Ga naar inhoud

ramen dicht laten.


blackz4

Aanbevolen berichten

Mijn z4 heeft er problemen mee als ik de ramen laat zakken, hij maakt een hard klagend geluid geluid bij het omhoog gaan en zakken .

Volgens mij zijn het de rubbers ofzo.

Ik wil niet gaan knoeien met een of ander smeermiddel, maar misschien heeft iemand hier nog een tip, zodat niet het hele terras zich omdraait en naar mij kijkt als ik het dak open doe. :D

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

je eerst moet de ramen helemaal tot beneden laten zakken, de plopdans doen, een snotbel uit uw neus peuteren, vijf minuten wachten, de snotbel op de ruit uitsmeren en dan recht in de geleider van het glas pissen (opgelet met vlekken op je stoelen)... als dat niet lukt, moet je even de zoekfunctie gebruiken :D

Link naar reactie

Ik denk dat je toch echt de deurpanelen er even af moet halen om het mechanisme te smeren en ook vast te zetten.

Als het lawaai maakt, is er een goede kans dat het raam in een keer naar binnen glijdt aangezien het mechanisme los geraakt is. Is een vrij bekend probleem.

Link naar reactie

Ramen en bekleding loshalen,mechanisme smeren, echt nog een gevalletje garantie gelukkig.

Ik moet toch nog terug voor sticky steering, hebben ze er gelijk een klus bij. : :mellow:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Mijn z4 heeft er problemen mee als ik de ramen laat zakken, hij maakt een hard klagend geluid geluid bij het omhoog gaan en zakken .

Volgens mij zijn het de rubbers ofzo.

Ik wil niet gaan knoeien met een of ander smeermiddel, maar misschien heeft iemand hier nog een tip, zodat niet het hele terras zich omdraait en naar mij kijkt als ik het dak open doe. :ok:

De wagen moest toch terug voor stuurklachten, bovenstaande klacht is verholpen door een rubbersmeermiddel in de geleiders te spuiten.

Dit was mogelijk van buitenaf zonder alle bekleding te verwijderen. :blink:

Link naar reactie
De wagen moest toch terug voor stuurklachten, bovenstaande klacht is verholpen door een rubbersmeermiddel in de geleiders te spuiten.

Dit was mogelijk van buitenaf zonder alle bekleding te verwijderen. :blink:

nou maar hopen dat het probleem zich volgende week niet opnieuw aandient :ok:

Link naar reactie

Komt het zovaak voor dan???Moet ik een paar spuitbussen in het dashboardkastje leggen?? :wub:

Link naar reactie
nou maar hopen dat het probleem zich volgende week niet opnieuw aandient :kicking:

Hoor hem dan :schater: die van jou kraakt nog meer dan alle kerkers die we bezocht hebben!! inclusief de kofferbakklep, het was echt hilarisch, een middeleeuws kasteel was er niets bij. Vooral niets aan doen Martijn ;) :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Binnenkabel zal gerafeld zijn, conclusie : Raammechaniek vernieuwen.

Ruud,bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Hoor hem dan :schater: die van jou kraakt nog meer dan alle kerkers die we bezocht hebben!!

ja lekkere meid DUH :huh: , waarom denk je dat ik zo zeker was dat het probleem zich opnieuw aandient/ zou aandienen <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.