Ga naar inhoud

Reactie Topic Knallen 30 september 2007


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik ben weer terug en het was weer als vanouds :thumbup: ZZZuper dag geweest het is toch weer gelukt wat extra bonus km's mee te nemen. Martijn sorry voor het vele zinloze werk wat je hebt gedaan m.b.t. de route beschrijving het invoeren op de Tom Tom enz. :wave: Het goede nieuws is wij zijn niemand kwijt geraakt zelfs Bas niet met zijn 1.9...turbo goh, wat wou die kar lopen zeg. Ik heb helaas geen foto's gemaakt dus even wachten tot de rest terug is. Dames en heren bedankt weer. Ik vond het weer te gek heb erg gelachen maar wil jullie nog even op 1 ding wijzen en dat is dat MDV (Martijn) deze rit heeft georganiseerd, dus alle credits naar Martijn jammer dat HIJ de weg af en toe kwijt was :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben weer terug en het was weer als vanouds :thumbup: ZZZuper dag geweest het is toch weer gelukt wat extra bonus km's mee te nemen. Martijn sorry voor het vele zinloze werk wat je hebt gedaan m.b.t. de route beschrijving het invoeren op de Tom Tom enz. :wave: Het goede nieuws is wij zijn niemand kwijt geraakt zelfs Bas niet met zijn 1.9...turbo goh, wat wou die kar lopen zeg. Ik heb helaas geen foto's gemaakt dus even wachten tot de rest terug is. Dames en heren bedankt weer. Ik vond het weer te gek heb erg gelachen maar wil jullie nog even op 1 ding wijzen en dat is dat MDV (Martijn) deze rit heeft georganiseerd, dus alle credits naar Martijn jammer dat HIJ de weg af en toe kwijt was :schater:

Was weer ouderwets lachen, raggen en chaos. Heb natuurlijk weer ouderwets de laatste stop gemist. :D Zag nog iemand achter me seinen maar was iets te link om plots naar rechts te gaan. Allemaal bedankt voor de gezellige dag. ;)

Link naar reactie

Zooo we zijn weer thuis....was weer een super gezellige dag....nog een bezoekje gebracht aan het clubhuis van de sekte van Roger in Tecklenburg :schater: (leuk je vrienden te ontmoeten wist alleen niet dat ze allemaal op elkaar leken :schater: )

Iedereen bedankt voor de super gezellige dag :thumbup::wave:

Link naar reactie

Het was weer een gezellige puinhoop gisteren.

Ik heb het gevoel dat vooraf alles prima georganiseerd was maar toen iemand met een Friesch accent zich ermee ging bemoeien alles mis ging.

Mocht iemand nog eens een rit gaan organiseren zorg dan dat Roger andere verplichtingen heeft (goed gedaan Willy & Diana :thumbup: ) anders eindig je met de Brabant rit ergens in West-Friesland.

Aan de andere kant heb je wel een hoop lol :schater:

zal zsm kijken of er nog iets bruikbaars bij de filmpjes en foto's zit.

Link naar reactie

Allen, was weer erg geslaagd! Helaas af en toe een spat regen en wat stau, maar weer veel lol en een paar mooie stukken kunnen doorhalen. Hoe de eerste P na de grens op de Autobahn toch gewoon de 2e wordt en hoe Kloster Thedinga bij Leer, eerst het oude vliegveld bij Leer wordt en daarna toch gewoon de Bahnhofstrasse in Westerstede, ik heb echt geen idee! :thumbup:

En wat gebeurde er zo vlak voor Tecklenburg, een Frieze :sleepy: die met 90 km/u achter een vrachtwagen gaat hangen ('om op de rest te wachten', de patser ^_^) terwijl er toch echt 3 heerlijke stroken asfalt roepen om bereden te worden en de golfjes, astra's en passats met gemiddeld 150 km/u langsvliegen. Gelukkig was een lichtsignaal en bijbehorende zwaaiende arm genoeg om Roger eindelijk te bewegen meer dan 2000 RPM te rijden en toch nog even met de voet op het gas te gaan staan. Mooi werk :newblush:.

