Ga naar inhoud

Za. 28 April vrije rit Nürburgring...


Zedri

Aanbevolen berichten

BoyZZZ and GirlZZZ,

Zaterdag 28 April cruised Zedri naar de Nürburgring, iemand Zin om mee te cruisen ???

Eten we een patatje, drinken een colaatje en kijken naar iets aparts...

Ben benieuwd, See Yah... :notok:

Link naar reactie
  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook ik ben er zeer zeker voor in, moet alleen ff kijken met de zaak, want ook op zaterdag zijn wij ge-opend, maar ik denk dat dat geen probleem moet zijn.

Laat jullie tijdig weten of ik mee kan om ook naar het brullende geluid te kunnen luisteren. :rolleyes:

Geregeld, mijn broertje neemt die dag de zaken alleen waar, ik kan met jullie mee!!!! (wilde het ook echt niet missen) <_<

Link naar reactie

28 april is ZEKER de moeite waard.

Er is dan een VLN-race van 3 uur (zwaaaar gaaf) en BMW zal voor het eerst sinds 1976 met een F1 over de Nordschleife rijden. Nick Heidfeld zal de rijder zijn.

Dat weekend staat in het teken van BMW en een bedank aan alle fans van BMW op de Nordschleife. Het startveld van de VLN zal ook grotendeels uit BMW's bestaan deze zaterdag....

Wordt dus gaaf!

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/03/1...r_nordschleife/

http://bmw-motorsport.com/ms/en/index.html

http://bmw-motorsport.com/ms/en/news/curre...=tn_ms_sp_2_3_M

15.03.2007

The “Experience BMW Motorsport” day at the Nürburgring.

It has been over three decades since the greatest racing cars on the planet came face-to-face with the world’s most challenging circuit. On 28th April the BMW Sauber F1.07 will become the first Formula One car for 31 years to grace the Nürburgring’s legendary Nordschleife track.

Nick Heidfeld’s journey into history will be the highlight of a full day in the Eifel mountains with the BMW Motorsport racing arsenal.

As BMW Motorsport Director Mario Theissen points out: “This day is our way of saying thank-you to the fans for their support. The same weekend, the Nürburgring Nordschleife will also play host to the VLN Endurance Championship. Around a third of the drivers in the race will line up in BMW models, which helps explain why BMW Motorsport is one of the partners in the VLN. An average of 25,000 spectators will follow the action at the world’s most thrilling circuit. BMW is a longstanding partner of the Nürburgring. With BMW Driver Training, BMW Adventure World, our “Ring Taxi” rides and the Performance Center all based at the circuit, this is a kind of second home for us – as well as the scene of victories in all disciplines of racing. The Formula One car’s laps of the Nordschleife will be the highlight of a day devoted to BMW Motorsport. Nick’s demonstration will not be about setting records, but a tribute to a unique race track – one which is inextricably linked to the heritage of BMW Motorsport.”

The successful history of BMW at the Nürburgring ranges from 18 overall victories in the 24-hour race to a one-two finish in the Formula One grand prix

Link naar reactie

Ik kan het nu nog niet zeggen.

Kan zijn dat ik er met de motor ben, dan rij ik zondags als Marshall mn rondjes ja.

Als ik mn motor nog niet klaar heb zal ik met de BMW gaan. Maar de zaterdag in een wedstrijd en daar heb ik als Marshall niets te zoeken. Ik rij alleen in het Touristenverkeer.

Ik ben er op zeker, maar hoe of wat kan ik nu nog niet zeggen :rolleyes:

Link naar reactie
Ik kan het nu nog niet zeggen.

Kan zijn dat ik er met de motor ben, dan rij ik zondags als Marshall mn rondjes ja.

Als ik mn motor nog niet klaar heb zal ik met de BMW gaan. Maar de zaterdag in een wedstrijd en daar heb ik als Marshall niets te zoeken. Ik rij alleen in het Touristenverkeer.

Ik ben er op zeker, maar hoe of wat kan ik nu nog niet zeggen :rolleyes:

wat voor motor rijd je dan, misschien heb ik je dan eens gezien op de ring.

Link naar reactie
wat voor motor rijd je dan, misschien heb ik je dan eens gezien op de ring.

een gele CBR 600 RR. Je zal me vast wel eens gezien hebben, was er altijd elke mogelijke dag te vinden :rolleyes: Dit jaar wordt het een heel stuk minder. 1x per maand of 1x per 2 weken ofzo.....

Kan alleen even geen foto uploaden, mn webspace is kaduuk.

Link naar reactie
een gele CBR 600 RR. Je zal me vast wel eens gezien hebben, was er altijd elke mogelijke dag te vinden :thumbup: Dit jaar wordt het een heel stuk minder. 1x per maand of 1x per 2 weken ofzo.....

Kan alleen even geen foto uploaden, mn webspace is kaduuk.

oh oke, thnx, zal het de volgende keer eens in de gaten houden.

maar weer verder on topic,

weet iemand waar ik kan zien van hoe laat het begint en of het wat kost, heb op de nurburg site gekeken maar niets gevonden :newblush:

Link naar reactie

Kost niets, VLN wedstrijden kunnen gratis bekeken worden naast de Nordschleife.

Een VLN race begint normaal om 12 uur dacht ik, tot 1500 of 1600uur (ik ben er echt alweer te lang uit deze winter :thumbup: ).

Startveld van Mini's tot M3 GTR, GT3 RSRRRR-en, Z4GTR, Vipers, Evo's, Aston's, je kunt het zo gek niet verzinnen of het rijdt er.

Hoe laat BMW met de F1 gaat rijden is nog niet bekend gemaakt....

Link naar reactie

Ik plan dit jaar sowieso een aantal VLN races te bezoeken en als dit nog kan in "aangenaam" gezelschap... :nono:

Heb de datum alvast aangestipt in mijn agenda en probeer er bij te zijn.

Ik weet toch al wat verschillende plekjes aan de NS, om niet altijd in Brunchen te gaan staan

Maar we zullen er dan wel niet mogen zelf rijden, of we moeten wachten tot na 18 uur ;)

Link naar reactie

We hebben een paar weken geleden een nieuwe Caddy TDI bestelt. Deze wordt (als het goed is) 24 april afgeleverd, als hij er is... ga ik daarmee!

Ik ga geen 800km rijden met dat benzineslurpende monster :schater:

Link naar reactie

28 april lijkt "zo maar" een datum.

De maandag erop is koninginnedag + eventueel 1 mei erbij.

Kortom, goede gelegenheid te combineren met langweekeinde in limburg/eifelgebergte etc.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Schopje

Momenteel nog effe druk met werk, maar ik maak voor Zedri nog een plattegrond met volgens mij goed bereikbare plaatsen om te gaan kijken en waar we onze "baby's" deftig kwijt kunnen.

O ja, nog beloofd zondag : kijk eens op www.vln.de , onder termine zie je dat er op 28 april een 4 uursrace doorgaat. Start is om 12 u, finish om ... juist ja :thumbup:

En verder deze nog : www.ringfotograf.de , kijk maar eens onder fotogallerie. Daar vind je de foto's van de eerste race.

Link naar reactie

Kan nu trouwens mooi gecombineerd worden met de renovarit een dag later. Moet je wel een nachtje in maastricht of zo overblijven, maar dat zal wel lukken. (Ik drink niet zoveel, het meeste gaat er overheen, zei frater fernancius uit Schin op Geul).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.