Ga naar inhoud

Wat doet u zoal?


Prutsovic

Aanbevolen berichten

Zoals iedereen weet is een forum van groot belang.

Zonder dat kun je als mens niet functioneren.

Waar haal je anders je kennis en ervaring van b.v. je set drie/vier vandaan?

Toch is dat niet het grootste belang van een forum.

Een ding is het allerbelangrijkste.

We zeggen het niet luid en duidelijk en we stoppen het graag onder stoelen of banken.

Doch is het het enige waar we geïntereseerd in zijn.

Om dit forum als voorbeeld aan te halen: niemand intereseert het iets of je nu mooie velgen hebt of waar je leuk kunt toeren.

Hoe het met de F1 gaat, wat een boete kost, wel of geen spoiler, allemaal zaken van generlei belang.

Het enige waar het om gaat is:

Waar kan ik korting krijgen?

Om achter die vraag der vragen te komen is het van belang dat je weet wat iemand doet.

Ook zijn of haar hobbies kunnen een ingang zijn voor korting op gewenste produkten.

Misschien is het een goed idee om hier wat van die zaken neer te zetten.

Altijd handig voor als je iets nodig hebt.

Laat ik zelf beginnen:

Wat doe ik zoal?

Wat: Werk in de automatisering.

Wat houdt dat in: Ik druk op knopjes.

Korting: geen.

Wat: Hobbyfotograaf

Wat houdt dat in: Voor het plaatselijke suffertje maak ik wel eens een fototje.

Ook wel eens voor een niet noemenswaardig weekblad.

Voornamelijk maak ik foto's voor de portfiolio van modellen.

Voornamelijk roodharige rondborstige dames huren mij in om zo wulps mogelijk gefotografeerd te worden.

Korting: Jazeker! Als je ergens een fototje van wilt hebben dan kan ik je gratis vertellen hoe je dat kunt doen.

Voor roodharige rondborstige dames maak ik zeer schappelijke prijzen, lopende van gigantisch duur tot geheel gratis.

Wat: Zeilen.

Wat houdt dat in: Op een varende caravan bier drinken terwijl je heen en weer vaart met de motor uit.

Korting: Als je voor de Heineken (of ieder andere tropische) regatta een bemanningslid nodigt hebt, hoef je mij niet te betalen om mij volledig verzorgt mee te nemen.

Wat: Pils drinken.

Wat houdt dat in: Met of zonder redenen heel veel pils drinken.

Korting: Jazeker! Bij een bevriende garage wordt de wekelijkse pilsbehoefte zakelijk verrekend.

Wat: Fitnessen.

Wat houdt dat in: Doelloos aan een stuk ijzer trekken.

Korting: Jazeker! Doordat ik wel lid ben maar nooit ga, kun je gratis en voor niets op mijn pas sporten.

Dat hebben ze niet door, omdat ze mijn nog nooit gezien hebben.

Wat: Brommer rijden.

Wat houdt dat in: Met een cluppie stoer doen en een berg pils drinken.

Korting: Jazeker! in dat cluppie zitten allerlei mensen die de mogelijkheid hebben om ergens korting voor te geven.

Tot zover even. U zult begrijpen dat mijn hobby-lijst en de leuke-dingen-doen gigantisch lang is.

Ik nodig u uit om hieronder ook wat werk/hobbies/e.d. te plaatsen.

Gelieve als eerste de mensen die in de Arena werken of bij een Ducati-dealer (mijn brommert heeft een beurt nodig).

Link naar reactie
Wat: Hobbyfotograaf

Wat houdt dat in: Voor het plaatselijke suffertje maak ik wel eens een fototje.

Ook wel eens voor een niet noemenswaardig weekblad.

Aha, Remon of Maarten? :kisstogether:

Link naar reactie
Aha, Remon of Maarten? :kisstogether:

Grappig.

Dat je de een kent is logisch, want die is wereldberoemd.

Maar dat je ook de ander kent geeft mij het gevoel dat we met jou wel eens pils gedronken hebben.

Ik dacht alleen niet iemand te kennen met een BMW, laat staan dat ik iemand ken die mij ook kent.

Vertel verder?

Link naar reactie
....Dit is een oude Plyel uit 1875....

Krijg nou toetsen!

