Ga naar inhoud

Z3forum golftournooi


The Shrike

Aanbevolen berichten

om maar eens het kaf van het koren te scheiden hier. Is er interesse om eens met een stel z3forum mensen te gaan golfen? Mits genoeg belangstelling kunnen we een klein toernooitje doen. Ik weet, het heeft geen ene zak te maken met de z3, maar dat zijn er wel meer dingen hier, dus ... schiet los.

(Serieuze) aanmeldingen:

Bart - The Shrike - GVB - geen HCP

Roger - z3mroadster -GVD - geen HCP

Maik - GVB - HCP 10.3

Maarten - GVB - HCP 9.1

Ralf - GVB - geen HCP

Karin - GVB - hcp 23.1

Richard - GVB - hcp 24.3

Nicenick -GVB -geen HCP

Datum geprikt.

Zondag 2 November: 13:00 - 15:00 (9 hole par 3) http://www.delflandgolf.nl/

Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

om maar eens het kaf van het koren te scheiden hier (het wordt wel soft met die Frank en Roger hondentopics). Is er interesse om eens met een stel z3forum mensen te gaan golfen? Mits genoeg belangstelling kunnen we een klein toernooitje doen. Ik weet, het heeft geen ene zak te maken met de z3, maar dat zijn er wel meer dingen hier, dus ... schiet los.
Alleen als ik mijn honden mee mag nemen, wil ik wel een balletje met je slaan :fiew: Kijken wie de grootste handicap heeft B)
Link naar reactie

Leuk idee, een 'softies-only' toernooi! :fiew:

Heb je al een baan op het oog? Uiteraard niet jouw homecourse want dan kan ik je niet inmaken....of misschien wel, is er in ieder geval uitdaging.... B)

Link naar reactie

Update: zie post 1

De eerste flight lijkt te bestaan. Aangezien dit de aankomende volkssport #1 is zullen er toch wel meer mensen zijn. Ik ben een beginner, dus maak je geen zorgen Maik. Echter, we kunnen overal spelen waar we binnen mogen IMHO.

Geef ff aan of je een GVB hebt (maakt de keuze uit welke banen kunnen makkelijker) en eventueel je handicap.

Link naar reactie

Leuk idee.

Ralf - GVB JA - HCP NEE

Wel pas begin oktober weer van de partij vanwege vakantie.

Link naar reactie
Golf... knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken.

Geintje natuurlijk. Tot 2x toe een clinique gevolgd... niet mijn ding zeg maar. Wel jammer. Lijkt me best een relaxe sport.

Ik vond het juist de aantrekkingskracht dat het niet direct lukt. Zonder te willen snoeven, maar de meeste balsporten, daar ben ik redelijk snel goed tot geweldig in. Dit lukte de eerste maanden echt niet. Vervolgens woonde ik een paar maanden in de VS en deden mijn collegas niks anders, dus door de zure appel heen gebeten. Juist het feit dat het moeilijk was in het begin maakte het interessant. Daarna weer in D gewoond en vaak gespeeld. Terug in NL 4 jaar niet gedaan (gezeik hier met die GVB), maar vorig jaar toch weer begonnen.

Link naar reactie
Zonder te willen snoeven, maar de meeste balsporten, daar ben ik redelijk snel goed tot geweldig in.
Zo ken ik je weer, bescheiden als altijd :rolleyes: Ik kan overigens slecht tegen mijn verlies, dus bereid die Karin van jou er maar op voor dat je waarschijnlijk met een club om je nek thuis komt :schater:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Leuk idee, Afhankelijk van de datum doen we mee.

Karin hcp 23.1

Richard hcp 24.3

Zelf golfen we op Zeegersloot Alphen aan de Rijn.

We horen de gegevens graag

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.