Ga naar inhoud

Z3 Forum kortingen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

20% korting op alle Eisenmann uitlaten.

Catalogus prijzen

20% korting op alle Wiechers producten. (voor ons zal dat in de regel alleen maar een veerpootbrug zijn... maar als je toevallig een rolkooi nodig hebt :blink: )

Dit is bij Braspenning in Amsterdam, via de site kun je zelf opzoeken wat de catalogus waarde is.

Deze prijs -20% is ook gelijk inclusief montage (die is dus nog eens een keer voor niets).

Prijzen exclusief BTW. In de praktijk betaal je dus een fractie minder (0,5%) dan de catalogusprijs (BTW is 19,5%, korting is 20%).

Link naar reactie

Mag aannemen dat Chris niet al die moeite doet voor 0.5%, dus dit zal wel goedkomen toch. Ff wachten wat hij zegt. Aangezien ik het niet geloof, vind ik het wel jammer dat het draadje zo snel de nek om wordt gedraaid. Denk niet dat dit zulke initiatieven ten goede komt. Misschien was het aardiger geweest het gewoon ff te vragen of het incl. of excl. is.

Link naar reactie
Mag aannemen dat Chris niet al die moeite doet voor 0.5%, dus dit zal wel goedkomen toch. Ff wachten wat hij zegt. Aangezien ik het niet geloof, vind ik het wel jammer dat het draadje zo snel de nek om wordt gedraaid. Denk niet dat dit zulke initiatieven ten goede komt. Misschien was het aardiger geweest het gewoon ff te vragen of het incl. of excl. is.

Ben er niet op uit ook maar iets om zeep te helpen, ook ik hou van korting.

Maar er moet wél duidelijkheid zijn: die BTW komt er gewoon nog bij.

20% korting en vervolgens 19% BTW er bij op dus.

Dat verzin ik niet, dat staat onderin de catalogus duidelijk aangegeven.

Wat valt mij te verwijten, Shrike?? Dat snap ik even niet.

Link naar reactie

Dus terugkomend op het BTW verhaal.. Prijs X*0,8= uitkomst*1,195= te betalen prijs! Dus betaal je iets minder dan de EX btw prijs c.q. cataloguswaarde?

in mijjn geval kost de uitlaat 747,04*0,8=597,63*1,195=714,17 incl BTW. Vind ik net hoor!! Cataloguswaarde met BTW is immers 747,04*1,195=892,71...

Of zie ik het nu helemaal verkeerd????????

*edit* 19,5% gehanteerd maar goed voorbeeld is duidelijk....

Link naar reactie
Dus terugkomend op het BTW verhaal.. Prijs X*0,8= uitkomst*1,195= te betalen prijs! Dus betaal je iets minder dan de EX btw prijs c.q. cataloguswaarde?

in mijjn geval kost de uitlaat 747,04*0,8=597,63*1,195=714,17 incl BTW. Vind ik net hoor!! Cataloguswaarde met BTW is immers 747,04*1,195=892,71...

Of zie ik het nu helemaal verkeerd????????

*edit* 19,5% gehanteerd maar goed voorbeeld is duidelijk....

Da's duidelijk ja !!?? :groupwave:

43epiyd.jpg

Link naar reactie
:rolleyes:

oke voor de simpelen onder ons ;) GEINTJE!!! je betaald dus ietsjepietsje minder dan de ex BTW prijs!

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

je betaald geen btw en daar bovenop nog 1 procent extra korting!! Dus MIJN mening....goede korting!!

Je lijkt me de doelgroep: jij wilt een Eisenmann en korting.

Link naar reactie

super initiatief, kunnen we beginnen sparen!!! sameninkoop is ook leuk, maar iets van blijvende aard is toch een enorme toegevoegde waarde ( :rolleyes: ) aan het forum!!!!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Goed gedaan Chris. :thumbup: Als ik voor de compressor o.i.d. ga dan wil ik ook een dubbele Eisenmann en misschien nog wel wat leuke dingen. Ik ga ze bellen voor in ieder geval info over de chip en wat er nog meer mogelijk is.

Link naar reactie
verbeter de op een na laatste zin ook nog ff Chris

Done :thumbup:

@ (S)toploss......... ga dan voor een Alpina ombouw dan, heb je 3.3 van 300 pk kom je nog onder de kosten uit van een complete turbo aanpassing en je motor blijft ongeblazen. Informeer daar eens naar.

Link naar reactie
Done :thumbup:

@ (S)toploss......... ga dan voor een Alpina ombouw dan, heb je 3.3 van 300 pk kom je nog onder de kosten uit van een complete turbo aanpassing en je motor blijft ongeblazen. Informeer daar eens naar.

Dat klinkt goed Chris. Waar ? Waar ? Waar ? Bij Braspenning?

EDIT En bij deze door Chris gerealiseerde doorbraak op PK gebied zie ik dat ik opeens een 2.2 member ben geworden. Op naar de 3.3 member (bestaat zeker niet}

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.