Ga naar inhoud

Reactietopic Slip & Grip Plus


MdV

Aanbevolen berichten

Vandaag heerlijk vervolg op eerdere Slipcursus ANWB. Wederom erg gelachen, toch aardig wat geleerd (hoe het wel én ook hoe het niet moet!). Prachtige zonnige dag, 12 Z-tjes op de baan, in allerlei gedaanten. QP's, :angry: 's, hardtops, van alles en nog wat door elkaar.

Hier komt vast wel weer een vervolg op! Erg genoten vandaag, dank aan alle deelnemers voor een geslaagde dag.

Deelnemers

1 (S)toploss

2 PerryZ3

3 Mcoupe for life

4 Z3mrunner

5 z3mroadster

6 Navigator

7 MdV

8 Loek

9 Maik

10 Tja

11 Lotte3Z

12 Beemster

Ik zal zo nog wat fotomateriaal plaatsen. Roger, dank voor de organisatie :m:

Navigator

cimg1684mc6.jpg

Z3MRunner

cimg1687dw0.jpg

cimg1699ba0.jpg

Z3MRoadster

cimg1689hk1.jpg

MdV

cimg1691pa2.jpg

cimg1704gz4.jpg

M Coupe for Life

cimg1695kk7.jpg

cimg1707bg4.jpg

PS mocht je de niet verkleinde :thumbup: willen hebben, PM me dan even.

aangepast door MdV
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

He He eindelijk thuis, het eertse anderhalf uur wat files gehad, daarna ff gaan eten bij Burgerking (jammy), Mijn rode duivelinnetje naar haar slaapplaats gebracht, en nu net thuis aangekomen!!!

Het was een onvergetelijke dag waar ik een hoop heb geleerd!!!! :m:

Weer leuke forummembers leren kennen en een aantal beter leren kennen!!! :angry:

Foto's en filmpjes volgen later, ben kapot moe. :thumbup:

Link naar reactie

Roger, veel waardering dat je dit toch maar weer even geregeld hebt. :m::thumbup:

Dit soort sessies smaken naar meer en het was leuk om weer een aantal forumleden beter te leren kennen.

Het was weer goed vertoeven onder de Z liefhebbers. Er waren zelfs al mensen om 5.00 uur op, om dit mee te maken. :angry:

Was mijn camera vergeten :D , dus ben benieuwd naar de pic's.

Link naar reactie

Om 6.15 uur mijn bed uit, om 07.00 uur de auto in en om 18.15 weer thuis, moe maar voldaan. Allen bedankt voor weer een leuke forumdag. Vooral Roger natuurlijk, de grote organisator en gangmaker. Nog een paar nachtjes slapen en het is 9 december :m: Slippen in Duitsland :schater:

Link naar reactie

Roger: top georganiseerd man! :thumbup:

Ik heb een hoop geleerd vandaag. Het belangrijkste is denk ik wel dat ik meer moet oefenen met die bak :D

Zei die instructeur nou dat dat niet mocht op de openbare weg? :m:

By the way: heb je nou nog korting gekregen omdat we toch nog met twaalf waren? Heb je mijn gironummer nodig? :angry:

Helemaal exact weet ik het niet, maar volgens mij hebben we daar zo'n 25 km gereden op de baan. Eens kijken; tweeëneenhalf uur heen, tweeëneenhalf uur terug. Da's vijf uur rijden om ergens 25 km te mogen rijden voor bijna tweehonderd Euro?

"Rare jongens die Z3 rijders" :schater: :schater:

Bedankt voor een leuke dag en tof een aantal van jullie te ontmoeten. Tot een volgende keer!

En nu maar wachten op de :foto: :foto:

Link naar reactie

Het was inderdaad een zeer geslaagde dag. Bedankt voor de organisatie!

Lekker lopen glijden op de baan, en dat is toch nog best moeilijk, zeker op die verdomde gladde stukken.

Dat zie je op de openbare weg toch niet.

Maar goed, een paar kleine millimeters van mijn achterbandjes achtergelaten in Lelystad, heerlijk hapje nog gegeten en lol gehad met de overige forumleden!

Op naar het volgende evenement!

Link naar reactie
Mijn rode duivelinnetje naar haar slaapplaats gebracht, en nu net thuis aangekomen!!!
Praat je zo over je vriendin? Foei!

Helaas was het voor mij van korte duur maar toch even leuk om wat handen te schudden en een babbeltje te maken.

Volgende keer toch maar een snipperdag opnemen...

