Ga naar inhoud

het steunlager


ericvw

Aanbevolen berichten

ik had last van een rammel links achter

dus heb ik het het steunlager van de schokbreker vervangen

een tip voor die het ook nog eens moeten vervangen

de 4 nopen waar de bekleding mee vast zit

lekker laten .........

gewoon de bekleding aan de zij kant beetje los halen en je kan er zo bij

eerst de moer van de schokbreken los draaien

dan de twee moeren van het steunlager

dan de auto opkriken wiel er op laten zitten

dan komt het steun lager van zelf los

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is het woord SCHOKBREKER-lager hier wel goed gekozen?

Ik ken drijfstang-, hoofd-, krukas-, wiel-, glij- en rollagers maar kan het woord lager niet in verbandbrengen met een schokbreker??

Link naar reactie
Is het woord lager hier wel goed gekozen?

Ik ken drijfstang-, hoofd-, krukas-, wiel-, glij- en rollagers maar kan het woord lager niet in verbandbrengen met een schokbreker??

Het woord is goed gekozen haal het onderdeel er maar tussen uit komt de ZZZ een stukje lager.

Link naar reactie

WIKIPEDIA :

Een deel van een constructie die er voor zorgt dat verschillende delen van die constructie soepel ten opzichte van elkaar kunnen draaien, bijvoorbeeld een glijdlager, een kogellager of naaldlager, maar men kent ook het cilinderlager, het kegellager, het tonlager en het taatslager en nog vele varianten.

Dacht dat het woord schokbrekerrubbers gekozen had moeten worden.

Uitgaande van het woord suspension, begrijp nu dat het gaat om het draaipunt van de as/wielophanging?

Link naar reactie

Ik heb ook last van zo'n rammel, alleen dan rechtsachter. Hoor het eigenlijk alleen als ik door kleine straatjes met klinkers rjid. Ben al bij de dealer geweest, maar die konden niets vinden. Maar de rammel is er nog steeds en voel er eigenlijk weinig voor om hem weer daarheen te brengen.

Kan dit hetzelfde probleem zijn en is dit zelf te vervangen, ook voor een a-technisch persoon?

Link naar reactie
Ik heb ook last van zo'n rammel, alleen dan rechtsachter. Hoor het eigenlijk alleen als ik door kleine straatjes met klinkers rjid. Ben al bij de dealer geweest, maar die konden niets vinden. Maar de rammel is er nog steeds en voel er eigenlijk weinig voor om hem weer daarheen te brengen.

Kan dit hetzelfde probleem zijn en is dit zelf te vervangen, ook voor een a-technisch persoon?

Ja duidelijk, dat zijn de suspensions. Ruud heeft nu ook een vestiging in Beverwijk dus je kunt ook bij mij langskomen :thumbup:

Link naar reactie

ja zeker het woord is goed gekozen

bij bmw staat op de rekenig waar ik ze gehaalt heb staat

tussen lager vind er zelf ook weinig lager aan maar ja kan maar een naam hebben

onder deel nummer 33521137972 kosten 18.75 ex btw

denk ik jullie ff te helpen omdat ik hier op het form heb gelezen

dat ze de hele bekleding los gaan halen

en dat is niet nodig je kan er zo ook bij

maar goed jullie vinden het woord belangrijker lijkt wel ........................

Link naar reactie
maar goed jullie vinden het woord belangrijker lijkt wel ........................

Nee, alleen ik vond het belangrijk, omdat ik niet begreep welk onderdeel je bedoelde. En eerlijk gezegd nou nog niet! maar zal het nu, met dit onderdeel nr zelf wel opzoeken.

P.s hang hier vnl op dit forum rond om wat over de z3 te leren. Ben geen lid van andere stopzinnige chatforums ofzo.

Link naar reactie

En nu wil iedereen weten waar het nu over gaat en waar het zit.

pict0036inetky5.jpg

Als je bij albert heijn naar het bovensteschokbrekerrubber vraagt kan elke vakkenvulller je er zo aan helpen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.