Ga naar inhoud

Even voorstellen Z3 Coupe V10


Gast CoupeV10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jongens laten we hier nou gewoon even lekker over ophouden zeg... Martin heeft zijn verantwoordelijkheid al genomen voor deze actie dus klaar basta over en uit !

Het was wellicht een wat uit de hand gelopen grap.....maar velen konden zich ook vinden in de punten die hij naar voren bracht waaronder mijzelf !

@ Martin : Jij blijft gewoon hier op het forum want het is namelijk veel te gezellig met al die slappe lulverhalen van je :schater:

@ Rene:

Ik denk dat je toch wel duidelijk moet zijn geworden dat niemand hier de intentie had om je weg te pesten maar enkel en alleen een reactie gaf op jouw posts !

Mensen ik heb in een eerdere post al gezegd over en sluiten nu en move on !! Ik ga er nu niets meer over zeggen omdat volgens mij alles al wel zo'n beetje gezegd is !

Link naar reactie

Ik ga ook niet echt weg!!! Daarvoor vind ik het forum VEEEELS te leuk.

Het was voornamelijk om de uitspraak "dat ik weet dat het fout van me was" kracht bij te zetten!

Ik heb m'n lesje nu wel geleerd en zal in het vervolg ook beter nadenken!

Link naar reactie

dit soort tacties is beneden alle peil, gezien de meeting op 9-6 had je je grieven persoonlijk kunnen uiten tegen de H-bezitter ( zal het volledige woord maar niet meer schrijven) en doet het forum geen goed. Maar goed m.i. is nu genoeg over geschreven en maar over tot de orde van de dag.

Link naar reactie

weggaan lijkt me niet de oplossing, je bent een vent met karakter (lef om er voor uit te komen dat je er achter zat) die het forum een gezicht geeft. Misschien niet het gezicht dat anderen hier op prijs stellen, maar dat betekent niet direct dat je je biezen hoeft te pakken. Het wordt anders echt een soort saaie eenheidsworst als de 'uitgesproken types' achter de geraniums gaan plaatsnemen.

Denk er ff rustig over na, laat het een paar daagjes zitten, kom dan terug en vermaak de massa met flauwe grapjes en (af en toe) goeie posts en topics.

Dat zal inderdaad wel door mij komen!!!

Het is alleen zo jammer dat alle mensen die het NIET met me eens zijn het hier posten, terwijl iedereen die dat wel is (wijs) zwijgt.

Dus bij deze: Jullie zijn van me af. (Dit is zegmaar het motie van wantrouwen idee, waarbij ik dien af te treden!)

Veel plezier allemaal op forum! <_<

kruispost zie nu je reply dat je toch niet weggaat (zo daar heb je lang over nagedacht :schater: ). Anyway post laat ik intact, het kan maar beter gezegd worden.

aangepast door MdV
Link naar reactie

En over uitgsproken mensen gesproken, Rob jij moet ook gewoon weer terugkomen hier ! Ik moet zeggen dat ik je afgelopen zaterdag irl wel mee vond vallen en je toch best een aardige vent bent :schater:

Het is inderdaad jammer als de mensen met een uitgesproken mening dit forum verlaten doordat hen de mond gesnoerd wordt!

@Martin gelukkig maar dat je blijft want wie moet anders mijn Simota airboxc gaan monteren....dat was geen goed excuus geweest van je :schater:

Link naar reactie

Martinvh, je bent een geweldige hufter. Nooit meer doen op deze wijze, want dan ram ik je helemaal in elkaar. Hulde voor je bekendmaking dat jij het was. En nu ben ik het vergeten, volgende topic graag.

Link naar reactie
Rob jij moet ook gewoon weer terugkomen hier ! Ik moet zeggen dat ik je afgelopen zaterdag irl wel mee vond vallen en je toch best een aardige vent bent :schater:

Ik had me bedacht dit keer maar eens niet razend en tierend op een meeting te komen. Ben blij dat ik nu eindelijk eens een redelijk goede indruk heb kunnen achterlaten. :schater:

Link naar reactie
Dus bij deze: Jullie zijn van me af. (Dit is zegmaar het motie van wantrouwen idee, waarbij ik dien af te treden!)

