Ga naar inhoud

Reply & Smiley gebruik


Huub

Aanbevolen berichten

Als Mod wil ik het volgende geregeld zien te krijgen en vraag jullie medewerking om het forum leesbaar te houden.

Het komt geregeld voor dat posters een reply doen en daar is niks mis mee om te laten zien waar je post op slaat,maar als je dat doet haal dan de foto die erbij staat weg en gebruik alleen de tekst.Waarom omdat het soms erg lang duurt voordat het hele topic verschijnt.

Smiley's zijn leuk en ondersteunen je post en geven vaak aan hoe je iets bedoelt,neem in ieder geval de moeite om er een stukje tekst bij te schrijven en scherp/grappig uit de hoek te komen.

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mee eens Huub. Met name (no offense) de meer dan levensgrote foto van Martin die 3x werd gequote was wat veel.

Laten we dat afspreken dat mensen bij quotes de link naar plaatjes weghalen (dus alles wat tussen IMG codes staat). Als ik ze zie dan haal ik ze ook wel even weg.

Maar die was leuk??!!!

Ik zal er voortaan ook rekening mee houden... goed punt van je Huub! :thumbup:

Link naar reactie

Volgens mij is het wel zo... :blink: ... dat die dubbele-foto-posts vooral geplaatst worden door personen die minder vaak op dit forum aanwezig zijn.

Het "meubilair" stoort zich denk ik allemaal aan die dubbele posts en let daar al op.

En, lezen die "weinig-bezoekers" ook deze post ;) .

Maar Huub, moet gezegt, goed punt :unsure:

Ik zal er zelf in ieder geval nog eens extra, dubbel op letten... :rolleyes:

Link naar reactie
Mee eens Huub. Met name (no offense) de meer dan levensgrote foto van Martin die 3x werd gequote was wat veel.

Laten we dat afspreken dat mensen bij quotes de link naar plaatjes weghalen (dus alles wat tussen IMG codes staat). Als ik ze zie dan haal ik ze ook wel even weg.

Al was deze foto van Martin 1x gequote dan was dat al teveel........ :schater:

Link naar reactie
Al was deze foto van Martin 1x gequote dan was dat al teveel........ :schater:

Zeg niet dat jij hem niet boven je bed hebt hangen!!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.