Ga naar inhoud

Knalrit Duitsland 27 april


Aanbevolen berichten

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is 'ie weer. :thumbup:

Bij deze het verse aanmeld topic voor de inmiddels beroemde knalrit in Duitsland.

Start zondag 27 april, verzamelen in Dedemsvaart om 11.00 uur. Verdere uitleg lijkt mij niet meer nodig, iedereen kan zich inmiddels aanmelden. :angry:

Aanmeldingen:

1 Z3Mroadster

2 Rob

3 Z3mrunner :thumbup:

4 Edwin

5 Ruud

6 cfQP

7 m coupe

9 Loek

10 AadM-z3

11 Z dream

Wie loopt er in mijn topic te kloten :m::o

Link naar reactie
  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou vooruit. Ik ga ook een keer mee, maar alleen als jullie allemaal voorzichtig rijden.

Niet onnodig links rijden, bumperkleven, achteruit de afrit oprijden, wandelen op de snelweg en nog meer van dat soort dingen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou vooruit. Ik ga ook een keer mee, maar alleen als jullie allemaal voorzichtig rijden.

Niet onnodig links rijden, bumperkleven, achteruit de afrit oprijden, wandelen op de snelweg en nog meer van dat soort dingen :rolleyes:

U zit wellicht op het verkeerde FORUM?

Link naar reactie
Wie loopt er in mijn topic te kloten ;) :blink:

Ik. Valt het je op dat het leesbaar is geworden? :schater:

In je openingspost heb ik punten en komma's in de zinnen gezet en heb de deelnemers voor je geactualiseerd. Als je zelf weer eens op zoek bent naar DTP-ers en een vertegenwoordiger.

Nou, dan niet. :wave: ;)

Link naar reactie
Ik. Valt het je op dat het leesbaar is geworden? :schater:

In je openingspost heb ik punten en komma's in de zinnen gezet en heb de deelnemers voor je geactualiseerd. Als je zelf weer eens op zoek bent naar DTP-ers en een vertegenwoordiger.

Nou, dan niet. :blink::wave:

Ik wist wel ! dat jij het was, en hoezo niet leesbaar man ? man ! man : het staat er toch zo duid@lijk als wat en ik, ben inderdaad nog zoekende. naar vaklui dus mocht je, je vervelen bel mij dan eens ! een keer nadat je de punten,,,, en kommas.... in deze zin hebt geplaatst ?!?;) ;)
Link naar reactie

Vandaag acceptgirokaart ontvangen van het Centraal Justitieel Incasso Bureau:

24 februari (dat is de knalrit van februari), 12.58 uur, overschrijding maximum snelheid op rijksweg A37 bij Nieuwlande (gemeente Hoogeveen), gemeten 128 km/uur, gecorrigeerd op 124 km/uur:

€ 14,00 te betalen. :thumbup:

Op weg van Dedemsvaart naar Duitsland is de verkeersveiligheid dus weer behoorlijk in gevaar gebracht. :schater:

Maar ik zal dan de enige niet zijn... Kom er maar in, heren...

Kan me herinneren nog in Nederland die dag ook wel harder te hebben gereden, dus valt het in die zin mee...

Link naar reactie
Vandaag acceptgirokaart ontvangen van het Centraal Justitieel Incasso Bureau:

24 februari (dat is de knalrit van februari), 12.58 uur, overschrijding maximum snelheid op rijksweg A37 bij Nieuwlande (gemeente Hoogeveen), gemeten 128 km/uur, gecorrigeerd op 124 km/uur:

€ 14,00 te betalen. :wave:

Op weg van Dedemsvaart naar Duitsland is de verkeersveiligheid dus weer behoorlijk in gevaar gebracht. :schater:

Maar ik zal dan de enige niet zijn... Kom er maar in, heren...

Kan me herinneren nog in Nederland die dag ook wel harder te hebben gereden, dus valt het in die zin mee...

Ik zeg het iedere keer, rustig aan wij zijn nog in Nederland :offtopic: Maar luisteren ho maar, jullie vliegen mij links en rechts om de oren :blink::schater:
Link naar reactie
... jullie vliegen mij links en rechts om de oren :blink::schater:

daar is niet zo veel voor nodig hoor, je nieuwe liefde bakt er niet al te veel van :offtopic:

ik mag EUR20 overmaken aan Leeuwarden trouwens, lekker weekendje zo (tankbeurtjes, etentjes, bekeuring :schater: )

Link naar reactie
Vandaag acceptgirokaart ontvangen van het Centraal Justitieel Incasso Bureau:

Ze komen ook om van de boetes voor jou ! :offtopic:

Allemaal van die l@llige bedragen !?! :blink:

2mepa35.jpg

:schater:

Link naar reactie

We worden op het forum duidelijk in de gaten gehouden.... :offtopic:

eerst deze

en vanmiddag lag er weer een envelop met daarop in grote letters "Centraal justitieel incasso Bureau" :blink:

Ik kan jullie zeggen, de opluchting was groot nadat ik het bedrag zag.

gemeten 128km/u, gecorrigeerd 124 km/u op de rijksweg A37, komt uit op een bedrag van 14euro.... :schater:

Tot op heden is het mij nog niet gelukt zonder boete van of naar Roger komen. Dat moet een complot zijn.... :huh: Ik probeer het de volgende keer gewoon weer.... :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.