Ga naar inhoud

Foto en reactie topic Limborit Special Edition 2008


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, we zijn weer thuis aangekomen! En omdat we niemand meer hebben kunnen spreken voordat we zijn afgebogen: het was ontzettend leuk; mensen die deze rit georganiseerd hebben: BEDANKT, geweldig gedaan!!! :(:(

We vonden het erg leuk om iedereen te ontmoeten! Veel plezier nog morgen op de RING :guitar:

Link naar reactie

Vandaag was de eerste dag van de Limborit 2008 - Special Edition (volgens Frido, MET regen, vandaar speciaal). Simone en ik waren er alleen vandaag bij. De rest van de Limborit crew zit nu in het hotel bij de Nurburgring aan een Schnitzel waarschijnlijk.

We waren vanmorgen te gast bij Keram in Beek. Had zijdelings te maken met Frank-Stoploss' Z4 :drank: aanschaf aldaar. Het was in ieder geval zeer goed geregeld! :guitar:

De parkeerplaats voor het pand was voor ons gereserveerd:

IMG_0931.JPG

Speciale Limborit quiz: spot de Z-tjes die bij Emanuel & Reggie op de koffie zijn geweest!! :(

Koffie en vlaai waren ruim voorradig. Gaf iedereen de kans even bij te komen van de rit (of voor andere de hotelovernachting met drie mannen op 1 kamer :( ) en even bij te kletsen. Voor mijzelf was het heel erg leuk om eindelijk eens forum members in levende lijve te ontmoeten.

IMG_0932.JPG

Er werd vol interesse naar elkaars mooie Z-trots gekeken!

IMG_0937.JPG

Voor we in de auto's stapten was er nog even een lekker plensbui gevallen!

IMG_0125.JPG

De deelnemers werden ingedeeld in groepen, waarbij een van de zes organisatoren tot max 4 deelnemers meeneemt. We hadden gekozen voor "toeren" in de equipe van Sledgehammer-Danny! (nou ja..."toeren", dat bleek later meer te verwijzen naar dat het "een hele toer" was om Danny bij te houden al slalomend tussen de fietsers van verscheidene toerritten!). Hier staat de Sledgehammer-equipe van Danny's roadster, onze coupe en Robert-Jan's roadster.

IMG_0941.JPG

Met Robert-Jan in ons kielzog stuurden we door het Limburgse landschap. Nog steeds in de regen/mist

IMG_0946.JPG

In Valkenburg begon een waterig zonnetje te schijnen. En hop!, daar gingen te topjes meteen naar beneden. (raar volk die roadster rijders... :banaan: )

IMG_0947.JPGIMG_0948.JPG

Voor een deel van de route in Nederland moesten we de weg delen met die hards die op de fiets de Limburgs Mooiste Toertocht reden.

IMG_0951.JPG

Link naar reactie

Eenmaal in België was er wat meer ruimte en werd het landschap nog mooier!

IMG_0954.JPG

En wat kwamen we tegen. Een toertocht van fietsers!

IMG_0957.JPG

De dorpjes in de heuvels lagen verscholen in de mist. Het proza van PJ klopt, ook al zijn het de Ardennen!

IMG_0961.JPG

Onderweg nog een Z4 opgenomen in de equipe: Koen reed mee tot aan de lunch! :guitar:

IMG_0963.JPG

Bij het Signaal van Botrange, het hoogste punt van België werd uitgebreid geluncht. Z-tjes werden mooi geparkeerd.

IMG_0966.JPG

Op de speciale "Parking Reserve Club Z3".

IMG_0967.JPG

De lunch was erg goed en erg lekker. Helaas te zeer bezig geweest met Spaghetti eten om foto's te maken!

Na de lunch werd de route doorgenomen.

IMG_0970.JPG

Wij zouden in de Eifel van de route afbuigen zodat we eenvoudig naar de 1 Autobahn konden en de rest van de groep door rijdt richting Ring.

Equipe-Sledgehammer werd uitgebreid met Marvin. Dus reden er twee facelifts voor ons. (fraai achterwerk die facelifts!)

IMG_0976.JPGIMG_0986.JPG

De route was na de lunch nog mooier dan daarvoor! Uiteindelijk onze mede-forummers uitgezwaaid en in anderhalf uur naar huis gereden.

