Ga naar inhoud

2e Limborit Special Edition 2008!!! 13 en/of 14 sept.


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Hallo medeforummers,

aangezien de limborit van mei 2008 bij iedereen goed is bevallen (op het weer na dan :foto: ) en er nog medeforummers zijn die nog ritten open hebben staan van de Nürburgring, hebben wij besloten dat er in de tweede week van september weer een herhaling komt van de Limborit Special Edition 2008.

Ook mede omdat er medeforummers waren die er niet bij waren, maar wel graag bij hadden willen zijn :foto:

hier de link voor degene die niet mee waren in mei! limborit mei 2008

De datum zal zijn: 14 september 2008. met een ventuele overnachting in Limburg op de 13e, voor degene die al op zaterdag naar het Limburgse willen komen.

Op zondag als we weer terug in het limburgse zijn willen we gaan eten bij Wok Paradiso

de organisatie zal weer door ons limbo's/belgen worden gedaan!!!

deelnemers:

m coupe for life en miss m coupe for life eten mee

Zedri en co-piloot eten mee

pj311 en Roxanne eten mee

Sledgehammer en neefje eten mee

bmwM-optic en een vriendin (afgemeld)

z3mroadster (afgemeld)

MdV en Arno eten niet mee

(S)toploss en zijn vrouw eten niet mee

RvE en Mizzz Coupe eten mee

Z_dream en zijn vrouw eten niet mee

iloon eet niet mee

M Coupe en exige en e30?? eten niet mee

Chucker en Koen eten niet mee

MaikBosafgemeld

Bas 1.9 turbo met broertje eten niet mee

joostvdl met ?? (afgemeld)

D@ve eet mee

Maik met vader eten mee

BoyZ and GirlZ:

VerZamelen vanaf ± 10:00 uur en Zo'n drie kwartier later proberen we te vertrekken. Waar ?

Shell Tankstation Tienbaan

Autoweg A76-4

6422 PW

Heerlen

045-5440305

Dit is het laatste tankstation voor de Duitse grens, gaarne hier voltanken Zodat we lekker kunnen doorrijden richting Nürburg.

Let op:

Als je dit adres opZoekt bijv. via Google Maps dan wordt dit station aan de overZijde van de snelweg aangegeven.

Een medewerker van Tienbaan was van dit gegeven op de hoogte.

p.s wil iedereen die nog niets heeft aangegeven wat betreft het eten me ff laten weten of jullie meewokken????

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie
  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan iedereen die de eerste keer verhinderd was, wees erbij !!!!!

Het is een top-rit, die zich uitermate goed leent voor (wat) :foto: "sneller" bochtenwerk.... :foto:

Helaas zijn we dan op vakantie, mochten jullie nog een keer een verkenningsrit doen, ben erbij !

Link naar reactie

Wordt een drukke september maand :foto: Formule1, najaarsrit een rondje achter Frido aan door de weilanden, Frank op de Nürnbergring mijn achterkant laten zien :foto: Nou voorruit maar zet mij maar op de lijst, dan verwacht ik ook jullie aanmeldingen bij de najaarsrit :foto:

Link naar reactie
dan verwacht ik ook jullie aanmeldingen bij de najaarsrit :foto:

Roger, post hier anders even een linkje naar het aanmeldtopic van de najaarsrit.. :foto:

Link naar reactie

ik heb uit betrouwbare bron dat er op 13 september een klusdag is........drukke maand..

Link naar reactie
Wordt een drukke september maand <_< Formule1, najaarsrit een rondje achter Frido aan door de weilanden, Frank op de Nürnbergring mijn achterkant laten zien <_< Nou voorruit maar zet mij maar op de lijst, dan verwacht ik ook jullie aanmeldingen bij de najaarsrit <_<

In het kader van de geestelijke welzijnsverzorging zal ik ook wel weer meegaan <_< Het laten zien van je achterkant moet je net als de eerste keer op de hotelkamer maar gewoon weer bij Martijn doen.

Van de NOS site:

Toen Danilo Giuffrida, een nu 26-jarige Siciliaan uit Catania, in 2001 werd opgeroepen om zijn dienstplicht te vervullen, vertelde hij de keuringarts dat hij homo was. Het militaire ziekenhuis waar de keuring plaatsvond stuurde vervolgens een rapport aan het CBR met de vermelding dat Danilo niet over de “psychische en fysieke kwaliteiten” beschikte om auto te rijden. Waarop het CBR Danilo opriep voor een herkeuring en hem het rijbewijs maar voor een jaar verlengde. Zoals gebruikelijk wanneer iemand een handicap heeft waarvoor jaarlijkse herkeuring nodig geacht wordt.

Link naar reactie
Ik ben trouwens voorstander voor 1 dag. Vrijdag avond een hotelletje pakken, zaterdag rijden met afsluitend een etentje en vervolgens terug naar huis. Ik wil mij nergens mee bemoeien natuurlijk :thumbup:

Dat is ook het voorstel van Danny geweest Rogér.

Hoogstwaarschijnlijk gaat het dat ook worden.

We komen er op terug.

Link naar reactie
Ik ben trouwens voorstander voor 1 dag. Vrijdag avond een hotelletje pakken, zaterdag rijden met afsluitend een etentje en vervolgens terug naar huis. Ik wil mij nergens mee bemoeien natuurlijk :m:

Tuurlijk wil jij je niet ermee bemoeien. Jij wil je toch nooit ergens mee bemoeien :m:

Datum is perfect. Heb nog een overnachting tegoed in een hotel in Maastricht. Laat ik die nu vlak na de eerste Limbo rit verplaatst hebben naar 13 september :blink:

Link naar reactie
Datum is perfect. Heb nog een overnachting tegoed in een hotel in Maastricht. Laat ik die nu vlak na de eerste Limbo rit verplaatst hebben naar 13 september :blink:
Bla bla bla, was dat de eerste keer ook niet zo :m: Voor ik het weet moet ik mijn kamer weer delen met jan en alleman :m:
Link naar reactie

Hallo allemaal! Het is nog een tijdje ver vooruit maar hoop ook weer mee te kunnen rijden. Ik weet nog niet zeker ivm werk.

Vorige keer had Z3mroadster (Lange) nog wat rondes van de ring over, kunnen we gelijk opmaken. :schater:

Auto is weer in topvorm met nieuwe koppeling en lichter vliegwiel. Begon al wat te slippen tijdens de vorige limborit.

Daarnaast zit er nu ook een katvervanger tussen, kunnen we weer flink gaan bleren in limburg.

Laatste mod zijn de Powerflexbussen deze heb ik nu voor-en achter, dit is echt een super upgrade voor de Zed.

Wegligging is veel malen beter op geworden 1 van de beste mods tot toe.

Hoop er weer bij te zijn was super de laatste keer en zoveel mogelijk bochten graag. :thumbup:

grt Chuck

Link naar reactie

M Coupe en Chucker en iloon, jullie staan erbij!

@Chucker, heb ff gemaild met de de mensen die de wegen aanleggen, en vriendelijk verzocht nog meer bochten te maken, ze zouden kijken wat ze speciaal voor jou zouden kunnen betekenen <_<

wat betreft het eten daar zijn we nog over bezig, maar dat het een eendags rit wordt is wel al duidelijk. :thumbup:

Link naar reactie

hee mensen ik ga mee samen met een vriend van mij!! alleen weet ik niet of we overnachten in limburg maar wat precies de agenda gaat worden hoor ik wel...

edit lees net dat het een eendagsrit gaat worden dus.. never mind :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.