Ga naar inhoud

Xenon conversie kit - inkoopactie?


Superduper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmm,

ProjectorZâ„¢ DDE Lightning Plus

It is D.O.T. legal and ready to legally upgrade to HID technology.

Moet je nu 2 HID sets hebben 9005.9006 ? Voor stad-,grootlicht

Link naar reactie

De meeste auto's hebben nog geen xenon op groot licht dus hoeft niet persee, dimlicht is al mooi meegenomen.

Verder is xenon niet geschikt om ff met het licht te flitsen, zo heb ik in mijn touring Bi-xenon (dus groot en dimlicht) op één lamp zitten, werkt met een klepje :lmao: Om ff te flitsen werkt het gewone normale grote licht -_-

Nu nog afwachten tot die Philips kits betaalbaar worden :lmao:

Link naar reactie
Verder is xenon niet geschikt om ff met het licht te flitsen

Is mischien wel leuk als er weer eens met groot licht aankomt rijden. Dan zal hij

wel beter op zijn licht letten :huh:

Edit: Pfff begrijp je nu pas... De electronica zou er niet geschikt voor zijn?

Link naar reactie

Vergelijk Xenon ff met een TL-balk. Deze werken via een trafo op hoogspanning en hebben dus een "voorschakelapparaat" nodig. Een TL balk kun je ook niet ff aan/uit zetten. (behalve die met nieuwe elektronische sturingen...)

Verder zou ik alleen mijn dimlicht naar Xenon zetten grootlicht gebruik ik zelf zelden, en als ik het gebruik vind ik het fel zat. Misschien wil je met Xenon dimlicht niet eens grrotlicht meer :huh:

Link naar reactie

IK wist dat het te lang duurt voordat Xenon reageerd op het commando 'licht aan' en mede daarom niet geschikt is voor flitsen. Ik vind dat persoonlijk niet erg. Ik heb er gewone lampen inzitten van 5300K en die zijn wit en fel zat. Ik gebruik ze eigenlijk nooit.

Het gaat mij vooral om het dimlicht. Ik heb nu die Philips Bluevision en vind ze zwaar tegenvallen. Dus ik voel wel wat om voor zo'n Philips kit te gaan.

Deze zijn er ook in twee temperaturen 4300 (wit) en 6000K (wit/blauwig). Ik zou deze wel eens naast elkaar willen zien. Ik denk dat ik toch wel voor de 6000K zou gaan.

Link naar reactie

Ik heb nog een adres gevonden in Nederland die conversiekits verkoopt die ook niet al te duur zijn. Helaas niet van Philips, maar een 'Japans' Merk. Met het verhaal van Ivo in mijn achterhoofd vind ik dat wel jammer. Aan de andere kant: een kit in de VS bestellen die van Philips is, is erg lastig aan te spreken op garantie zaken. Een adres in Nederland is dan wat makkelijker.

Het gaat om de volgende site:

http://www.kela-it.nl/xenon/index.php?opti...ntpage&Itemid=1

Via de mail heb ik wat meer info opgevraagd want de site is veel te summier.

Extra info via persoonlijke Email (denk wel dat ik dat kan plaatsen):

Als er in de BMW H4 gemonteerd kan worden, dan zou U kunnen kiezen voor een

H4 Bi-xenon (groot en klein licht in 1 lamp) . Omdat uw auto een appart grootlicht heeft hoeft u niet te keizen voor een H4 Bi-Xenon , anders is dit verplicht (tbv APK)

Indien het gaat om H1 H3 H7 of de 9004,9005,9006 of 9007 fitting kunt U zowel voor het dim en groot licht een apparte set monteren.

De Z-Motion set zijn CE gekeurd en zijn geproduceerd volgens ISO9002 en

ISO140001 normen. Voeding unit en stekkers zijn degelijk waterdicht gefabriceerd. De lampen zijn van Japanse afkomst. Om de kwaliteit van de Z-Motion te onderbouwen geven we één jaar no-nonsense-garantie.

In de kit wordt geleverd :

2 maal Ignitor ( tbv hoogspanning)

2 maal Ballast ( omvormer naar 85 V)

2 maal Xenon Lamp

2 maal volledige bekabeling met stekkers incl zekeringen.

Tyraps, schroeven zowel speciale schuimpads tbv montage voor de Ignitor en ballast worden ook meegeleverd.

Indien het gaat om een H4 Bi-Xenon worden relay's ( met stekkers, bekabeling, etc) meegeleverd voor het schakelen tussen groot en klein licht.

Er hoeft niet geknipt te worden in de orginele bekabeling van de auto alles kan met de meegeleverde stekkers gemonteerd worden.

Het is niet nodig om beide (groot en dim) in Xenon uitvoering te nemen, het kan natuurlijk wel.

De hoogspanning zit gemonteerd in een degelijk metalen behuizingen, alle stekkers zijn voorzien van rubber. U loopt geen risico mbt storingen in de auto electronica.

Bij meerdere sets kunnen we u de volgende kortingen aanbieden :

5 tot 10 stuks : 5%

11 tot 20 stuks : 10%

21 tot 50 stuks : 15%

50 tot 100 stuks : 20%

> 100 stuks : 30% ;)

StuksPrijzen € 399,- standaard, € 499,- Bi Xenon (H4) incl BTW ex € 15,- verzending.

Je kan kiezen uit 6000K (wit) of 8000K (blauw).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.