Ga naar inhoud

Karten @ the fabrique in Maarssen (Utr)


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Na het geslaagde kart evenement van 24 Augustus 2008 is het dan nu eindelijk weer eens tijd geworden voor een vervolg !

Wanneer : GEANNULEERD

Aanwezig om

Heat 1 om:

Heat 2 om:

Locatie :

De Fabrique te Maarssen Weblink

Voor de route : ROUTE

Kosten :

1e heat 14,95 p.p

2e heat 13,95 p.p

Totaal : 28.90 p.p (ex drankjes en hapjes)

Betaling kan gewoon aan de kassa. Je krijgt daar dan een chippas waar je geld op kunt storten en je dus ook gewoon voor je eigen hapje / drankje kunt betalen dit om alles gewoon lekker eenvoudig te houden.

Graag alleen aanmelden als je ook 100% zeker weet dat je kunt ! Het zou namelijk jammer zijn als er plaatsen onterecht bezet worden gehouden. Ook hebben Forum members voorrang op niet-forum members !

Voorlopige Aanmeldingen :

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

Reserve Lijst:

Een ieder is natuurlijk welkom om te komen kijken naar de grootste en meest spectaculaire race aller tijden !!! :thumbup::unsure:

Baan lay-out :

circuit2dzonder646x489mb6.jpg

Tot dan :kisstogether:

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie
  • Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh,

Wat jammer, die wil ik eigenlijk niet missen (Ruud en Roger er uitrijden!) maar zit dan een weekend met het hockeyteam op Texel. :kisstogether:

EDIT Rob:

David schreef: "Om het topic zo schoon mogelijk te houden graag alleen reageren als je mee kunt en wilt."

Martin dacht: "Och, ik ben Martin, wat heb ik met dit soort verzoeken te maken?" :thumbup::schater:

aangepast door Rob
Link naar reactie
Om het geheel eerlijk te houden stel ik voor dat de lichtgewichten met een extra ballast gaan skelteren. Niet iedereen is in dit leven gebouwt voor 75 kilo :unsure::kisstogether::unsure:

Dan eet je maar eens keer wat minder...... :schater:

Hier speciaal voor jou : Hoe val ik af

Uiteindelijk zijn het toch vaak de driving skills die belangrijker zijn dan het gewicht !

Voor de duidelijkheid er worden dus 2 heats gereden..dus wat je fout deed in de 1e kan je goedmaken in de 2e :thumbup:

Link naar reactie

EDIT Rob:

David schreef: "Om het topic zo schoon mogelijk te houden graag alleen reageren als je mee kunt en wilt."

Ik postte:"Martin dacht: "Och, ik ben Martin, wat heb ik met dit soort verzoeken te maken?" :rolleyes::schater: "

Waar doe ik het voor, als ik dit allemaal lees?? ^_^

Link naar reactie
Hoe laat denken jullie te gaan karten, voor mij liefs een beetje vroeg in de middag.

Grt Chuck

Ik heb helaas nog geen tijd en kan alleen zeggen dat het in de middag zal zijn. Maandag a.s. zal ik de reservering doorgeven en dan hoor ik ook direct in welke heats we zullen rijden.

Zal zowiezo proberen om niet op een te laat tijdstip te reserveren.

Wil je dat ik je erbij zet ?

Link naar reactie
Ik heb helaas nog geen tijd en kan alleen zeggen dat het in de middag zal zijn. Maandag a.s. zal ik de reservering doorgeven en dan hoor ik ook direct in welke heats we zullen rijden.

Zal zowiezo proberen om niet op een te laat tijdstip te reserveren.

Wil je dat ik je erbij zet ?

Okay zet me maar erbij.

Link naar reactie
EDIT Rob:

David schreef: "Om het topic zo schoon mogelijk te houden graag alleen reageren als je mee kunt en wilt."

Ik postte:"Martin dacht: "Och, ik ben Martin, wat heb ik met dit soort verzoeken te maken?" ^_^ :schater: "

Waar doe ik het voor, als ik dit allemaal lees?? :D

Dat vraag ik mij ook af :rolleyes::schater:
Link naar reactie

O.K., als hekkesluiter doe ik ook mee ! ;)

Maar uhe, karten kan ik echt niet hoor , dus wat clementie met me ! :wave:

(ps. zelf al ge-edit !)

aangepast door Marvin
Link naar reactie

nou de lijst is vol met 15 aanmeldingen dus het MSN gehalte kan omhoog in dit topic :schater: ... geweldig initiatief David, je hebt helaas even geen Z/QP maar puur voor de gezelligheid even een zondagmiddagje rondjes sturen op de kartbaan, heb er zin in! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.