De coupe staat weer lekker in zijn garage, met zijn eigen Limborit trofee! (morgen maar even wassen! :( ) IMG_0130.JPG

Zoals Simone hierboven ook al zegt: heel erg veel dank voor de organisatie van deze rit/dit event! Ik heb erg veel respect en waardering voor al het werk dat jullie erin gestopt hebben! :( . Ik vond het erg leuk om forumleden te ontmoeten en om zoveel Z-tjes bij elkaar te zien. :banaan: Ook dank aan Keram voor de leuke ontvangst en de leuke kado's! :drank:

Veel plezier op de ring morgen. Ik kijk al uit naar de foto's En doe voorzichtig!

Oh ja: als je Z op een van de foto's staat met het nummerbord zichtbaar en je wil dat liever niet, PM me even, dan pas ik het aan.

Link naar reactie

Bij deze heel veel dank aan de organisatoren van de limborit. Helaas moesten wij eerder afhaken omdat Annelies zich niet goed voelde.

Wij waren ingedeeld in de sportieve groep van Emmanuel. Sportief betekent in de praktijk dat het bedoeling was om iedereen zo snel mogelijk kwijt te raken. Alle middelen werden daarbij aangewend zoals gewoon snel bij de lunch wegracen terwijl je nog aan het instappen bent, Ferraries inhalen en lossen en ietsje boven de maximum snelheid rijden.

We hebben genoten het stevige doorrijden met zo'n groepje M's.

De jonge honden Emmanuel en Chuck voorop en de beschaafde mensen Aad et moi daarachter. Emmauels motto was: Als je je inschrijft voor sportief dan zul je die krijgen ook. Nou Emmanuel en Chuck reden inderdaad of de belastingdienst hen op den hielen zat. Ze wisten niet half hoe snel ze moesten wegkomen. :schater:

Was leuk mensen. :(

cimg0206smallgh4.jpg

De zogenaamde "sportieve" groep. :(

Bovenstaande moet natuurlijk met een knipoog gelezen worden want er werd stevig maar wel verantwoord gereden en de vele fietsers hebben we keurig de ruimte gegeven. Bedankt Emmanuel.

Ben nog even langs de ring geweest en daar stond iemand die dat gecontroleerd rijden wat moeilijker vond.

cimg0211smallpj8.jpg

Oei, dat doet pijn. (ook in de financien)

P.s.: Ook de de welkomst speech van Zedri was ook geweldig. We hebben allen vreselijk gelachen om de limbo humor. :schater::schater:

Link naar reactie

FF gauw een reactie!!

Voor de mensen die willen weten hoe het weer op de ring is <_<

Kijk hier maar ff:

http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg

Het was vanmorgen te Mistig om wat leuks te doen helaas

Het was voor mij de eerste keer dat ik als bijrijder van Aad mee mocht,en het moet gezegd worden:Ik heb er van genoten :newblush:

Bedankt voor de leuke trip en ook leuk om eens andere mensen te ontmoeten :rolleyes:

Ciao for Now, Perry

Link naar reactie

Een reactie op een prachtige rit.

sv100846tw1.jpg

De eerste modificatie aan mijn ZZZ. Deze mocht er wel op.

Vervolgens werden alle ZZZ en ZZZZ bewonderd.

sv100843fh6.jpg

Eindelijk is het dan zover. We zaten in de laatste groep en moesten ;) al watertandend wachten tot we konden vertrekken

sv100845jb7.jpg

Na een mooie rit door het Limburgse land met hier en daar een enkele verdwaalde fietser :newblush: een heerlijke lunch in de Ardennen met een speciale parkeerplaats.

sv100847vf4.jpg

De avond in restaurant Paddock was al net zo gezellig. Heerlijk keuvelen en eten met de mede forummers die wij nu voor het eerst ontmoeten. Gezellige sfeer en groep.

sv100849fy5.jpg

sv100850iv0.jpg

Vanochtend dan de ultieme toets. Het uitzicht vanuit onze hotelkamer <_<

sv100839fb3.jpg

Maar gedurende de eerste uren toch steeds beter weer.

sv100851uv9.jpg

sv100852dt6.jpg

Je herkende zowaar hier en daar in de wei een ZZZ <_<

Het grote voordeel van deze rit was ook het weer. Dit was het enige wat de organisatie niet in de hand had. Al het andere is onovertroffen!!! Hetgeen door een groep Limbo's (inclusief onze belgische Limbo's) hier is neergezet behoeft een HEEL groot compliment.

<_<:rolleyes: Het was in een woord TOP.

Organisatie bedankt,

Ingeborg en Léon

Link naar reactie

Pierrez101, PJ311,Zedri, Sledgehammer, Navigator, Yellowrider, M-Optic, ///M Coupe for life, Reggie en m@rc !!!! (en als ik iemand gemist heb. klopt jullie eigen lijstje niet <_<).