Deze specifieke piano komt mij wel heel bekend voor.

Sterker nog, daar heb ik toen nog aan mee mogen helpen bouwen.

In mijn vorige leven, toen heette ik Erretjes van Zandt op Papyrus.

Natuurlijk mag je typen wat je vragen wilt, Floor!

Of het nu om onzinnige dingen als je setdrie of -vier gaat, of om de belangrijke dingen des levens.

Leuk werk, Floor, piano-lerares.

Lijkt mij ook geweldig om de hele tijd de geweldige kunststukjes van nieuwbakken pianisten te horen ;-)

Link naar reactie

Ik doe mee:

Wat doe ik zoal?

Wat: werk als projectmanager bij een groot zweeds meubelbedrijf

Wat houdt dat in: Ik probeer zoveel te verzinnen wat andere mensen zouden moeten doen om te voorkomen dat ik me er druk over moet maken

Korting: geen

Wat: Hobbymuzikant

Wat houdt dat in: In diverse muziekgezelschappen bespeel ik de gitaar. Drie bands, alle in het genre rock/progrock/jazz/metal (oh, da's geen genre... :kisstogether: )

Korting: Jazeker: als je behoefte hebt aan livemuziek is er bijna altijd wel iets te regelen. Als er maar bier bij is...

Overigens Prutsovic, ik dacht eerder gelezen te hebben dat jij geen bier dronk? Of slechts pils? Achja, een korreltje zout maakt dorstig...

Link naar reactie

Nou laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen...

Wat doe ik zoal?

Wat: Werk samen met mijn zwager op zelfstandige basis voor een US bedrijf (www.usmusiccorp.com ) dat gitaren en versterkers verkoopt.

Wat houdt dat in: Voor dit bedrijf doen wij gezamelijk de Europese verkopen. Daarnaast werk ik dan nog met diverse nationale en internationale artiesten en bands waaronder bijvoorbeeld Metallica

Merken: Randall, Eden/Nemesis,Washburn,Parker,Oscar Schmidt en Vinci

Korting: Niet voor consumenten, degenen die korting krijgen geloven dit vaak ook echt.. :m:

Gastenlijst plaatsen: Alleen als ik je ken en mag... :kisstogether:

Zooo meteen nog een beetje reclame erbij..

000026749.jpgPaul%20Washburn%20KOL%20June%2019.jpg

Link naar reactie

Leuk leuk!

Ikzelf werk als filiaalhouder voor een Belgisch bedrijf dat instaat voor de verhuur van bedrijfswagens, personenwagens, moto's, trailers en ook sportwagens.

Zo hebben we in ons gamma enkele Aston's, een Lambo, enkele nieuwe Porker 997's, Maserati, Ferrari F430, Nissan GTR.... Enz...

En als we het zelf niet hebben, kunnen we er meestal wel aangeraken :m:

Tevens doen wij ook Car Events, zoals daar zijn rally's, racedopen, .....

Korting? Voor een goede forumkennis valt steeds iets bedisselen :kisstogether:

Link naar reactie
Leuk leuk!

Ikzelf werk als filiaalhouder voor een Belgisch bedrijf dat instaat voor de verhuur van bedrijfswagens, personenwagens, moto's, trailers en ook sportwagens.

Zo hebben we in ons gamma enkele Aston's, een Lambo, enkele nieuwe Porker 997's, Maserati, Ferrari F430, Nissan GTR.... Enz...

En als we het zelf niet hebben, kunnen we er meestal wel aangeraken :m:

Tevens doen wij ook Car Events, zoals daar zijn rally's, racedopen, .....

Korting? Voor een goede forumkennis valt steeds iets bedisselen :kisstogether:

Voor een niet noemenswaardig weekblaadje mag ik wel eens in de wat specialere autos rijden.'

Helaas nog niet de Nissan GTR.

Dat lijkt me echt een wereldbak.

Beetje saaie kleur nemen, GTR wisselen voor een Primera en ergens een TURBOdiesel-halfords plaatje op plakken.

Best grappig bij het stoplicht.

Link naar reactie
Je maait me het gras voor de voeten weg ,Al een tijdje loop ik met hetzelfde idee rond .

