen je men topic las Rob, stond dit er al ? Had toch relatief snel men reply ge-edit.

Mijn welgemeende excuses, dat heb ik over het hoofd gezien!

Neemt niet weg dat wat ik schreef (in het algemeen, niet specifiek op jou, hoewel ik er door jou aan moest denken), men te snel vraagt, terwijl het antwoord is te vinden met een beetje zoeken/doorspitten.

Link naar reactie
Ben deze voormiddag eens bij men [belgische] dealer gaan luisteren om een vergelijkende prijs te kunnen maken. Het kwam er op een totaal van 2437,08 Euro exl. BTW En dan staat de HT er nog niet op é.

Nu nog ff paar vraagjes:

- Is het mogelijk om ff op voorhand eens tot die dealer te gaan om te luisteren wat die allemaal te vertellen heeft. Of heeft dat geen zin ?

- Wat moet er allemaal gebeuren om te bevestigen dat je een HT zal kopen ?

- Kan er mij iemand zeggen hoe het zit met die voorbereiding ? Iemand die soms een linkje heeft waar staat hoe je juist tewerk moet gaan.

- Hoe zit het met de rolbeugels ? Kunnen die blijve zitten ? Heb de BMW originele zwarte rolbeugels zitten.

Alvast bedankt :huh:

Edit: Had deze over het hoofd gezien: http://www.martin-z3.de/assets/applets/hard.pdf Maar juist een probleemke, mijn Duits is niet hetgeen het zou moeten zijn. Daarom iemand soms iets gelijkaardigs in Engels of zo.

Ik heb die aanbieding vanuit mijn dealer gehad, welke vragen heb je??

Zoals je ziet een heel goed aanbod, was de prijs die je aangeboden hebt gekregen voor de HT in de juiste kleur, compleet met bevestigingsset (kost al 300+ euro) en hoes?? :huh:

Je kunt de Hardtop voor 14 september bestellen door het verschuldigde bedrag vooraf over te maken onder vermelding van je chassisnr samen met de kleurcode/naam.

Daarna krijg je de HT binnen 2-3 weken geleverd in kleur samen met de hoes en de bevestingsset.

De bevestigingsset zelf is vrij makkelijk te monteren, enige wat veel tijd (kan) kosten is de montage/aansluiting van de achterruitverwarming (schakelaar).

Kan zijn dat er een kabel getrokken moet worden waardoor van alles gedemonteerd moet worden. De dealer rekent daarom 300 euro voor de montage.

Als je alleen de bevestingsset wil monteren wil ik eventueel wel helpen zodat je met de auto incl HT naar huis kunt rijden.

groet,

Pierre

Link naar reactie

Staat trouwens besparing rond de 950 euro maar hier in Belgie kost de HT bijna 3000 euro incl bevestigingsset excl plaatsing.

Dus zekerde moeite waard voor Belgen, ik heb erg veel interesse alleen jammer dat er zo weinig tijd is , 14 sept is nogal vroeg. Toch ga ik het proberen.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.