Ga naar inhoud

Reactietopic QP/Roadster meeting


Aanbevolen berichten

Jongens het was een top dag!!!

Vanmiddag om 13.00 uur aangereden richting Eindhoven.

onderweg een tussen tankstop gemaakt en een peukje gerookt, precies om 14.30 uur aangekomen en wat schetst onze verbazing is er alleen een gast ZzZ QP aanwezig (deze zal zich spoedig aanmelden op het Forum!!! top dat jullie er waren :m: )

Geen spoor te verkennen van de organisatie, dus stellen wij onszelf de vraag....Zitten we wel goed hier??? Ondertussen ook Bridders aangekomen op de locatie, en vervolgens ook zedri!!!

snb10287an7.jpg

Om 14.45 komt de hele delegatie ZzZ rijders aan. :wave:

hier wat :m:

snb10288ce5.jpg

snb10291kv9.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De Porsche Meets QP's meeting was weer een groot succes.

cimg1988smallpi9.jpg

Veel belangstelling voor....

cimg1992smallti8.jpg

Prachtige foto's gemaakt.

cimg1999smallih6.jpg

Alle QP's op een rijtje.

Bedankt Martijn en David voor de organisatie.

Link naar reactie

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg naar mijn zin heb gehad! En mensen die niet zijn gekomen, jullie hebben echt wat leuks gemist!

De panorama die ik gemaakt heb, als iemand anders betere kwaliteit foto's heeft, dan kan ik misschien een betere maken...

panoramazl4.jpg

Nog een paar foto's...

z3qpmeet001yy1.jpg

z3qpmeet003mt3.jpg

z3qpmeet014wc1.jpg

z3qpmeet016uk0.jpg

z3qpmeet017lg9.jpg

z3qpmeet021ig9.jpg

z3qpmeet018js3.jpg

z3qpmeet019ag9.jpg

z3qpmeet027oe3.jpg

Als er iemand een foto in betere kwaliteit wil, moet hij maar even een PB sturen.

Filmpjes komen nog...

Link naar reactie

Allemaal, bedankt voor je komst! Het was een geslaagde middag... en avond :thumbup: echt weer iets voor de QP boys om (na de fotoshoot :wave: ) voor een verrassende wending te zorgen: een rechte strip asfalt midden op Landgoed Velder is natuurlijk best te gebruiken als drag strip: de filmpjes zullen wel bovendrijven de komende dagen :m: ... :schater:

Was absoluut een top Z3-forum dag :m: geweldig ook dat er diverse forummers even kwamen buurten!

aangepast door MdV
Link naar reactie

Mensen het was weer te gek :wave: Martijn super dat je een stukje asfalt voor de sprint hebt laten aanrukken :m:, Allen bedankt voor het feit dat jullie de Porker hebben opgenomen in de ZZZ familie :m: Het was weer een super dag!!!

PS, Ruud bedankt voor de koffie en Reggie en Emanuel voor de heerlijke flaai :thumbup:

Link naar reactie

Porker opgenomen in de ZZZ-familie??? :wave:

Man, je douwt ons dat ding overal door de strot! :schater:

Het was een fraaie dag, met aangenaam gezelschap. Bedankt iedereen, en met name de organisatie. :m:

Link naar reactie

zaterdagmiddag toch maar even gaan kijken bij de QP meeting. Het adres ingesteld in de navi. Geen idee waar ik heen ging maar had op een gegeven moment het idee dat ik aan het eind van de wereld ging komen.

Onderweg wel nog even een heerlijk tunneltje tegengekomen en toen kwam ik op de bestemming. De QP's stonden netjes gescheiden van de roadsters en op dat moment werden nog netjes foto's gemaakt.

Maar ja toen moest het QP volk zich natuurlijk nog even misdragen en wist ik meteen waarom we aan het eind van de wereld hadden verzameld. Recht stukje asfalt, breed genoeg en ja dat moeten ze natuurlijk even uitproberen.

Na uitgespeeld te zijn nog even een bakkie gedaan en 's avonds nog even lekker gegeten, ja mevrouw het was lekker mocht u het nog willen weten :thumbup:

Daarna na een lekker rustgevende middag en avond weer naar huis. Het was weer een geslaagd evenement.

Link naar reactie
zaterdagmiddag toch maar even gaan kijken bij de QP meeting. Het adres ingesteld in de navi. Geen idee waar ik heen ging maar had op een gegeven moment het idee dat ik aan het eind van de wereld ging komen.

Onderweg wel nog even een heerlijk tunneltje tegengekomen en toen kwam ik op de bestemming. De QP's stonden netjes gescheiden van de roadsters en op dat moment werden nog netjes foto's gemaakt.

Maar ja toen moest het QP volk zich natuurlijk nog even misdragen en wist ik meteen waarom we aan het eind van de wereld hadden verzameld. Recht stukje asfalt, breed genoeg en ja dat moeten ze natuurlijk even uitproberen.

Na uitgespeeld te zijn nog even een bakkie gedaan en 's avonds nog even lekker gegeten, ja mevrouw het was lekker mocht u het nog willen weten :thumbup:

Daarna na een lekker rustgevende middag en avond weer naar huis. Het was weer een geslaagd evenement.

Conclusie: Eén Z3 Coupe 2.8 (met slecht 193pk) rijdt een Porsche Boxster (met meer dan 200pk) het snot voor de ogen.

Nee Roger, die eerste rit telt niet. Toen moest ik van het gas omdat de auto van Zedri midden op de dragstrip stond!

Link naar reactie

he mannen, leuk verslag. Lijkt me dat het een leuke dag was. Daarnaast is het natuurlik ook leuk voor Roodkapje om weer wat versnellingbakjes en koppelingsplaten te kunnen uitwisselen in de nabije toekomst -_-

Link naar reactie

Ziet er mooi uit! Mijn Boston Grüne Coupe zou als enige geen gelijk-gekleurde mede-Coupe hebben gehad!

Ik ben erg benieuwd naar de dragstrip-filmpjes.

Dit is wel een erg mooie Coupe (donker met licht bekleding -_- :mellow:

Foto-76VBLYR6.jpg

van wie is deze??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.