Ga naar inhoud

eindelijk foto's van mijn QP


Coupe2.8

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Prachtige Coupe heb je! B) Ook erg mooie BBS CH's! :angry: :angry:

... en wie weet zien we je eens bij de beruchte BLB(m)eeting!!! :rolleyes:

Voor wat de Winter-Belgium-edition van die BLB meeting....zet 6 februari maar vast in je agenda! (moeten alleen nog een lokatie kiezen)

Link naar reactie
Ik zou er graag bij zijn bij die meeting waar jullie van spreken, kan ik daar ergens meer info over terugvinden?

Zou leuk zijn als je erbij bent. :thumbup: Van deze meeting moet ik nog een fatsoenlijk aanmeldtopic opzetten. Doe ik deze week.

In het kort, gaat het zijn: vrijdag 6 februari 2009, 19:00 uur, omgeving Hasselt. :hmmsmiley02:

Link naar reactie

Ziet er leuk uit, zo allemaal samen.

Maar is er zo niets overdag want ik zie dat dit begint om 19u? en dan is het al donker

en kunnen we niet meer genieten van de andere ZZZ'jes.

Is er ook geen roadtrip ofzo waar ik kan aan meedoen of is dit dan voor een echte

ZZZ club?

Many Thanks

Link naar reactie
Maar is er zo niets overdag want ik zie dat dit begint om 19u? en dan is het al donker

en kunnen we niet meer genieten van de andere ZZZ'jes.

De BLB meetings zijn inderdaad meer ZZZ(Z) eigenaren die lekker kletsen en hapje eten. Wel komen we allemaal met de ZZZ(Z)tjes. 's zomers kan je dan natuurlijk mooi de auto's zien, 's winters niet.

Voor een dagvullend programma zou je even bij Emanuel & Reggie's ZZZ(Z)-dagje kunnen kijken :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Het was en is nog steeds een geweldige coupe...

Moooooooi :angry:

Inderdaad, zééér mooie coupé. BBS'n staan 'm goed !

Heb die wagen eind 2005 - begin 2006 weten te koop staan, stond geloof ik in Boom te koop. Heb dan rond die periode de mijne gekocht.

Ben trouwens een gebuur van je Stefaan, woon in de omgeving van Gent. Heb net dezelfde, met uitzondering van de velgen.

Link naar reactie
Inderdaad, zééér mooie coupé. BBS'n staan 'm goed !

Heb die wagen eind 2005 - begin 2006 weten te koop staan, stond geloof ik in Boom te koop. Heb dan rond die periode de mijne gekocht.

Klopt, was mijn broer :angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.