Ga naar inhoud

Wie gaat er 7 september mee naar de GP van Belgie?


Aanbevolen berichten

Aangezien ik de smaak helemaal te pakken heb vraag ik mij af of er nog liefhebbers zijn die mee willen naar de formule 1 van België. Voor details zie HIER Wat mij betreft alleen de zondag. Dus s'ochtends ergens verzamelen en dan gezamelijk oprijden na Spa. Voor verdere details ik heb nog geen idee :lol: Wellicht uiterlijk een maand dit topic open houden, waarna ik een contact zou opnemen met F1 tickets online. Misschien dat wij met een groep een korting kunnen krijgen, ga ik i.i.g. proberen :wub: Wacht dus niet te lang met aanmelden hoe eerder hoe beter.

Aanmeldingen:

1) MdV

2) Z3Midlife

3) IvoZ3

4) Z3Mrunner (2 kaarten)

5) Delta737 (Gaat helaas niet mee)

6) Edwin en Nadia :wave::schater:

7) Z3mroadster

8) Puk (2 kaarten)

9) Roodkapje (2 kaarten)

10) Ivodl (2 kaarten)

11) Aad

12) Chucker (2 kaarten)

Allemaal gereserveerd.

Verzamelen om uiterlijk 8.00uur bij Station informatie:

ESSO "HET ANKER"

RIJKSWEG A-2

6116 AE ROOSTEREN

Telefoonnummer: (046) 485 36 37

Bemand

Shop

LPG

24/24 Service

Truck SpeedPomp

Snelweg

Fuel Cards :thumbup: :D :schater:

Credit Cards

Openingsuren: 00:00 - 24:00

AdBlue in bussen

Vanaf hier is het nog ongeveer 140 kilometer dus gelieve op tijd daar te zijn.

Mochten er problemen zijn onderweg even bellen S.V.P. 06-53224886

Link naar reactie
  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

grrr...ik ga altijd met een hele groep bij boer biet in het weiland staan maar deze keer sla ik het kramperen!! over stap in de :m: en blaas gezzelig met jullie mee count me in :thumbup: 1 dag weg past me beter dit jaar :groupwave:

Link naar reactie

Na tijden van afwezigheid (opstart eigen zaak, andere interesses) leek het me leuk om op het forum weer actiever te worden en val dus meteen met m'n neus in de boter: Count me in!!! Wil er al jaren heen maar nog nooit van gekomen dus dit is de uitgelezen kans!

Link naar reactie
Ja hoor, de ideale schoonzonen van het forum gaan weer op pad. :schater:
Daarom heeft (S)toploss zich niet aangemeld :groupwave: Die zit al een tijd te twijfelen of die zijn schoonmoeder het rafijn in moet flikkeren :schater:

Gemengde gevoelens: Je schoonmoeder het ravijn in zien rijden met je nieuwe ZZZ(Z)

Link naar reactie
Daarom heeft (S)toploss zich niet aangemeld :groupwave: Die zit al een tijd te twijfelen of die zijn schoonmoeder het rafijn moet in flikkeren :schater:

Gemengde gevoelens: Je schoonmoeder het ravijn in zien rijden met je nieuwe ZZZ(Z)

Het begint een beetje op een Gay (P)ride te lijken. Na een nachtje op de kamer met Z3MRoadster en MdV heb ik genoeg van de dark side of life gezien. :schater:

Edit Het bewijs? Hebben zich al vrouwen ingeschreven :thumbup:

Gaan vrouwen zich inschrijven :m:

Link naar reactie
grrr...ik ga altijd met een hele groep bij boer biet in het weiland staan maar deze keer sla ik het kramperen!! over stap in de :foto: en blaas gezzelig met jullie mee count me in B) 1 dag weg past me beter dit jaar :kisstogether:
Top man :thumbup: kan je lekker moonen naar die coureurs :schater:
Link naar reactie
Kan 1 van de mods de datum in het topic vermelden :thumbup:

Done, R.

Kan 1 van de members eerst nadenken voordat 'ie iets post?

Kan 1 van de mods het toptic verplaatsen naar de evenementen.

ik moet ook overal zelf aan denken

Done, R.

Kan 1 van de members eerst nadenken voordat 'ie iets post?

Link naar reactie

Ik heb zojuist 15 tickets besteld :thumbup: Aangezien ik hem toch een beetje knijp dat ze in no time zijn uitverkocht. De info vind je hier . Ik heb de staanplaatsen genomen deze zijn nog enigszins betaalbaar en ik kan niet bij iedereen in de portemoné kijken. Ik krijg maandag de definitieve prijs door aangezien het om 15 tickets gaat, wordt er een korting verleend. Diegene die in de eerste post vermeld staan zal ik een pm sturen zodra ik het definitieve bedrag door gekregen heb. Je ontvangt van mij het kosten plaatje en mijn rekening nummer. Aangezien het om mijn zakgeld gaat verzoek ik een ieder het geld z.s.m. naar mij over te maken. De normale prijs bedraagt Bronze Admission Sun € 159.00 Hiervan gaat dan nog een korting af :)

Op dit moment zijn er dus al 12 kaarten gereserveerd zie eerste post.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.