Ga naar inhoud

Nieuwe softtop


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Heay!

Sinds vorige week heb ik dan eindelijk een nieuwe softtop.. de vorige begon echt te lekken en bij een harde regenbui had ik in mijn kofferbak links en rechts achter (in die soort van bakjes) 10cm water staan :thumbup::muur: Het kon gewoon echt niet meer + die beige kap had diverse slijtage plekken.

Ik had hier op het forum al het e.e.a. gelezen over Cabrio Partner in Amerongen, maar niemand die volgens mij nou ook echt daadwerkelijk daar zijn kap heeft laten vervangen.

Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar ik moet zeggen.. ze leveren echt top kwaliteit. Op het laatste moment heb ik toch besloten om een originele kap te laten plaatsen (1300,- incl montage), zodat ik het ruitje er eventueel ooit nog uit kan ritsen. Een imitatie-kap heeft een vastgestikt ruitje..en is iets goedkoper.

Hier wat foto's van hoe het was..

DSCF0001.jpg

DSCF0002.jpg

DSCF0010.jpg

Hier wat foto's van hoe het wisselen van kap in zijn werking gaat..

DSCF0011.jpg

DSCF0012.jpg

DSCF0013.jpg

DSCF0015.jpg

En hier het nieuwe resultaat.. :thumbup:

DSCF0023.jpg

DSCF0020.jpg

DSCF0026.jpg

Zoals jullie misschien door hebben, ben ik er uiterst blij mee!! :thumbup:

ZO heb ik het altijd al willen hebben. Zwart/Zwart is imo gewoon het mooist.

Groeten! :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoooheee, da's mooi!

Kost wat, maar dan heb je ook een mooie nieuwe kap. Persoonlijk vind ik dit ook mooier dan de beige van de eerste foto's.

Als je het ruitje zo mooi wilt houden, moet je er bij het open rijden een doek tussen leggen. Eén keer open rijden en je hebt er weer een streep in. Alleen vind ik dat zelf te veel werk :thumbup: ...

Link naar reactie

ziet er inderdaad een stuk sjieker uit. nu maar hopen op veel regen :schater:

heb je trouwens met zo'n kleine antenne wel een goede ontvangst? ik heb de orginele antenne maar dat valt wel tegen

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb ze ooit bij Wheeler Dealers een hoedenplank zien spuiten met autolak, dat zag er ook erg strak uit. Zou dat op een softtop ook het gewenste effect hebben? <_<

Erg strak zo'n nieuw dak!

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast Z3-Widebody

Nu heb ik vandaag voor het eerst mijn dak weer open gehad, dit ook omdat ik de bescherm doek voor het ruitje niet kon vinden.. maar nu uiteindelijk toch wel.

Ondanks die bescherm doek, krijg je toch een vouw in het ruitje.. is hier nog iets tegen te doen? Bijvoorbeeld met een fohn je ruitje verwarmen zodat de vouw eruit trekt?

Heeft iemand een tip en dan niet de inkopper van; je dak dicht laten.. :thumbup:

gr!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
ziet er inderdaad een stuk sjieker uit. nu maar hopen op veel regen :schater:

heb je trouwens met zo'n kleine antenne wel een goede ontvangst? ik heb de orginele antenne maar dat valt wel tegen

Dat antennetje zit er eigenlijk meer voor de show, ontvangst is nihil tot slecht.. maar ik luister dan ook meer cd's.

Afentoe komt de file melding er nog wel doorheen, maar goed.. voor het buitenland heb ik altijd een lange variant bij me.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Gast Z3-Widebody

Vandaag de hardtop er weer afgehaald..

Was toch wel benieuwd hoe het ruitje er, na 5maanden in elkaar gevouwen te hebben gezeten, nog uitzag..

Maar moet zeggen,.. perfect :rolleyes: geen dikke vouwen oid..

Was er toch wel een beetje huiverachtig voor.

Hij staat nu in de zon,.. en zal zowel weer helemaal strak staan :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.