Ga naar inhoud

data knallen in duitsland


data knallen in Duitsland  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. data

    • zondag 22 juli
      1
    • zaterdag 28 juli
      0
    • zondag 26 augustus
      0


Aanbevolen berichten

De exclusieve (niet mijn woorden) meeting "Knallen in Duitsland" gaat door, er is voldoende belangstelling.

Datum: zondag 26 augustus.

Vertrektijd: ca. 11.00 uur vanuit Dedemsvaart (de deelnemers hebben een PM ontvangen met mijn adres).

Eindtijd: ca. 15.30 uur terug in Dedemsvaart, of je rijdt vanuit Duitsland rechtstreeks terug naar huis.

Definitieve aanmeldingen:

David Z3

Huub? (nog geen definitieve afmelding)

MdV

Roodkapje

Edwin en Nadia

MartinvH

Ivodl

Z3Mrunner

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
  • Reacties 215
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Liefst op een zondag lijkt mij het rustigs. :wave: ,goede poll (heb nog niet gestemd)

heb er ook maar een D in geedit of twijfelde je of het Duitslant of Duitsland was en heb je het maar open gelaten(topictitel)

aangepast door Huub
Link naar reactie
heb er ook maar een D in geedit of twijfelde je of het Duitslant of Duitsland was en heb je het maar open gelaten(topictitel)

goet gesien huup...jij bent egt wakker :schater: :schater:

Link naar reactie

Tjonge tjonge, een eenvoudig polletje opzetten gaat al mis... Ik moet ook overal op letten... :schater:

Wat is het nou: zaterdag 21 juli of zondag 22 juli?? Zaterdag 22 juli bestaat niet, dit jaar. :guitar:

Link naar reactie
Tjonge tjonge, een eenvoudig polletje opzetten gaat al mis... Ik moet ook overal op letten... :schater:

Wat is het nou: zaterdag 21 juli of zondag 22 juli?? Zaterdag 22 juli bestaat niet, dit jaar. :guitar:

Lekker wakker nog -_- kan ik dat zelf veranderen :wacko:
Link naar reactie
Het was een grapje Rob, dankzij jouw scherpte en oplettenheid op dit tijdstip heb je deze poll gered mijn dank is zzzeer groot :guitar: en nou als de bliksem die stemmen weer terug zetten :rant: -_-

En dat terugzetten kan niet. Ook probleem bij zzztje. :wacko:

Maar om je geheugen op te frissen: De teller stond op 5x voor 26 augustus. ;)

aangepast door Rob
Link naar reactie

Ik tel op dit moment 8 stemmen voor 26 augustus terwijl er maar 3 worden aangegeven en 5 zoek zijn :unsure: ik weet niet wat het pobleem is :rolleyes: maar laten we het op 26 augustus houden :thumbup: Voor diegene die meegaan graag een PM mail ik mijn adres door. Mochten er nog aanmeldingen komen voor 26 augustus lijkt mij dat geen probleem i.i.g. staat bij deze de datum vast :party:

Link naar reactie
Woensdag 26 augustus zet ik in mijn agenda ,als ik mee mag. :rolleyes:
Als jij woensdag 26 augustus komt wel, maar zondag 26 augustus wordt lastig zit ik helemaal vol ga ik met een paar members Duitsland in :thumbup: Ik had je beter een agenda kunnen geven :unsure::party:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.