Super bedankt voor deze geweldige rit. We hebben genoten en wat was alles perfect geregeld. Echt, helemaal top <_< .

Zelfs het weer viel reuze mee, van de voorspelde buien hebben we er maar een paar gehad (eigenlijk vooral toen we binnen zaten voor de lunch, dus zelfs dat was goed geregeld <_<), maar grotendeels open gereden (dus Zedri... maak je alsjeblieft niet druk... :newblush: ).

En, Zedri... we houden je er aan dat we nog een keer welkom zijn in Limburg :rolleyes: !

Link naar reactie

Hallo hallo,

we zijn heelhuids thuisgekomen, bedankt alvast voor alle lof, in 1 woord geweldig!! <_<

Heb er echt van genoten, en ook van het ritje op de ring!!! :rolleyes:

Was wel blij dat ik het gisteren al op een ietwat rustigere manier heb gewaagd met een paar forummers achter mij aan de ring op te gaan B)

Want zoals jullie al hebben gelezen was het zeer mistig, alleen de Ringtaxi's mochten rijden, met een zicht van minder dan 25 meter, regen en natte baan wist Sabine toch nog een tijd van onder de 10 minuten neer te zetten met de :m: 5, man wat zou ik graag eens een ritje met haar willen maken <_<:newblush:

En of de duivel er mee speelt, schijnt nu de zon in Hoensbroek <_< , maar dit gaat nog een vervolg krijgen, dat weet ik nu al. :lol:

Foto's en Filmpies ga ik uploaden en zal ik spoedig plaatsen!!!

Nu eerst ff de hondjes een dikke knuffel geven ;)

Link naar reactie

SURPERLATIEVEN TE KORT , om aan te geven hoe deze 2e Limbo-rit was georganiseerd ! <_<

Echt fantastisch allemaal. Onder andere het in kleinere groepjes rijden is perfect. :newblush:

Bijdeze wil ik de gehele Limbo-rit equipe hartelijk bedanken dat we dit weer konden mee maken ! :rolleyes:

Ruud heeft aan het begin van dit topic al een prachtige foto reportage gepost,

waar bijna de gehele rit in is samen gevat. Mooi gedaan Ruud ! <_<

Zal later ook nog wel wat pic's plaatsen. <_<

Link naar reactie

Mooie samenvatting van de twee dagen Ruud en Leon. :newblush:

Ondanks dat we niet het volle potentieël uit de zondag konden halen, toch twee hartstikke gezellige dagen achter de rug gehad. Iedereen bedankt die daar aan heeft bijgedragen!!!

Ook een special thanks naar Koen toe, voor het geweldige ontvangst bij de Keram, en het presentje bij vertrek. <_<

Weinig foto's geschoten, maar deze vond ik wel aardig:

Drie rennwagens, waarvan eentje tegen de wand is gemonteerd. :rolleyes:

49213024nl0.jpg

Robert Jan(?) in de achtervolging.

16222415ro4.jpg

Link naar reactie

Ten eerste, hulde voor de organisatie, jullie hebben kosten noch moeite gespaard om iedereen een geweldige Limbo-rit te bieden! Hotels prima, goed gegeten! Daarbij, alle deelnemers bedankt voor de heerlijke sfeer dit weekend, veel gelachen en echt genoten. Ennuh, dat wagenpark rond de Nordschleife was simpelweg indrukwekkend! <_<

Afgelopen zaterdag heb ik helaas als gevolg van wat tegenslag met de QP, deze vroegtijdig op een autoambulance richting Reeuwijk moeten laten vertrekken. De sympatieke reacties van medeforummers, ten eerste van de Frido-groep waarin ik reed (die geduldig wachtten en me voor 'paal' zetten :rolleyes: ) en daarna tijdens lunch en diner van diverse medeforummers (sommigen mee bekend, anderen wat minder) hebben er aan bijgedragen dat ik desondanks heb genoten van een GEWELDIG weekend.

