Ga naar inhoud

De beste wensen voor 2008


Zedri

Aanbevolen berichten

GirlZZZ and BoyZZZ, misschien een beetje vroeg maar voordat ik het ga vergeten (het is alweer de 14e) :

Ik wens jullie allemaal een paar waanZinnige feestdagen en een Zoepah 2008 toe... ;)

Dat de mooie evenementen Zich weer moge herhalen en iedereen weer iets kan uitpakken voor de Bimmer.

001.jpg

De gemeente Landgraaf is ook al begonnen met ...Jawel, Zout strooien... ;)

Preventief strooien noemen Ze dat... :m: Volgens mij moeten Ze gewoon van die rotZooi af.

Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zocht je een aanleiding om die foto te mogen plaatsen of om iets over dat zout te mogen zeggen?

Anyway... ik wil niet achterblijven dus ook namens mij; de beste wensen! En dat 't maar een lekker jaar mag worden.

03.jpg

En laat ik dan ook maar iets melden over zout... zout... let it all out; ;)

zout_klein.gif

Link naar reactie

Tja... komt er dan ook nog ff iets lekkers voor de dames onder ons ;) .

Blote dames bezorgen mij geen warme kerstgevoelens...

Desalniettemin...

Allemaal prettige feestdagen en heel veel geluk, liefde en gezondheid (en voor de roadsterrijders... veel kap-open-dagen :m:) voor 2008.

Link naar reactie
Wilde nog een stemmige foto plaatsen van besneeuwd kerkje tussen denne bomen, maar daar is geen belangstelling voor neem ik aan?

in ieder geval : prettige feestdagen

o,jawel hoor Henk.kom maar op met dat besneeuwd kerkje tussen denne bomen :rolleyes:

Link naar reactie
Tja... komt er dan ook nog ff iets lekkers voor de dames onder ons :rolleyes: .

Blote dames bezorgen mij geen warme kerstgevoelens...

Ik weet niet of je hier opgewonden van raakt... :thumbup: (Ik kan niks lekkerders voor je vinden.)

young%20santa.jpg

Link naar reactie
Ivo, Edwin en Martijn,

willen jullie svp geen zelfportretten plaatsen zonder te waarschuwen!!!!

shrike volgens mij bedoel je martin... de enige overeenkomst tussen mij (martijn) en martin = 6 overeenkomende letters in de naam en dezelfde wansmaak qua auto's (black QP's)... ow ja we vinden ook dezelfde vrouwen niet leuk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.