Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Ralf

Aanbevolen berichten

In dit topic kunnen foto's of verwijzingen naar online albums worden geplaatst worden.

Voor tekstuele reacties bestaat reeds een reactietopic, aangemaakt door Huub.

Hierna een selectie uit eigen werk deze dag, meer foto's vind je hier in mijn online fotoalbum.

Wachtwoord is 'forum'.

De video, met o.a. een accelererende Roodkapje als uitsmijter, staat

.

forumir9.jpg

img2028fc8.jpg

img2087au9.jpg

img2090fd9.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hierna een selectie uit eigen werk deze dag, meer foto's vind je hier in mijn online fotoalbum.

Wachtwoord is 'forum'.

De video, met o.a. een accelererende Roodkapje als uitsmijter, staat

.

Ralf :kisstogether:

Geweldig zo snel als dat jij foto's en video online hebt. :thumbup:

Voor iedereen die nog meer foto's heeft, kom maar op, ik ben benieuwd....ik heb zelf geen tijd gehad om foto's te maken B)

Link naar reactie

Ik heb deze keer meer met mijn ogen dan door de lens van de camera de toch gemaakt maar ik heb ontzettend genoten!

Ik wilde de organisatie heel erg bedanken voor een super geslaagde dag, mijn complimenten! :thumbup:

Ook wilde ik iedereen bedanken die in Duitsland zo netjes voor me aan de kant gingen (of was dat omdat iedereen uit wilde voegen :kisstogether: )

Hoe dan ook, een kleine impressie B)

http://picasaweb.google.nl/ivodeleeuw/Priv...asWaalRoute2007

aangepast door ivodl
Link naar reactie

Wat een geweldige dag was het weer. Omdat ik een groot deel van de dag gereden heb (en Nadia ook een stuk, ja Emmanuel, het kan echt) heeft Nadia de eer hoog gehouden en een groot deel van de foto's gemaakt.

Omdat het niet te doen is om de dag samen te vatten in een paar foto's zijn het er wat meer. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.