Helaas heb ik het laatste rondje cola niet kunnen meepakken, voelde me redelijk schuldig tegenover het thuisfront dat fysiek in de lappenmand zat en er op rekende dat ik rond 18.30-19.00u thuis zou zijn. Uiteindelijk kwam ik rond 21.00u het pad op rijden :newblush: alles prima. Mocht nog wel even koken :thumbup:. Op de terugweg vanuit Tecklenburg ri NL grens zeer weinig verkeer (en geen irritantjes in net ietsjes harder lopende :unsure:'s :wave:) en heerlijk continu rond de 210/220 km/u kunnen rijden. Ondergaand zonnetje, weinig tot geen verkeer, droge weg, lekker ronkende 3.0 onder de kap, een lege baan asfalt zonder speedlimit :thumbup: Life is good.

Dagwinnaar IMHO: Nadia (welke er mee was wordt nog bekend gemaakt door Edwin.) Ze had de (verantwoorde) vaart er zeker goed in. Of toch Bas in de gepimpte 1.9 die loopt als de brandweer en de 2.8 van David, het vuur aan de schenen legde? <_<

PS wie wil de organisatie overnemen? je kan er veel of weinig tijd insteken, het maakt niet uit. Over stops nadenken en zelfs een vergadering in Reeuwijk beleggen: enige voorbereiding is verspilde tijd.

Link naar reactie

ahh ... had dit topic over het hoofd gezien, nogmaals mijn post:

Ook weer veilig thuis, met 850km meer op de teller... -_- (waarvan zo'n 200km door verkeerd rijden en zoeken naar een kroegje):unsure:

En wij maar denken dat we veel te laat waren op weg naar Roger. Komen we aan, zien we geen één Z, wij denken `die zullen al wel weg zijn´. Neehee, we waren gewoon de eerste -_- (en volgens Roger een flitsboete rijker door de blauwe container... ^_^ )

De heenweg door Duitsland was helemaal top, file rijden op de terugweg was zeer frustrerend, maar het laatste stukje gelukkig nog even naar huis kunnen knallen. :thumbup:

Leuk om de vergelijkingen tussen de verschillende motoren te zien, wat gaan die :m:'s verschrikkelijk hard :newblush:

Had verwacht snel zoek gereden te zijn, maar verbaasde mij hoe de 2.0 het deed tov. de rest, 225 top :wave: .

vooral de vergelijking met frank's 2.2 (170pk) met 18" velgen en ik met 2.0(150pk) en 17" velgen was erg leuk, dat scheelde heel weinig.

Wat een gezelligheid op één dag, Nadia voelde zichzelf ook lekker op haar gemak op het eindpunt met al die overjarige Duitsers.

Roger's buurvrouw mocht er trouwens ook wel wezen... :thumbup: erg smakelijk... :thumbup:

Op de terugweg na een stop bij de Mac nog even met Bas1.9Turbo gesport.... die auto gaat ook echt als een speer... !!

En verder...: Wij willen weeer...!! <_<

:m:

Zag nog iemand achter me seinen maar was iets te link om plots naar rechts te gaan. Allemaal bedankt voor de gezellige dag. :sleepy:

Dat was ik, de bedoeling was over Nijmegen terug te rijden, maar dat is toch niet helemaal gelukt. :newblush:

ach ... waren gelukkig niet de enige deze dag die de weg niet konden vinden. :schater:

Uiteindelijk toch nog thuis gekomen en veel gelachen.

Onderweg gestopt bij de Mac, waar we een verkeerde bestelling mee kregen van +/- 30 big mac's, 10 dozen kipnuggetjes, 10 quarterpounders en meer...

Het lekkere er maar tussenuit gepakt en terug door de mac drive om de goede bestelling op te halen.

Wilde jullie nog bellen, we hadden toch genoeg, maar heb het jullie maar niet aangedaan nog meer kilometertjes af te leggen.

