Ga naar inhoud

Najaarsrit 2008 op 28 september


Edwin

Aanbevolen berichten

INSCHRIJVING GESLOTEN

Hallo Allemaal,

Na de poll waarvan de uitkomst overduidelijk was is hier dan het inschrijftopic voor de najaarsrit op 28 september 2008

De exacte route gaat nog uitgestippeld worden maar er kan nu alvast ingeschreven worden zodat je de datum ook daadwerkelijk kunt blokkeren in je agenda.

Verzoek van de organisatie is je alleen in te schrijven als je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook komt, dit om allerlei administratieve problemen te voorkomen.

Wanneer meer duidelijkheid volgt over de route en waar te melden zal dit in de eerste post worden aangevuld.

We zullen om 10 uur starten in de provincie Drenthe (kan ook Friesland zijn geloof ik, in ieder geval in de streek waar die Lange woont).

Er zal een bedrag gerekend worden voor de lunch (volgt dus nog) en voor het diner verzoeken wij je aan te geven of je mee-eet en met hoeveel personen.

Voorbeeld:

Forumnaam aantal personen namen deelnemers diner j/n

We hopen in ieder geval op een gezellige dag en een grote opkomst.

* mensen die de avond ervoor willen overnachten in de buurt van de start kunnen dit ook aangeven.

Bij deze een link naar het hotel, niet groots wel gezellig. Vanaf hier is het 10 minuten rijden naar het startpunt. Ook woon ik hier 10 minuten vandaan, een ieder die daar slaapt is uitgenodigt voor een borrel op de zaterdag avond. Je wordt met het busje terug gebracht :schater: Oh ja hier de link!!! reserveer tijdig :thumbup: inmiddels volgeboekt.

Omdat bovenstaand hotel is volgeboekt hebben wij voor de late boekers dit alternatief.

Roger en Edwin

*** het startpunt is bekend ***

Om 10.00 uur verzamelen in "Tea Time, An English Tea Room". Voordat er paniek uitbreekt, ze schenken ook koffie.

Ommerweg 59

7921 TB Zuidwolde

Hier vandaan wordt om uiterlijk 11 uur vertrokken.

In de middag wordt er gestopt voor een lunch "In de Zaagkoele".

Brink 36

7991 CJ Dwingeloo

Het eindpunt van de route en tevens locatie voor het diner is "De Heeren van Staphorst".

Middenwolderweg 2

7951 EC Staphorst

Kosten voor deelname aan de rit bedragen € 17,50 per persoon. Dit bedrag is inclusief de lunch.

Deze kosten graag voor aanvang van de rit gepast betalen bij de organisatie

De kosten voor het diner bedragen € 45,- per persoon. Dit is voor een driegangen menu inclusief drankjes. Er kan ter plaatse worden gekozen uit vlees of vis.

Geef svp voor het sluiten van de inschrijving even door of je een voedselallergie of iets dergelijks hebt.

De kosten voor deelname aan het diner kunnen voor aanvang van het diner bij de organisatie worden betaald.

De inschrijftermijn voor de rit en het diner sluit op maandag 22 september

********************************************************************************

********************************************************************************

Aanmelden (of afmelden) kan tot maandagavond 22 september 22:00 uur.

Hierna worden de meldingen verwerkt en wordt de reservering bij start/lunch/finish definitief gemaakt.

Indien hierna nog afmeldingen komen zullen helaas de volledige kosten in rekening moeten worden gebracht.

In geval van calamiteiten (liefst alleen aangaande deze rit, als je huis in de fik staat kan ik er ook niets aan doen) hieronder onze telefoonnummers.

Zorg voorafgaand aan de rit voor een volle tank benzine!(ook Gij Ruud!) Het is niet te doen met 40 auto's ergens te stoppen omdat iemand moet tanken.

Zorg bij betaling 's ochtends voor gepast geld. Wij hebben geen wisselgeld en ook op het startpunt zal er geen mogelijkheid zijn tot wisselen. Je hebt dus nog een week om voor voldoende kleingeld te zorgen :foto:

Tot volgende week zondag :foto:

Roger 06 53224886

Edwin 06 52522035

********************************************************************************

********************************************************************************

De avond vóór de rit is er voor hotelgasten en andere geïnteresseerden een diner en aansluitend een borrel georganiseerd.

