Ga naar inhoud

Z3 of MX 5?


Aanbevolen berichten

Ik was naar een aantal occacions aan het kijken en zag dit staan.

Ik vraag me af of de persoon die het gedaan heeft goed wijs is. Dit lijkt naar nergens.

Ik heb nog nooit zo'n slecht imitatie gezien :thumbup:

http://www.2dehands.nl/omgebouwde-mazda-mx...=auto&qq=z3-bmw-21872130.html?afdeling=auto&qq=z3

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Snap niet wat de mensen er toe beweegt om zoveel tijd en geld en toch ook wel vakmanschap in zo iets te steken.

Koop dan een oude klassieker en ga die restaureren. Kan je nog geld mee verdienen ook bij verkoop.

Dit wil toch niemand hebben!

Link naar reactie

Dit is toch niet te geloven idd...ziet er ook echt niet uit vind ik....vind het zowiezo beetje triest om rond te rijden in een Mazda met BMW badges..koop dan gelijk een Z3 is waarschijnlijker goedkoper dan de toch leuke MX5 ombouwen tot een niet kloppende imitatie van een Z3 -_-

Link naar reactie

ziet er niet uit inderdaad! :schater:

maar ehm :rolleyes: hier lopen ook vast wel een paar mensen rond die hun 1.8, 1,9 of 2.2 er als ///M uit willen laten zien... die horen we nu niet :m:

Link naar reactie
ziet er niet uit inderdaad! :schater:

maar ehm :rolleyes: hier lopen ook vast wel een paar mensen rond die hun 1.8, 1,9 of 2.2 er als ///M uit willen laten zien... die horen we nu niet ;)

Wat een onzin. :m: De fraaie onderdelen van een M monteren op een niet-M wil bepaald niet zeggen dat er een M-look wordt nagestreefd. Weer zo'n vlotte veroordeling. ;)

Link naar reactie

Deze conversions werden in de USA gedaan, eind negentiger jaren was de Z3 superhot en een '89 of 90'er Miata had je voor weinig dus werden deze conversions aangeboden zodat je schijnbaar in de felbegeerde Z3 reed.

Enkele van deze omgebouwde Miata's zijn naar NL geimporteerd en enkele jaren geleden waren Z3's ook hier nog vrij kostbaar dus zo'n goedkope nep-Z3 was dan een optie.

Fiero's en MR2's worden Ferrari's, oude Merc's/Porsche's worden omgebouwd naar nwe. modellen [ook in Belgie zit zo'n bedrijf] dus deze Miata-Z3 conversie is niet zo vreemd; imitatie is het grootste compliment wordt wel ééns gezegd.

Link naar reactie
Wat een onzin. :m: De fraaie onderdelen van een M monteren op een niet-M wil bepaald niet zeggen dat er een M-look wordt nagestreefd. Weer zo'n vlotte veroordeling. ;)

het is niet bedoeld als veroordeling hoor... het is een mening. :rolleyes:

en ehm, 'wat een onzin'.. dat is geen veroordeling? de pot verwijt... :wave:

EDIT

overigens doel ik niet op een paar fraaie M-onderdelen.. meer dat er iets wordt nagestreefd wat het niet is. ;)

Link naar reactie
Wat een onzin. :rolleyes: De fraaie onderdelen van een M monteren op een niet-M wil bepaald niet zeggen dat er een M-look wordt nagestreefd. Weer zo'n vlotte veroordeling. :m:

Rob is de bezitter van de meeste M-onderdelen namelijk :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Deze conversions werden in de USA gedaan, eind negentiger jaren was de Z3 superhot en een '89 of 90'er Miata had je voor weinig dus werden deze conversions aangeboden zodat je schijnbaar in de felbegeerde Z3 reed.

Enkele van deze omgebouwde Miata's zijn naar NL geimporteerd en enkele jaren geleden waren Z3's ook hier nog vrij kostbaar dus zo'n goedkope nep-Z3 was dan een optie.

Fiero's en MR2's worden Ferrari's, oude Merc's/Porsche's worden omgebouwd naar nwe. modellen [ook in Belgie zit zo'n bedrijf] dus deze Miata-Z3 conversie is niet zo vreemd; imitatie is het grootste compliment wordt wel ééns gezegd.

Helemaal goed! :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.