Link naar reactie
nog een bezoekje gebracht aan het clubhuis van de sekte van Roger in Tecklenburg :schater: (leuk je vrienden te ontmoeten wist alleen niet dat ze allemaal op elkaar leken :schater: )

HAHAHAHAHA nou inderdaad!!! Ik ben blij dat we levend uit dat gat gekomen zijn, de missing link van de evolutie is gevonden jongens! Stop maar met zoeken!

Scheuren was echt te gek, ik vond het geweldig. Jammer dat het wegdek regelmatig vochtig was dus dat we niet helemaal voluit konden! Gelukkig is iedereen nog heel. Het was supergezellig jongens! Bedankt Martijn! (Waarvoor weet ik ook niet :newblush: maar het schijnt dat ik jou moet bedanken).

Wie nog eens een goedkope pizza wil eten: follow Roger, die heeft het er nóg over volgens mij.

Wie extra vaak wil tanken: follow Ruud.

Wie twee stoere knullen wil ontmoeten die zich niet laten inti :thumbup: ideren: follow Bas en Bart!

Tot de volgende trip!!!

Link naar reactie
HAHAHAHAHA nou inderdaad!!! Ik ben blij dat we levend uit dat gat gekomen zijn, de missing link van de evolutie is gevonden jongens! Stop maar met zoeken!

Wie nog eens een goedkope pizza wil eten: follow RUUD, die heeft het er nóg over volgens mij.

Wie extra vaak wil tanken: follow ROGER.

Wie twee stoere knullen wil ontmoeten die zich niet laten inti :thumbup: ideren: follow Bas en Bart!

Tot de volgende trip!!!

Ik begrijp dat ze jouw gisteravond hebben ingestraald :newblush: gelukkig heb je nog 2 alterego's :schater:
Link naar reactie
PS wie wil de organisatie overnemen? je kan er veel of weinig tijd insteken, het maakt niet uit. Over stops nadenken en zelfs een vergadering in Reeuwijk beleggen: enige voorbereiding is verspilde tijd.
Nou vooruit maar weer, aangezien je er een flinke puinhoop van hebt gemaakt gisteren :thumbup: zal ik de organisatie voor het volgende rondje wel weer op mij nemen :schater:
Link naar reactie
Het zal eens geen qp zijn :thumbup:
Zo denkt Bart er ook over, hij staat er gewoon bij te slapen :newblush:
Het was weer super gezellig, snap de commentaren over de organistie niet, prima was het ik zou het zelf niet beter kunnen doen.
Bedankt Ruud, zonder mij was het Martijn allemaal niet gelukt :schater:
Link naar reactie

Grammaticaal foutje Edwin, het moet zijn: De snelste vrouwen van het forum.

Filmpjes zijn echt heel gaaf. Volgend jaar moeten we toch maar de motorcoureur meevragen.

Hoewel, ik heb zelf veel motor gereden en boven de 200 zit je al niet echt gezellig meer op de bike.

En om met 270 km per uur achter die vrouwen van jouw aan te raggen is al helemaal niet echt lekker meer. Tenzij je een vervente hayabusa coereur bent.

Link naar reactie
Nou vooruit maar weer, aangezien je er een flinke puinhoop van hebt gemaakt gisteren <_< zal ik de organisatie voor het volgende rondje wel weer op mij nemen :schater:

Eerlijk is eerlijk maar die geruisloos ingeslopen chaos is naast het snelle rijden wel een van charmes van dit evenement geworden.

Hoe vaak hebben we al niet een gedeelte van de autos net zo hard langs zien komen. (maar dan aan de andere kant van de vangrails en in tegengestelde richting)

Rijden mensen megahard langs afgesproken stoppunten.

Zegt onze fryse leider: we stoppen op de eerste parkeerplaats!!! Stopt die natuurlijk 2e parkeerplaats.

Zegt ie: over 40 km, betekent excact over 86 km.

Gaan we weg bij het tankstation: Frys gaat links af, rest van de volgers rechtsaf.