Diner:

Restaurant Pizzeria Venezia‎Markt 16, 7701 GW Dedemsvaart - 0523 615506

om 18.00 uur aan tafel dus wees op tijd

aanwezig:

Roger & Nicole

Edwin & Nadia

Ruud & Simone

Martijn

Ans

Marcel & Hanneke

Ruud & Marijke

Ad & Astrid

Harrie & Margreet

Aansluitend een borrel in de lokale dierenopvang, zal rond 21 uur zijn.

Deelnemers najaarsrit zondag 28 september 2008

naamloosuo3.jpg

laatst bijgewerkt 24-09-2008 22:15

Link naar reactie
  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Yes, ik verheug me erop... :thumbup:

Ik Zal Zo goed als Zeker met Co Piloot komen, maar ik moet hem nog vragen. We blijven ook eten, want da's Zóóó geZellig.

Alleen als het met mijn paake niet goed gaat kan ik niet komen.

Verder heb ik laatst nog iemand tijdens een toekomstige rit Zedri's bijrijders-stoel aangeboden.

Wie was dat ook alweer...oldman.gif...party0023.gif

Link naar reactie
  • Administrator

Yep, count us in. 99% zeker, tenzij de huwelijkreis in die week gaat vallen zijn wij erbij.

BMW-Z-CSi, 2, Rob & Richelle, J

Link naar reactie
Mocht de start echt ver weg zijn, zou het dan een optie zijn om met de mensen uit het zuiden die niet 's morgens enorm vroeg in de auto willen stappen een hotel gezamenlijk te boeken? :m:

Da's Zeker een optie, en leuk ook nog om met meerdere Z'ts op te rijden.

Maar durf je dat wel aan met mij erbij... :m:

Link naar reactie
Maar durf je dat wel aan met mij erbij... <_<
Dan kom ik ook eerst naar limburg om vervolgens mee terug te scheu... rijden :smart:

Als er mensen een hotel willen boeken geef dit even aan, dan zal ik iets in de buurt van de start reserveren :blink:

Link naar reactie
Dan kom ik ook eerst naar limburg om vervolgens mee terug te scheu... rijden :nono:

Als er mensen een hotel willen boeken geef dit even aan, dan zal ik iets in de buurt van de start reserveren :smart:

Ja er zal vast nog wel ergens een groot einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie of boernschuur vrij zijn. Of een p...dens..l :blink: (don't say the P word) <_<

Link naar reactie
Ja er zal vast nog wel ergens een groot einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie of boernschuur vrij zijn. Of een p...dens..l :blink: (don't say the P word) <_<
Loop dit topic niet zo te verkloten man. Meld je aan of bespaar me je oeverloze gezwam :smart:
Link naar reactie
Loop dit topic niet zo te verkloten man. Meld je aan of bespaar me je oeverloze gezwam :blink:

PS, bij ons zijn het voornamelijke lege stallen <_<

Niet zo agressief he. Anders ga ik mij (tijdelijk) terugtrekken van dit forum. Nee :smart: niet reageren, stuur mij maar een PM

Link naar reactie
als het te erg wordt, zetten we een grote hoed over ons hoofd! :smart:
Of stoppen we de mint-blaadjes van het toetje in onze neuzen, dan denkt vast niemand dat we bij Frido horen! <_<

Frido, zonder gekheid, het zou me erg leuk lijken om met de limbo-afdeling naar het oosten te rijden en daar een hapje te eten en in het hotel te crashen. :blink:

Link naar reactie

ja! zet ons er maar bij.

zzztje/zzzmikkel-2-Diana/Willy-J-J.

Link naar reactie

Ik hoop stiekum om onZe Huub & Reinata met hun bruute Coupé nog eens te mogen begroeten... :kisstogether:

Nog niet wetend waar de rit plaatsvind, het Zal voor hun niet te ver rijden Zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.