Ga naar inhoud

Toerrit Groninger land is gereden


sijtse

Aanbevolen berichten

Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane ;)

EDIT:

We hebben de tourrit vastgelegd voor zaterdag 11 augustus 2007!!

Het begin van de rit ca. 10.30 uur start in het mooie wierdendorp Niehove ( http://www.niehove.eu/index.htm ) en eindigt ca. 17.00 uur ook aldaar.

Tussen 9.30 uur en 10.00 uur als men binnendruppelt, koffie met gebak in het dorpshuis annex cafe Eisseshof, aan de Kerkstraat. Na de rit is het eten, drinken, plezier maken, feestje bouwen en genieten.

Het eten is een Indisch buffet (de uitbater is een Indonesische kok) en dus gewoon goed!

Het wordt mooi weer die dag en dus zal het na de rit buiten op het terras geen straf zijn daar een versnapering te nuttigen.

Voor de liefhebbers: een wandeling door het dorp (ca. 250 inwoners) en de bezichtiging van ons kerkje wordt aanbevolen.

Misschien een verrassing: een muzikaal intermezzo!

Vooralsnog zijn de kosten voor koffie met gebak € 3.00 p.p en een Indonesische buffet € 12.50 p.p.

Opgegeven hebben zich:

Forumnaam (Aantal personen rit) [Diner]

1. J.P.Sietsema (2) [2]

2. Huub (2) [2]

3. Rob (2) [0]

4. Bouwer (2) [2]

5. Marvin (1) [1]

6. z3mroadster (1) [0]

7. Harry (2) [2]

8. Edwin & Nadia (2) [0]

9. Simca1999 (2) [?]

10. Cor-z3 (2) [0]

11. Tobiastoeter (2) [2]

12. sijtse & jane (2) [2]

13. Syleef (Sylvia en Evert Otten) (2) [?]

14. COSMOZZZ (2) [0]

15. Bart en Alida(2) [2]

16. Fam Kamps met 2 Z`tjes (via telefoon) (?) [?]

17.Delta 737 (1) [1]

Interesse getoond, maar nog niet opgegeven:

Janwillem (?) [?]

Leeuw (?) [?]

bmwcrasher (?) [?]

z'tje (?) [?]

Bridders (?) [?]

Wil iedereen waar een vraagteken staat even bevestigen en duidelijk maken hoeveel personen???

De rit is uitgezet en zal langs mooie plekjes door het westerkwartier, het hoogeland en het marnegebied gaan en kan men de diversen van deze gebieden waarnemen. Onderweg zullen we bij wel zeer bijzondere plaatsen een stop houden. de route die ik inmiddels incl stops heb afgelegd is terug gebracht naar een lengte van 130 km. I.v.b met vakanties wordt de opgavetijd verlengd naar 8 aug.

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :thumbup:

Een mooi initiatief Sijtse ;)

Jammer dat ik niet in Groningen woon.

Link naar reactie
Een mooi initiatief Sijtse ;)

Jammer dat ik niet in Groningen woon.

dat hoeft ook niet Martin, als je mee wilt doen, Graag natuurlijk :thumbup:

Link naar reactie

Prima plan ! Er zijn echter inderdaad weinig "vaste" members te vinden in het hoge noorden !? :angry:

Ik ken alleen Huub en Sander. :wave:

Ik hoop dat je oproep bijval krijgt , en als West-Fries wil ik altijd meedoen met een ritje Grunningen ! :rolleyes:

Link naar reactie

Ik denk dat een tourritje altijd leuk is, ook al kom je uit het zuiden of westen van het land.

(Kom je in ieder geval met een werme motor aan...)

Persoonlijk vind ik het een heel leuk idee.

Ik durf zolang van te voren alleen niet te zeggen of ik ook daadwerkelijk mee kan doen of niet.

Leuk initiatief !!!

Link naar reactie

Zal zeker leuk zijn :rolleyes:

Alleen jammer dat er alleen niet-groningers reageren op je oproep :schater:

Is nog wel ver vooruit dus geen idee hoe het loopt met vakanties maar we houden het in de gaten.

Link naar reactie
Zal zeker leuk zijn :rolleyes:

Alleen jammer dat er alleen niet-groningers reageren op je oproep :schater:

Is nog wel ver vooruit dus geen idee hoe het loopt met vakanties maar we houden het in de gaten.

bij deze de eerste noorderling, lijkt me een prima idee. Sijtse als je hulp nodig bent hoor ik het wel.

