Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, foto en reactie topic


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jörgen en Rob :rolleyes::rolleyes::wave:

Bedankt voor deze rit, helaas moesten we net voor het "ijsje eten" ervandoor.

Maar de rit was fantastisch!

Bedankt ook namens Carla (mijn betere helft), die voor de 1e keer mee was en het helemaal TOP vond!

We zijn benieuwd naar de :m:

:m:

Link naar reactie

Als eerste, Jorgen en Rob. Het was helemaal top! Dank voor de organisatie. :rolleyes:

En nu een paar foto´s...

Parkeerplaats bij Stroe, waar nog een paar ZZZ´ters aansloten:

p9090113smallhu4.jpg

Startpunt, parkeerplaats van der Valk Apeldoorn

p9090115smallcm8.jpg

Eerste een bakje koffie (heeft iedereen betaald?? :rolleyes: )

p9090116smallfc9.jpg

Link naar reactie

Super Lotte voor het openen van dit topic!

Jullie ook allemaal bedankt voor de geweldige dag, ik heb zelf ook enorm van genoten, helemaal van die sliert ZZZ's in mijn spiegels :rolleyes: !!

Een selectie van de foto's van de papparazzi-fotograaf zal ik van de week plaatsen.

Link naar reactie

Jorgen Rob , :rolleyes::thumbup: Pitbullpoedel en Queen hebben genoten top was het alle lof !!!!!!!! l

Link naar reactie

Jorgen en Rob,

Wat hebben we weer genoten van de rit. Heel veel dank en wat hebben we weer veel gelachen.

Het diner was echt top!!!!!

cimg1594smallez4.jpg

Verzamelpunt. We moesten natuurlijk weer op Martin wachten.

cimg1595smallxi1.jpg

Mooi moment om de parkeerplaatshandel in nepRolexen en BMW onderdelen weer op te pakken.

cimg1596smallmk4.jpg

Exlusive Z3 chrome smokers edition

cimg1597smallnc2.jpg

He, Lotte in haar nieuwe bolide. Fijn dat je er weer bij bent Lotte. Ziet er top uit. :rolleyes:

cimg1598smalldh2.jpg

On the road.

cimg1599smallkh1.jpg

Tussenstop

cimg1600smallhv7.jpg

Roger beweert bij hoog en laag dat hij vandaag 24 is geworden. Daar moet op gedronken worden en een taart met sterretjes. Als het niet waar zou zijn dan mochten we bij hem barbequen.

Link naar reactie

Rob, Jorgen (ea?),

dank voor het organiseren, leuke rit met veel mooie bochten en gezelligheid tijdens de stops. Extra complimenten voor de keuze van het restaurant waar we hebben gedineerd, erg goede value for money en de sfeer zat er prima in. En ja, ze gaan zo leuk met jarigen om :thumbup:.

@Frank met zilveren 2.8 QP: ben erg benieuwd hoe de QP loopt na tuning (kompressor etc erop)... 330 PK :rolleyes:

Link naar reactie

Jorgen / Rob,

Onzettend bedankt voor een geweldige rit door een al even geweldige omgeving :thumbup:

Mijn foto's volgen morgen !

:rolleyes:

P.s : Als afsluiter vanavond in de Audi R8 gereden :thumbup: ...meer info (foto's + filmpje volgt nog ;) )

1 ding : Wat een beest...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.