Sabine die ondanks de weersomstandigheden, binnen 10 minuten weer terug is op de Ringtaxi-standplaats :newblush: Hoop dat we later dit jaar nog eens terug gaan met de limbo's richting de Ring: het proefrondje als co-piloot gisteren in de Z4 3.0 Compressor van Roger smaakte naar meer, ik wil ook zo'n ding :schater:

Link naar reactie

Een reactie van één van die Limbo's <_<

Alvast bedankt voor de lof, we hopen dat iedere deelnemer er lol aan heeft gehad. Wij in ieder geval wel en we lieten jullie met plezier onze "achtertuin" zien :rolleyes:

Mijn foto's :

limborit08001po3.jpg

Geheel in BMW huisstijl : een professionele ontvangst

limborit08004oz1.jpg

limborit08009uy2.jpg

Die BMW dealer bewees dat ie een hart (en koffie en vlaai) voor zetjes heeft :newblush:

limborit08024gu2.jpg

Voor mij schuilt er hier een stand-up comedian in ...

limborit08026pg8.jpg

Wij Limbo's zijn er al weken klaar voor, hup nu, die auto's in en rijden...

limborit08038sc6.jpg

Na een bende "wielerterroristen" ontweken te hebben, hadden we een lekkere lunch at "Signal de Botrange"

Met idd een gereserveerde parking en eveneens een apparte Z3 menukaart. Toch attent. Jullie weten nu waar naartoe als je nog eens toert in de Ardennen <_<

Link naar reactie

limborit08041ef1.jpg

Zondagmorgen : daar sta je dan ... Alles geregeld, behalve het weer. En ik die dacht nog een paar rondjes te rijden op de NS.

Nu moet ik deze zomer toch wel teruggaan, tot spijt van "mijn madam" <_<

limborit08043rx1.jpg

Dan maar Porsche's kijken op de "GP strecke", maar die sissi's reden ook al niet

limborit08045jt2.jpg

1 foto zegt meer dan 1000 woorden, hé Marvin :rolleyes: (Toe schat, laat ons die kerels van het forum ook eens verrassen en met een Cayman S op de proppen komen)

limborit08060em6.jpg

Op de terugweg dan eindelijk een "echte" Wiesmann (een QP dus :schater: )in ons midden. Maar we hebben 'm vlug los gereden...

Iedereen bedankt voor jullie fijne gezelschap enneuh, als het weer het toelaat, doen we dat nog eens :newblush:

Link naar reactie

Ook namens mij hartstikke bedankt voor de grote aanwezigheid van Z'tjes en medeforummers <_<

Het was een toppie weekend en zeker de moeite waard hem nog een dunnetjes over te doen!!! :newblush:

Zoals door Emanuel beloofd zal ik wat foto's plaatsen, het filmpje duurt ff ivm uploaden.

een van mijn favo's rond de Ring!

snb11015ka9.jpg

Uitzicht van onze kamer!!!

snb11005qs8.jpg

Apart volk die roadsterrijders :schater:

snb11006iv4.jpg

Imolarot II <_<<_<:rolleyes:

snb11007pt9.jpg

Link naar reactie

zo, vanavond nog even naar huis geknald. Even vergeten dat ik alweer in NL reed :newblush:

Alle alle organisatoren HULDE!

Het was werkelijk weer een fantastisch weekend. Jammer van het weer, dat is blijkbaar iets wat Frido nog niet kan regelen. (verbeterpuntje voor de volgende keer <_< )

Zoals al aangegeven het ging om de mooie rit en de gezelligheid. De ring was absoluut een mooi extraatje geweest maar die bewaren we dan maar voor de volgende keer. Een aantal heren moet toch nog een keer terug om de ritjes op te maken.

Nogmaals bedankt en tot snel

Nadia en Edwin

Link naar reactie

Zooooooo ook weer terug, het was helemaal TOP. Het kan niet vaak genoeg genoemd worden HULDE aan de organisatie :thumbup: Heenweg was super op een klein detail na, ik had er wel meteen een co-piloot bij. Gelukkig zaterdag lekker eigenwijs en de ring op geweest. Na een donderpreek van Frido :fiew: mochten de haantje's een rondje rijden. In 1 woord geweldig. Achter Emanuel aan, die het rustig aan moest doen omdat wij (S) toploss niet mochten kwijt raken, ik heb ontzettend genoten. Ik moet helaas nog een keer terug ik had uiteraard een 4 rittenkaart gekocht waarvan er nog 3 over zijn :rolleyes: Ik zal van de week de foto's en video's plaatsen.

@ Frido, mijn complimenten met je stuurkunsten. Je bent een echte M killer :schater: Ik heb genoten vond het leuker dan de ring zelf :thumbup: De magneet mag van Zedri af :schater:

@ Martijn en Hans gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten dat hadden jullie snel geregeld :blink::schater:

Link naar reactie

Maar buiten alle geintjes: duidelijk een geweldig weekend, precies zoals je het verwacht van die RK-bende, daar in het Zuiden. Helaas dit keer er zelf niet bij, maar dat zal me dus niet meer gebeuren!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.