Ga naar inhoud

Reactie topic meet en greet met BBQ


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Marijke, Ruud, zus van Marijke en de rest van de catering het was helemaal TOP :rolleyes: perfect geregelt genoeg te eten en te drinken ik zeg vaste maandelijkse meet en greet van maken :schater:

PS, Martin goed geregelt jochie en Frank er bestaat zoiets als portret recht denk daar maar eens over na :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Marijke en Ruud,

Hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid en de geweldige verzorging. :rolleyes:

Natuurlijk ook onze dank aan de zus van Marijke en jullie buurvrouw en de DJ en de rest van jullie hulp.

Alles was er weer in overvloed.

Het was weer eens heerlijk om met de "Ouwe Garde" aan aan de rol te zijn geweest en bij te praten en te snuffelen aan sommige nieuwkomers.

L@@@@terrrr!!!!

Link naar reactie

Ruud en Marijke,

Ook wij willen jullie hartelijk bedanken voor de BBQ, het was allemaal perfekt geregeld.

Daarbij was het voor ons ook leuk om eens de gezichten te zien van de forumleden.

Groetjes,

Ben en Carin

Link naar reactie

Onderstaande nog maar even hiernaartoe gekopieerd; zou zonde zijn als niet alle reacties in het juiste topic komen (sorry Roger, echt).

Ruud & Marijke, bedankt voor de top avond!!

Roger... bedankt voor de prachtige foto :wub:, misschien laat ik die wel op canvas drukken... Alleen wel weer kinderachtig dat je een vogel op ons hebt afgestuurd om me terug te pakken. We waren Reewijk amper uit op het moment dat we getrakteerd werden op een onvervalste latex behandeling (ja; Zzazkia en ik zijn ook niet geheel onbevlekt gebleven...). Een klein nadeeltje van een open dak dus...

rogerbd6.jpg

vogel1fh0.jpg

vogel2eg3.jpg

vogel3zj6.jpg

Link naar reactie

In het andere draadje al een reactie gegeven, maar dan bij deze nogmaals.

Ruud en Marijke, bedankt voor de geweldig goed verzorgde avond :thumbup: !

En uiteraard niet te vergeten:

Aad, dank voor je muziek!!!

En Martin, top dat je zo je best hebt gedaan voor het organiseren van "Het Kado" :wub: !

Link naar reactie

Ruud & Marijke.....ontzettend bedankt voor de gezellige avond (ook al kon ik niet al te lang blijven) , alles was super geregeld !! Erg leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien.

Roger...tja ik kan tegen jou natuurlijk maar 1 ding zeggen :schater::schater: :

50975448gc5.png

Link naar reactie

Ook de meest recenste nieuwkomer op het Forum (a.k.a. Beemster, Andries), heeft zich uitmuntend vermaakt!

Erg leuk om al die passie te zien voor de Z'tjes.

Zeer leuke groep mensen en dan heb ik nog niet eens iedereen gesproken!

Fantastisch goed georganiseerd, Ruud en Marijke.....bedankt!

Volgende keer wil ik er weer graag bij zijn!!!

:wub:

Link naar reactie
ook namens Azam, bedankt voor leuke avond.

Voortaan naast een discjockey, ook maar steeds dezelfde buikdanseres inplannen svp. (was heel leuk, ans).

rogerbd6.jpg

En wat betreft deze foto?

Och, we zijn ruimdenkend en kijken nergens meer van op. :wub:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.