Gaan we hellingaf naar de bier stube. Zie ik plots weer twee Z-tjes de helling op rijden en de rest naar beneden rijden.

Zien we met z'n allen Roodkapje onverwacht een afslag nemen. 20km te vroeg.

Gaat Stoploss gewoon een gedeelte van de route heen en weer rijden.

Gaat een groep auto's onder leiding van jeweetwel wachten op een groep auto's die gewoon al in tecklenburg staan te wachten.

Staan we plots in een stadje gwoon stil en niemand weet eigenlijk waarom? Ik weet het nog steeds niet?

Gaan we eten bij een vliegveld. Geen vliegtuig gezien, alleen een restaurant eigenaar die probeert op te stijgen met een stink mercedes.

Blijkt de beloofde bierstube vol te zitten met aliens van een neergestort ruimteschip en nu vast zitten op aarde in human bodys.

Hebben we inderdaad wederom niet de geplande route gereden.

Dit moet het resultaat zijn van een zeer verfijnde planning en scenario. Knap hoor.

Ja, je maakt wat mee, daarme vergeleken is Djoser tours een organisatie voor mietjes.

Link naar reactie
Nou vooruit maar weer, aangezien je er een flinke puinhoop van hebt gemaakt gisteren <_< zal ik de organisatie voor het volgende rondje wel weer op mij nemen :schater:

wellicht is een globale richting ('laten we naar het noorden gaan') dé manier om dit zooitje ongeregeld door Duitsland heen te navigeren :wave:

:blink: PS Z3Mrunner.. jouw beschrijving van de dag is geweldig! :schater:

Link naar reactie

Hij was weer fijn! 8.30 uur de auto in en 22.30 uur thuis. Na 437 Friese mijlen had ik het wel een beetje gehad. Martijn nog bedankt voor de perfecte organisatie en Roger voor het weergaloos verstoren hiervan. Kan deze man voortaan niet alleen zorgen voor de catering in het basisstation te Dedemsvaart? ;)

Het verslag:

Na de stop bij de tweede maar volgens de heer R te D eerste parkeerplaats op de Autobahn ging het al mis. Volgens Roger zouden we na een kilometer of 40 bij Westendorp een tussenstop maken. Aangezien ik met mijn 2.2 veel te snel was (het gaat toch om het sturen) reed ik dit stuk continu vooraan. Alleen Ruud kon het een beetje bijhouden wat toch wel knap is met een ///M :blink:

Na 60 km (34,29 Friese mijlen) begon ik mij toch wel een beetje zorgen te maken. Ik was volgens de Randstedelijke maatstaven 20 km te ver gereden, de A31 was overgegaan in de A28 en er was geen Z in de buurt. Zonder TomTom en/of wegenkaart en behept met een zeer slecht richtinggevoel bekruipt je dan een gevoel van onbehagen. Dus de eerste afslag die ik tegenkwam genomen, onder de Autobahn door en zo snel mogelijk weer terug naar waar ik vandaan kwam. Ik was nog niet op de terugweg of ik zag aan de andere kant een aantal Z-tjes waarvan ik de kentekens niet kon zien, maar waarvan ik vermoedde dat het mijn lotgenoten wel eens zouden kunnen zijn. :wave: Dus weer 12km terug naar Leer-Ost, daar opnieuw omgekeerd en uiteindelijk na bellen met Martijn toch de groep weer gevonden. En wie stond er het hardst te lachen??? (Zoals de wijze Rob al eerder postte: Fuck Roger)

En toch is het een leuke dag geworden. Regen, files, de hele dag rijden als een QP (kap dicht), het was toch super. En die Roger valt eigenlijk best wel mee. Zijn goede humeur maakt een hoop goed.

Tenslotte:

Een wijze les voor een volgende keer: Laat Roger zich nergens mee bemoeien (hij is ook erg goed in het kiezen van restaurants die op zondagmiddag gesloten zijn) en als het hem toch weer lukt zich in de organisatie te wurmen onthoud dan dat 1 Friese mijl 1,75 km is. <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.