Ga naar inhoud

Reactietopic 2e editie limborit


Edwin

Aanbevolen berichten

Zo, ik ben weer thuis.

750 open kilometers later en met suizende oren.

Ik denk ik zal meteen maar het reactietopic openen.

Mensen van de organisatie ontzettend bedankt weer en ook de overige deelnemers bedankt voor de gezelligheid. Het was weer een klasse evenement.

Ik zal de foto's nog posten.

Nu hopen dat iemand anders een foto heeft van mijn eerste rondje ooit op de ring.

Link naar reactie
  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nog behoorlijk wat van onze en andere auto's geschoten, vermoedelijk ook van driving fun en wat ander grappig materiaal.

al het materiaal kun je hier vinden.

Mocht iemand foto's op volledige kwaliteit willen hebben pm me dan even met je mailadres of mail me op z3roadsterfan [at] yahoo [punt] com

Link naar reactie

Ook weer veilig thuis... echt een super dag, bedankt! :thumbup:

2 rondjes gereden, heerlijk :rolleyes: . Rond 15.30u de baan op gegaan. Wat een ervaring, stond na met name het 2e rondje te stuiteren van de adrenaline. Of dit nou een 'eens-maar-nooit-weer' of 'binnenkort-weer!' actie was ben ik nog niet helemaal uit, zal het vast nog wel eens doen maar de gevaren en de risico's zijn niet te onderschatten.

Het genot, het plezier, en de KICK zijn echter alles overtreffend. Geen woorden voor. Ik begrijp nu helemaal waarom onze Limbo-vrienden, heel wat weekendjes op de Ring doorbrengen... :wub:

@Frido, geweldig dat je als navigator vooruit wilde rijden, helpt absoluut om de goede lijn te rijden en de rempunten te bepalen. Voor eenieder die een eerste keer de Ring opgaat De Tip van de Dag: vraag een ervaren Ring-er om je er overheen te loodsen!

aangepast door MdV
Link naar reactie
PS voor wie het niet wist, de doppen waar deze tas ...

tlssZ4.jpg

...mee bevestigd wordt aan de binnenzijde van de achterklep van de Z4, kan je ook gebruiken om het inlaatspruitstuk van de 3.0 te fixen :rolleyes:

:thumbup: Weer zo,n auto naar de kl.... ik ben blij dat ik een echte heb...dacht ik :wub:
Link naar reactie
ook weer veilig thuis... :wub:

Gelukkig! We dachten al de hele tijd dat Ruudkapjes telefoon weer zou gaan tijdens het wokken.

Wij zijn ook weer thuis trouwens!

Frido, PJ, Emanuel, Danny en Reggie, bedankt voor de superdag vandaag!! :rolleyes:

Gaan nu eens beginnen met downloaden van foto's en tracklogs uit de GPS!

Natuurlijk zullen we de foto van Frido's 720 graden spin bij Monschau als eerste plaatsen :thumbup:

Link naar reactie

[ :wub: mode AAN ] Net de video-opname van mijn allereerste rondje ring ever gekeken. Ook even de rondetijd bekeken op basis van de tijdcode op het bandje:

13min 31s

[ :rolleyes: mode UIT ]

Link naar reactie

Roodkapje in het bos

cimg2371gk6.jpg

Met de drukte viel het erg mee :thumbup:

cimg2378gz9.jpg

Klaar voor De Uitdaging ^_^

cimg2395zu4.jpg

Nu komt het toch wel heeel dichtbij :wub:

cimg2398uy3.jpg

Opsporing Verzocht! wie kent deze Lotus rijder ;) heeft nog een rol tape van me tegoed :rolleyes:

cimg2402jy8.jpg

Link naar reactie

De rit die ik in Zedri, met Martijn in ons kielzog, heb mee mogen maken was echt wel de moeite waard. Man-o-man, der Frido der kann fahren! :wub:

IMG_1134.JPG

IMG_1150.JPG

IMG_1139.JPG

Martijn, ik mail je alle foto's nog wel op 8MP resolutie.

Morgen doen we wel wat meer foto's, eerst pitten.

Link naar reactie

Leuke foto's Edwin! :thumbup: Jammer dat ik te snel was om op de foto te zetten... :wub: ^_^

Chuck gespot:

Touris029420080914.JPG

RvE gespot:

Touris029720080914.JPG

Het was weer een en al gezelligheid vandaag, maar ik ben nu helemaal leeg na zo'n zwaar weekendje :rolleyes: Duss...: Tot morgen ;)

Link naar reactie

Echt een te gekke dag achter de rug. :wub:

super lekker weertje en lekker hard kunnen gassen!!!

Wouw wel een aparte ervaring op de ring rond te rijden waar je er ook nog eentje zijn honda 3000 tegen de vangrail ziet parkeren aiaiaiai hij keek ook wel een beetje bleek.

Ook de rit er naar toe was oke met de kleinere groepjes beter als die lange kolones.

naar huis rijden was ook nog een leuk stukje met zeer leuk bochten werk alom een geslaagde dag en tot de volgend keer .

goetjes Léon

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.