Ik durfde het niet zo goed aan tot afgelopen zondag ik het er maar op gewaagd heb om een vraag te stellen over audio apparatuur ,niks met zzztje,s te maken, maar in mijn argeloosheid dacht ik dat het wel kon.

stel je niet zo aan, je lijkt wel een wijf. :kisstogether:

Link naar reactie
daarnaast restaureer ik met veel geduld oude piano,s vanaf bouwjaar 1875

Korting?

We hebben thuis een piano staan uit 1889 ofzo... die heeft nodig een opknapbeurt nodig :kisstogether:

Of, nouja... we... eigenlijk Frank... (voordat ie me het huis uitzet omdat ik het over ONZE piano heb... :m: ).

Link naar reactie
Korting?

We hebben thuis een piano staan uit 1889 ofzo... die heeft nodig een opknapbeurt nodig :kisstogether:

Of, nouja... we... eigenlijk Frank... (voordat ie me het huis uitzet omdat ik het over ONZE piano heb... :m: ).

een echte restauratie is niet goedkoop niet zozeer wat onderdelen beteft maar de tijd die er in gaat zitten , je moet je dan ook afvragen wat je wil, wordt het instrument nog regelmatig bespeelt of is het een mooi meubelstuk .

bij restauratie praat je al gauw over een paar duizend euro

en niet onbelangrijk is is het een bekend merk of een van de vele duizenden fantasie merken die er in die tijd gemaakt zijn.

Link naar reactie
Grappig.

Dat je de een kent is logisch, want die is wereldberoemd.

Maar dat je ook de ander kent geeft mij het gevoel dat we met jou wel eens pils gedronken hebben.

Ik dacht alleen niet iemand te kennen met een BMW, laat staan dat ik iemand ken die mij ook kent.

Vertel verder?

Wat: Hobby Magnum PI

Wat houdt dat in: Forumleden onderzoeken die vanuit het niets opeens bananenschaafsel promoten.

Korting: Tuurlijk, 100% zelfs, doe het pro deo (ja, ik weet dat ik daarmee die Magnum PI Ferrari niet bij elkaar krijg, maar wil je eigenlijk wel in Ferrari gezien worden)

magnum-pi-ferrari.jpg

Maar zonder gekheid, Maarten-of-Remon, je gratis foto-shoot diensten gaan zeer gewaardeerd worden voor de Zettie-foto shoot waar we al een tijdje mee in gedachten rondlopen. Mooi werk man! :kisstogether:

Link naar reactie

Ik ben biiiijjjjnaaaa tandarts.

Daarnaast DJ.

Daarnaast heb ik HEEL lang klassiek piano op hoog nationaal en internationaal niveau gespeeld. Enkele concoursen gewonnen ook. De Steinway blijft nu echter al een tijdje onaangeraakt, heb nu even de draaitafels verkozen. Weer 's wat anders.

:kisstogether:

Link naar reactie
Ik ben biiiijjjjnaaaa tandarts.

Daarnaast DJ.

Daarnaast heb ik HEEL lang klassiek piano op hoog nationaal en internationaal niveau gespeeld. Enkele concoursen gewonnen ook. De Steinway blijft nu echter al een tijdje onaangeraakt, heb nu even de draaitafels verkozen. Weer 's wat anders.

:rolleyes:

Das mooi!

Het gebeurd me wel eens dat een dame me op mijn bek slaat...

Link naar reactie
Maar zonder gekheid, Maarten-of-Remon, je gratis foto-shoot diensten gaan zeer gewaardeerd worden voor de Zettie-foto shoot waar we al een tijdje mee in gedachten rondlopen. Mooi werk man! :rolleyes:

Ach so.

Die serie moet ik er nog eens afhalen. Toen had ik voor het eerst een camera in me klauwen.

Niet dat het daarna veel beter geworden is, maar ik kwam welwat dichter bij de baan te staan.

Zal eens wat betere fotoś online zetten:

Lammers.png

Link naar reactie

Wat doe ik zoal?

Wat: Werk in de bootjes .(lees pleziervaartuigen)

Wat houdt dat in: Ik repareer, installeer ,verkoop nieuw, oud, of gerepareerd ,stalling ,kortstalling,schilder,laswerk,etc etc.

Korting: als je een boel in een keer nodig hebt valt er altijd te praten.

hier doe ik dat allemaal

ps

sorry floor heb t niet zo bedoeld :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.