Ga naar inhoud

Overbrengs verhouding difrentieel Z3


Aanbevolen berichten

Hoi Z3 liefhebbers is er iemand die mij kan vertellen hoe het zit met overbrengs verhoudingen kan kiezen uit twee verschillende diff een 4.45 en een 3.38 wat is nu de beste verhouding

voor mijn Z3 1.9 m44.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het verschil tussen die twee is extreem groot.

Ik zou zelf niet meer dan zo'n 7-10 procent afwijken anders krijg je bij verkorting van de eindoverbrenging een auto die oncomfortabel hoge toerentallen gaat maken.

Ik ben in een Z4 van 3,23:1 naar 3,46:1 gegaan. Meer zou ik niet gedaan willen hebben.

Link naar reactie
Hoi Z3 liefhebbers is er iemand die mij kan vertellen hoe het zit met overbrengs verhoudingen kan kiezen uit twee verschillende diff een 4.45 en een 3.38 wat is nu de beste verhouding

voor mijn Z3 1.9 m44.

Ik heb hier nog een filmpje Cor,

Dit is mijn broertjes 2.8 die zijn standaard 3.15 diff heeft vervangen voor een 4.27 met 40% sper.

!
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.