Ga naar inhoud

Boos! @#&^%$@


RobC

Aanbevolen berichten

Heb even op je membersgallery gekeken en de situatie is bij mij eigenlijk precies hetzelfde. Voor ligt hij perfect in de kast, achter echter veel te ver naar binnen. Voor zou ik dus niks aan doen.

Precies. Maar ik kan het t.z.t. even proberen, al denk ik de uitkomst al te weten.

Niet meer boos, integendeel! :foto: 20 mm spoorverbreders achter (probleemloos) gemonteerd. Resultaat geweldig. Mooi gevuld nu. De 30 mm zou nét te veel geweest zijn, vermoed ik.

Voor geheel niets gedaan; achter en voor hebben nu optisch dezelfde afstand in de wielkasten. De verlaging en dan nu de verbreding achter, maken de ZZZ extra breed. Ja, ik ben er zéér content mee. Het heeft eventjes geduurd, maar nu is het dan eindelijk voor elkaar. :D Ik zal later een fotootje posten.

Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey Rob,

Je hebt weer een beetje pleZier in je Z. Ik bedoel, ik dacht soms dat je hem in brand Zou steken:lol:

Leuk om te leZen dat het Zo goed uitZiet, we Zien het live de 15e. :foto:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.