Link naar reactie

Het was weer geweldig, zelfs toeschouwers gehad van het forum die even kwamen kijken, meeliften, en filmen. Mensen bedankt allemaal. :)

Ik kan jullie alvast verklappen dat er in maart een cursus driften, power slides en wat zo meer wordt georganiseerd door MdV en ondergetekende. Gegevens volgen z.s.m. max. aantal deelnemers 12 auto's E.e.a. in samenwerking en onder leiding van Jörgen Holstein en broer, beide instructeurs bij de ANWB :)

Link naar reactie
Het was weer geweldig, zelfs toeschouwers gehad van het forum die even kwamen kijken, meeliften, en filmen. Mensen bedankt allemaal. :)

Ik kan jullie alvast verklappen dat er in maart een cursus driften, power slides en wat zo meer wordt georganiseerd door MdV en ondergetekende. Gegevens volgen z.s.m. max. aantal deelnemers 12 auto's E.e.a. in samenwerking en onder leiding van Jörgen Holstein en broer, beide instructeurs bij de ANWB :)

En daarna gelijk nieuwe banden halen :wave:

Link naar reactie

Een heel geslaagde dag (na 's ochtends door de file heen geworsteld te hebben).

Veel geleerd, vooral dat slip een stuk makkelijker is dan grip!

Weer wat nieuwe gezichten gezien en nog gezellig een hapje gegeten, kortom top.

Roger nog bedankt voor de goede organisatie. :)

Link naar reactie

Wat een gezelligheid weer vandaag :wave:

Toch jammer dat 'de plaat' het niet deed, vond dat een leuk onderdeel van de training en goed om je reactie te trainen.

Maar er zaten genoeg goede oefeningen tussen!

De dag zoals gewoonlijk weer afgesloten bij vliegveld-restaurant en daarna vermoeid maar voldaan terug naar huis.

Gelukkig geen files meer gehad, alles was net weer open. Dus we hebben redelijk door kunnen rijden.

Ben bang dat de ZzZ voortaan regelmatig vertrokken is ;) , nu senior door heeft wat voor leuks hij er mee kan. :unsure: Die heeft het trouwens ook enorm naar z'n zin gehad en genoten van de goede sfeer onder de forummembers.

Na deze cursus kunnen we in ieder geval niet zeggen dat we niet de nodige voorbereidingen voor 9 december hebben getroffen :fiew:

Link naar reactie
Ik kan jullie alvast verklappen dat er in maart een cursus driften, power slides en wat zo meer wordt georganiseerd door MdV en ondergetekende. Gegevens volgen z.s.m. max. aantal deelnemers 12 auto's E.e.a. in samenwerking en onder leiding van Jörgen Holstein en broer, beide instructeurs bij de ANWB <_<

ehhh, mag ik daar dan weer bij zijn?

Ziet er weer gaaf uit. Wat hebben jullie allemaal voor oefeningen/onderdelen gehad?

Link naar reactie

Hé, hallo, ben nu pas thuis.... <_<

Nee grapje ;)

Mijn terugreis naar Belgie :

1e uur : 45 km "gereden"

2e uur : al 120 km in totaal afgelegd

En na 3 uur en 10 minuten back home en 245 km afgelegd.

Maar het was het ruimschoots waard <_<:)

Thanks nogmaals voor de organisatie Roger

Foto's enz volgen later

PS krijg ik nu de beker van verst komende deelnemer ?

Link naar reactie
Ik kan jullie alvast verklappen dat er in maart een cursus driften, power slides en wat zo meer wordt georganiseerd door MdV en ondergetekende. Gegevens volgen z.s.m. max. aantal deelnemers 12 auto's E.e.a. in samenwerking en onder leiding van Jörgen Holstein en broer, beide instructeurs bij de ANWB <_<

Onder voorbehoud dat het niet op 8 maart is wil ik ook eigenlijk wel errug graag mee...

Wilde deze keer ook al maar kon zelf niet...

Mag ik.... :)

Goed te horen overigens dat jullie allemaal heelhuids weer huiswaarts zijn gegaan <_<

Link naar reactie
Ik kan jullie alvast verklappen dat er in maart een cursus driften, power slides en wat zo meer wordt georganiseerd door MdV en ondergetekende. Gegevens volgen z.s.m. max. aantal deelnemers 12 auto's E.e.a. in samenwerking en onder leiding van Jörgen Holstein en broer, beide instructeurs bij de ANWB <_<

als de datum een beetje uit komt willen we ook graag mee (doen)

Link naar reactie
Onder voorbehoud dat het niet op 8 maart is wil ik ook eigenlijk wel errug graag mee...

Wilde deze keer ook al maar kon zelf niet...

Mag ik.... :kisstogether:

Lijkt mij niet. Dit is de Pro-cursus. Je hebt nog een paar maanden om de basis en plus-cursus te doen. Als je de certificaten hiervan laat zien dan maak je een kans. :angry:

NB dit was grappig bedoeld maar nu ik er serieus over nadenk zit er wat in. Roger dit lijkt mij een punt van overleg met de ANWB jongens. Als degenen die dit voor het eerst doen de basis missen kunnen er gevaarlijke situaties ontstaan. Het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat de "gevorderden" de halve dag staan te wachten omdat een aantal mensen de basisbeginselen moet worden bijgebracht. Zonder in detail te treden gaf dit tijdens de cursus van gisteren ook al een beetje vertraging. (dit is niet lullig bedoeld en het viel best mee maar als er een paar mensen voor de 1e keer meedoen ga je het wel merken)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.