Ga naar inhoud

Member muziek !


Marvin

Aanbevolen berichten

Leuk om te weten van een ieder !

Hoe muzikaal of trachten muzikaal te zijn op wat voor instrument !!musik15.gif

Zelf probeer ik (zonder muziekles !?!) al 2 jaar enig geluid uit de elektrisch gitaar te krijgen !!

2005383825296893999_th.jpg

En jullie ??? ;)

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk om te weten van een ieder !

Hoe muzikaal of trachten muzikaal te zijn op wat voor instrument !!musik15.gif

Zelf probeer ik (zonder muziekles !?!) al 2 jaar enig geluid uit de elektrisch gitaar te krijgen !!

2005383825296893999_th.jpg

En jullie ??? ;)

Ik probeer al maanden mijn honden te laten zingen:

wolveshowl.jpg ;)

Link naar reactie

Sjonge jonge ;)

het sfeertje is inmiddels zodanig dat niemand meere durft te melden dat ie echt muziek maakt :blink:

Dan toch: ik ram sinds een jaartje op een trommel in een samba percussie groep. :muur:

en dat zonder ooit enige muzikale training vooraf ;)

dit jaar voor het eerst biertjes verdiend met op straat spelen tijdens carnaval in Roermond en Maastricht.

:banaan: :banaan: :drank::guitar::blink::party:

Had nooit durven dromen dat het zo gaaf en gezellig zou zijn (kom uit Purmerend of all places...)

O ja, en daarnaast speel ik graag en vaak met gasvoet in :m: :m: :m: ;)

Groetjes, Brian

Link naar reactie
:

dit jaar voor het eerst biertjes verdiend met op straat spelen tijdens carnaval in Roermond en Maastricht.

O ja, en daarnaast speel ik graag en vaak met gasvoet in :m: :m: :m::rolleyes:

Groetjes, Brian

Zie je wel, nooit iets geven aan zwervers. Ze doen zielig maar rijden wel in een dure auto :D

Link naar reactie

Ik speel een beetje keyboard. Ik moet echter op muziekles om het goed te kunnen.

Ik wil nog wel eens ooit op percussieles. Dat vind ik wel erg gaaf. Ik denk dat ik wel ritmisch

ben aangelegd, maar ik moet er nog wat mee doen.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Alweer een drummertje........... :)

blechtrommel.jpg

Dit beeld komt mij zo bekend voor. Dacht uit Die Blechtrommel, heb ik een jaar of 15 geleden gezien maar heeft kennelijk wel indruk gemaakt. Wilde vragen of dit correct is maar nu zie ik aan de link die zichtbaar wordt bij een reply dat het inderdaad zo is.

Edit: Het kan ook Der Blechtrommel zijn. Mijn Duits is niet zo goed dus voordat er een Germanist opstaat :thumbup:

Link naar reactie

Zelf doe ik samen met mijn zwager de Europese verkopen voor een US bedrijf dat gitaren en versterkers verkoopt.Daarnaast werken we dan nog met div. nationale en internationale artiesten ! Qua amplificatie doen we goed mee aan de top mag ik wel zeggen en qua gitaren doen we het ook niet slecht.

onze merken :

- Randall

- Eden / Nemesis

- Soundtech

- Washburn

- Oscar Schmidt

- Parker

- Vinci

Zelf speel ik op een Washburn X40 Pro.

Kijk hier anders maar even voor een sfeerimpressie : www.usmusiccorp.com :thumbup:

Ik zal nu maar niet te veel reclame meer maken..... :schater:

Link naar reactie

Speel helaas geen instrument maar k ben wel een muziek fanaat. Wil jullie er op wijzen dat de markt overspoeld wordt met dvd's uit 30 jaar pop historie. Vaak 3 dvdjes voor 15eurie (je kan er nog geen video voor huren) en er zitten verrassende opnamen beelden/opnamen tussen.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Administrator

Basgitaar (zelf: Status Series I headless)

Drums

Keyboards (zelf: Roland XP80 & Yamaha DX7-II-FD)

Gitaar

Blokfluit...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.