Veel plezier allemaal op forum! :wave:

<_< Er is er maar 1 die dit soort acties kan maken en dat ben ik. Ik ben ook de enige die er inconsequent mee kan omgaan. Duidelijk? ;)

Link naar reactie
Martinvh, je bent een geweldige hufter. Nooit meer doen op deze wijze, want dan ram ik je helemaal in elkaar. Hulde voor je bekendmaking dat jij het was. En nu ben ik het vergeten, volgende topic graag.

x2

Link naar reactie
Ik had me bedacht dit keer maar eens niet razend en tierend op een meeting te komen. Ben blij dat ik nu eindelijk eens een redelijk goede indruk heb kunnen achterlaten. :schater:

Oh God, als je je nu hebt ingehouden belooft dat wat voor volgende week..........

Link naar reactie

Nog niets gepost hierover, dus ook van mij een reactie.

Recht is recht en krom is krom niet er tussen in.

Het moraal : ik zie liever iemand die recht voor zijn raap is, ik weet het komt niet gelieft over maar je weet wel waar je aan toe bent.

Martin je hebt getypt wat je hart ingaf, recht voor zijn raap. Na het lezen van bepaalde teksten schot in de roos <_<

En ik vind liever zo dan meelullen wat je niet meent, er wordt al genoeg achter de ellebogen gehuigelt.

En wie opstapt na een discussie vind ik zwakte, opstaan en doorgaan.

Topic is gestart als grap maar wordt weer eens als zeer serieus genomen, kom op mensen er is al genoeg narigheid. zie er ook de zonnige kant van in :wave:

Aktie is reactie, voorlopig vind ik de aktie ver boven de reactie staan.

Draadje mag van mij nog open blijven, zo leer je de persoon beter kennen.

Link naar reactie
Ik had me bedacht dit keer maar eens niet razend en tierend op een meeting te komen. Ben blij dat ik nu eindelijk eens een redelijk goede indruk heb kunnen achterlaten. :schater:

Met de nadruk op redelijk he :schater::schater:

Link naar reactie

Wow, heb weer iets gemist, zeg...

Effe geleden een post gedaan over het feit dat op de Dinan website niks terug te vinden is over een Z3 V10 en nu alweer aardig moeten bijlezen. :nono:

Als nuchtere Belg effe dit : jullie Hollanders kunnen er wel wat van :schater:

Het was erover, dit verhaal :angry:

Ik heb ook mijn bewondering geuit over de Hartge en na een tijd vastgesteld dat het er alweer over ging.

Dus besloot ik om die posts maar niet meer te lezen. Lijkt me simpel, toch ?

Het zal de jeudige onbezonnenheid geweest zijn...

Link naar reactie

Maar Martin je bent nog steeds niet van me af hoor!

Ik wil een foto zien, dus om het met ons allemaal goed te maken. :nono::nono: Al moet je met photoshop gaan bewerken. :angry:

Ik had wel een klein vermoeden dat jij het zou zijn. Gewoon door je gevoel voor humour. Het is nu voorbij en vergeten wat mij betreft. Wat mij betreft en zoals de anderen ook zeiden, je mag gewoon blijven posten (met je eigen gevoel voor humour).

Link naar reactie

Wat een gezeik in dit topic.

Martin probeerde een punt te maken over iemand, meer niet.

Ik heb bij bepaalde posts ook wel eens gedacht, nu is het wel een

keer goed met die V8.

Ik hou er niet zo van om elke keer te lezen dat 1 auto de beste is ed.

Of dat bepaalde offtopic antwoorden cq opmerkingen te min zijn voor die kar.

Maar ik begrijp best dat onze Harte rijder meer dan trots is op zijn uber geile Z3,

want uber geil is die ook natuurlijk!

En ik las ook een opmerking tegen Martin, dat dr iemand teleurgesteld was in hem, als persoon.

Ik denk dat je zo iets alléén kan zeggen, als je de persoon echt kent.

Jammer dat mensen ze zich zo druk kunnen maken om totaal niks.

Ga net als ik, genieten van je Zzz(z) en maak je pas druk als er echt iets is :angry:

En verder geen gezeur hier meer, daar is die V10 coupe te goed voor!

Link naar reactie
Wat een gezeik in dit topic.

Ik hou er niet zo van om elke keer te lezen dat 1 auto de beste is ed.

Of dat bepaalde offtopic antwoorden cq opmerkingen te min zijn voor die kar.

Jammer dat mensen ze zich zo druk kunnen maken om totaal niks.

Maak je niet druk. :angry:

Link naar reactie
En verder geen gezeur hier meer, daar is die V10 coupe te goed voor!

1-0

Die was top!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.