Ga naar inhoud

Hoe verkracht ik een Z3?


Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken en daardoor met afgrijzen een programma gezien dat "De Grote Beurt" heet. Een soort "extreme make over" maar dan voor auto's. Misschien is het oud nieuws maar ik had het nog niet eerder gezien. Toevallig viel er ook een onschuldig Z3tje in de grijpgrage handen van deze hersenloze muts die het presenteert. Ze vonden het nodig het kontje van de Z dusdanig te verbouwen met een soort hoekig profiel dat de tranen in je ogen schieten. En de eigenaresse maar kraaien dat ze het zo mooi vond :thumbup:

Zie http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=ga...pictureid=18609

Ze hebben geen foto gemaakt van de achterkant. Gelukkig maar trouwens...

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Al eerder gepost........

Dit was een herhaling maar eigenlijk niet vatbaar voor ......... :thumbup: Het lijkt wel een mislukte eend.

Auto heeft inmiddels al te koop gestaan, zo blij was de eigenaresse (of was het eigenaar......? :schater: ) met haar grote beurt.

Link naar reactie
Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken en daardoor met afgrijzen een programma gezien dat "De Grote Beurt" heet. Een soort "extreme make over" maar dan voor auto's. Misschien is het oud nieuws maar ik had het nog niet eerder gezien. Toevallig viel er ook een onschuldig Z3tje in de grijpgrage handen van deze hersenloze muts die het presenteert. Ze vonden het nodig het kontje van de Z dusdanig te verbouwen met een soort hoekig profiel dat de tranen in je ogen schieten. En de eigenaresse maar kraaien dat ze het zo mooi vond :thumbup:

Zie http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=ga...pictureid=18609

Ze hebben geen foto gemaakt van de achterkant. Gelukkig maar trouwens...

Martin, Martin, Martin.... Vijf pagina's vol hier en jij hebt daar overheen gelezen?? :thumbup:

Gisteren te moe om de afstandbediening te pakken

:schater::schater::schater:

Link naar reactie

Mijn excuses :thumbup: Ik zal voortaan eerst even robben voordat ik iets post. Ik wist niet dat het een herhaling was maar dat had ik kunnen weten bij Veronica... Ik vond het ook vreemd dat er helemaal geen ophef over was op 't forum. Nogmaals sorry :thumbup:

Link naar reactie

Hahahahaha,

Ik heb het ook gezien. Er waren twee dingen serieus mooi aan die wagen.

1. M-bumper

2. Kleur

Verder was het de meest mislukte Z3 ooit en leek de achterkant op dat van een (speed)boot. Buitenboordmotortje erachter en gaan met die boerenmestschuit. :thumbup::schater:

Link naar reactie

Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Link naar reactie
Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Je hebt de kans om de éérste Coupé met Zo'n achterkant te krijgen Huupie...We Zullen je opgeven... :schater:

Link naar reactie
Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Kom nou Huub !!! :mellow:

34qlq44.jpg

:newblush:

Zoals eerder gepost , hoort tie in die bak daar achter op de foto !!! :schater:

En dan bedoel ik alleen de achter kant hoor ! :wave:

Link naar reactie
Nu ik deze foto's weer zie begin ik de achterkant toch wel te waarderen de hoekige lijnen voegen toch wel wat esthetische waarde toe.En vind de stripping ook wel speels.

Huub,

Nu ik er wat langer naar kijk vindt ik hem steeds mooier worden.

Zou het aan ons, Coupe rijders, liggen?

Link naar reactie
Huub,

Nu ik er wat langer naar kijk vindt ik hem steeds mooier worden.

Zou het aan ons, Coupe rijders, liggen?

Weet het wel zeker dat Qpers een andere smaak hebben Shrike zal het bevestigen als intrigant

Link naar reactie
Huub,

Nu ik er wat langer naar kijk vindt ik hem steeds mooier worden.

Zou het aan ons, Coupe rijders, liggen?

Ligt idd aan sommige coupe rijders, maarre over smaak valt niet te twisten boys ook al is de meerderheid het niet met jullie eens

Anne

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.