Ga naar inhoud

Marcus16

Member
  • Aantal items

    43
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Gemiddeld

Over Marcus16

  • Titel
    1.8 member

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Maastricht

Recente bezoekers van dit profiel

628 profielweergaven
  1. Ik doe maar even een kleine upgrade naar een 3 liter en verkoop mijn 2,5 liter. Dan heb ik een opstapje naar de M! Dank voor alle reacties!
  2. Nog steeds op zoek. Amerikaanse kom je wel tegen, maar vaak zonder duidelijke historie (en de missende parkeersensoren zijn toch wel irritant;)). Ik wil graag een sterlinggrau gekleurde. Geduld is een schone zaak, ondanks ik er weinig aangeboden zie worden, zeker in Nederland. Dus mocht iemand overwegen (of iemand kennen) zijn Z4M te verkopen, let me know. Enige waar ik momenteel mee bezig ben is deze https://www.2dehands.be/a/auto-s/bmw/m1614364260-bmw-z4-m.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618 als de prijs goed is, is een wrap/overspuiten een optie. Iemand een mening over deze?
  3. Een gat bij de BMW historie tussen 2010 en 2017 gevolgd door twee reparaties, waarna geen verdere historie is. Helaas gaat het hem niet worden denk ik, er wordt gezocht of andere rekeningen aanwezig zijn.
  4. Dank allen. Ik wacht even het rapport van de dealer af!
  5. Nee, eentje vanuit het buitenland, dus ik zou hem importeren. Sterlinggrau met zwarte bekleding is deze trouwens (gelijk aan mijn huidige z4).
  6. Hallo allen, ik sluit even aan bij dit topic. Na al jaren een 2.5L E85 gereden te hebben heb ik nu de mogelijkheid om een M aan te schaffen. Mijn huidige Z4 heeft er nu al ongeveer 3 ton opzitten en ik verwacht wat reparaties die eraan zitten te komen. Mijn oog is gevallen op een M, waardevaster en toch wel een upgrade tov de 2.5L, daarnaast hoef ik er nu niet meer wekelijks mee te rijden dus het wordt een opvolger die niet hard hoeft te werken. Mijn vraag aan jullie; de Z4M die ik op het oog heb heeft 220k gereden, maar staat voor een redelijke (denk ik?) prijs te koop (rond de 22k). Vanuit d
  7. Achja, de zoektocht heeft ook altijd wel iets leuks! Ik ga mijn hardtop (en winterbanden) verkopen omdat ik niet meer in de winter ga rijden met de Z. Hij gaat een stalling in en wordt geschorst, het is wel leuk omdat ie zo helemaal compleet is (jaren gezocht naar de originele zijkapjes, sleutel, boekje, hoes en houder), maar als ik de hardtop toch niet gebruik is het ook zonde.
  8. Hier iemand met hetzelfde probleem (helaas niet uit een beschermhoes kunnen toveren..) ik wil hem graag compleet hebben. Nu heb ik eindelijk de zijkapjes en alles origineel, verlies ik deze nr 12 Dus mocht iemand eentje tegenkomen, let me know! Verkoopt wat makkelijker als hij compleet is.
  9. Correct, ik heb nu zelf even de accu uitgebouwd om hem op te laden, appeltje eitje, weegt niet op tegen de meerkosten van een dealer, je moet het maar even weten. Accu werkt nu goed, als hij echt stuk gaat geen originele BMW meer en zelf inbouwen inderdaad.
  10. Gelukkig nog gedacht aan mijn ANWB lidmaatschap, langsgekomen op zondag. Die constateerden dat de accu inderdaad niet volledig opgeladen is (maar niet kapot) konden na redelijk lang (3*10 seconden) doorstarten hem aan de gang krijgen. Hij was verzopen, door het paar keer proberen te starten, dynamo laadde ook gewoon goed. Einde van het verhaal; Z4 loopt weer, ik vermoed dat mijn dashcam zorgde voor het leegtrekken van de accu, nu ik de dashcam na de rit uittrek heb ik geen last meer gehad van slecht/niet starten.. Verder nog een mail gekregen van de dealer dat ze de accu voor 15% korting
  11. Bobines zijn een half jaar geleden vervangen samen met de bougies.. Vanochtend proberen over te starten met een draaiende auto, wederom niks. Dat wordt slepen naar de garage morgen.
  12. Spanning was (meen ik) 13,4V. Nu gemonteerd en gestart: spanning daarna op de polen was 11.8V.
  13. Ik gebruik hem regelmatig, echter de snelwegritjes van 100 km zitten er tegenwoordig minder bij. Tegenwoordig is het inderdaad korte stukjes (bijna (werk)dagelijks 2x 20 km.. De accu is nu opgeladen volgens de lader, geeft echter nog steeds de zwarte indicator aan.. Morgen eens terugplaatsen en kijken wat ie doet, anders wordt het toch een nieuwe accu en hopen dat het voorbij is.
  14. Elektrisch probleem Twee jaar goed gegaan, toch weer wat problemen. Ik heb twee jaar geleden een nieuwe accu (van BMW zelf) laten inbouwen, geen problemen gedurende het eerste 1,5 jaar. Afgelopen half jaar starte de auto wat slechter, daarbij viel soms ook de radio uit tijdens het starten. In de eerste kilometers bleef de radio ook vaak qua scherm "hangen", het BMW logo bleef dan enkele minuten staan, terwijl het geluid wel normaal functioneerde, idem dito voor de dashcam (BMW advanced car eye), die vaak in het opstartscherm bleef hangen, uitviel en dan opnieuw opstartte. Ook de afgelo
  15. Klopt, vorige keer ook een uurtje moeten wachten in Tilburg op de ANWB en vervolgens ruim 40 euro moeten betalen.. Vandaar ook de andere 5 maar even wisselen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt eventueel de cookie instellingen zelf beheren, anders gaan we er van uit dat je akkoord gaat.
Privacybeleid | Richtlijnen | Registratievoorwaarden & Forumregels