Ga naar inhoud

Kunststof bak voor reservewiel


bridders

Aanbevolen berichten

Het is me al vaker opgevallen dat sommige ZZZ´s een nogal laag hangende kunststof bak hebben voor het reservewiel. Laat ik nu ook zo´n plantenbak onder de auto hebben hangen. Niet echt een sterk staaltje ontwerp, o.a. de symmetrie wordt aangetast.

Kan die bak of hoger gezet worden (vast niet) of gewoon verwijderd worden en dat eventueel het reservewiel los in de kofferbak?

Is verwijderen van de bak een moeilijke klus?

bakyg2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Eronderuit halen en een noodsetje voor een lekke band in de koffer net als bij een M.

Heb je gelijk ruimte voor een dubbele eisseman ;)

Dan ga ik mooi op zoek naar een M-mobility system.

21.png

En wat betreft de dubbele Eisenmann... nee, moet ik gaan zagen in de bumper. En één van m´n voorwaarden bij alle modificaties is dat terug naar origineel altijd mogelijk moet blijven.

Link naar reactie
En wat betreft de dubbele Eisenmann... nee, moet ik gaan zagen in de bumper. En één van m´n voorwaarden bij alle modificaties is dat terug naar origineel altijd mogelijk moet blijven.

Het blijft niet alleen bij het zagen van je bumper....

Ben binnenkort ook bezig om dubbele uitlaten onder de zZz te monteren. Kwam er achter dat je de accubak weg moet zagen! ;)

dsc01313li3.jpg

(Heb even een foto van je geleent Danny)

Link naar reactie

Bas, heb ook al eens gedacht die bak en het reservewiel eruit te gooien, scheelt weer gewicht..... ;)

Is de band daarna nog te repareren bij een klein gaatje of kan je deze dan weggooien als dat spulletje erin zit??

Link naar reactie
en eventueel het reservewiel los in de kofferbak?

Waar laat je dan je tandenborstel als je een weekeinde weg gaat?

Maarre, zo''n setje is leuk bij een gaatje in de band. Heb je een klapband ofzo en geen garage in debuurt met jou bandenmaat (en/of op zondag) heb je toch een probleem.

Kan het wiel er niet onder, zonder die bak (eventueel modificeren)?

Link naar reactie
en eventueel het reservewiel los in de kofferbak?

Waar laat je dan je tandenborstel als je een weekeinde weg gaat?

Maarre, zo''n setje is leuk bij een gaatje in de band. Heb je een klapband ofzo en geen garage in debuurt met jou bandenmaat (en/of op zondag) heb je toch een probleem.

Kan het wiel er niet onder, zonder die bak (eventueel modificeren)?

Link naar reactie
Waar laat je dan je tandenborstel als je een weekeinde weg gaat?

Maarre, zo''n setje is leuk bij een gaatje in de band. Heb je een klapband ofzo en geen garage in debuurt met jou bandenmaat (en/of op zondag) heb je toch een probleem.

Kan het wiel er niet onder, zonder die bak (eventueel modificeren)?

Ik betaal me jaarlijks blauw aan de bijdrage voor de ANWB Wegenwacht, dus laat ze dan maar eens werken door dat geld ;) .

Afkloppen, maar tot op heden nog nooit een klapband gehad.

Oh ja, tandenborstel past net in de koffer op het bagagerekje...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.