Link naar reactie

En hier nog een Grunniger!!!

Heel leuk initiatief, wil best helpen. Ik heb nog nooit een toertoch van hieruit georganiseerd meegemaakt, dus weet niet helemaal wat de "criteria" zijn voor zo'n tocht, maar ik ken hier zeker wel een paar mooie wegen/routes.

Gr,

Herbert

Link naar reactie
Er blijken dus veel meer Grunninger Z3forum members te zijn ???? :offtopic:

315n892.jpg

:wave:

;) Ja mooi man, die Grunningers kijken eerst de kat uit de boom en als ze gaan, dan gaan ze ook.

ik kom hier binnenkort natuurlijk op terug, eerst de feestdagen even voorbij

groet sijtse :wave:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hai Sijtse, (doe je aan verzoeknummers?) een oud-collega van mij woont in Vriescheloo, daar zijn we vorig jaar 'even' op bezoek geweest bij zijn housewarming. Leuke omgeving, het lijkt mij lachen om daar met zijn allen even langs te rijden en te zwaaien! Dus als je nog geen route hebt... :groupwave:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast Guest_Bob_*

Nog iemand uit het noorden hier. En wel Groningen.

Heb eigenlijk nooit op het internet gezocht naar een Z3 rijders, kom er dan dus ook pas net achter dat er een rondje bij mij in de buurt was afgelopen week.

Jammer, maar de volgende keer ben ik zeker wel van de partij.

En een z3 clupie in het noorden is natuurlijk altijd goed.

Zelf zit ik zeer vaak in het buitenland voor mijn werk en kan dus niet altijd mee doen aan dergelijke evenementen, maar zal het een en ander op deze site in het oog houden.

Groet en wellicht tot zienzzz

Link naar reactie

Als ze in Groningen net zo'n voute dicso hebben als in Leeuwarden zijn we erbij :D

Btw er is ook nog een Betuwe (Bloesem/Flipje) Rit aan het aankomen... waarschijnlijk ergens dit voorjaar.

Link naar reactie

Groningers zeggen altijd, "het kan beter"volgens mij. <_< Ik ben benieuwd en doe graag mee aan een rit door Groningen. Zelf woonachtig in Noord Holland is dat ook het noorden, maar dan aan de andere kant van de plas. Succes met het initiatief.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Wat is het stil in Groningen..............???????????????????????? ;)

----

Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

-----

Sijtse? Jane?? Anderen??

Link naar reactie

Ja wij wel, wij hebben ons al aangemeld leuk!!! Maar het bleef zo stil over die andere rit die misschien nog zou komen dus ik denk ik informeer eens hoe het daarmee staat.

Link naar reactie
Hallo beste forum leden, sinds kort (11 nov) ben ik als nieuwkomer wat actief op dit forum en volg alles wel een beetje, zo ook de evenementen kalender en het valt me op dat er veel meer leden uit het midden en zuiden van het land op dit forum actief zijn dan uit het noorden, (als ik het mis heb zie de reactie wel) ook wat de organisatie van ritten betreft, (op die mooie rit van friesland in januari na natuurlijk). het zou ook kunnen zijn dat er wel gasten uit het noorden op dit forum komen maar nog niet actief lid zijn, dus een oproep aan de noordelijke Z3 rijders, Meld je aan. Ook ik zou wel een prachtige rit door ons mooie Groninger land willen organiseren ( er gaat niets boven Groningen) en als daar liefhebberij voor is, en misschien in samenwerking dan hoor dit graag. Dit zou dan ergens in het late voorjaar ( eind mei begin Juni) moeten gebeuren. Ik zie de reacties wel tegemoet

Groet Sijtse en Jane :thumbup:

Hallo Z vrienden, door drukte is het een tijdje stil geweest vanuit het Groningse, maar we zijn nu druk bezig een route uit te zetten en deze zal ± 175 km bedragen, wij gaan het nog rijden dus kan het zijn dat het te lang is en ingekort moet worden, maar ik denk dat het wat tijd betreft aan uitstapjes (foto`s, rokertje Ztjes bewonderen) eten en drinken wel goedzit.

als datum dachten we aan 27 mei (eerste pinkterdag) maar we kunnen ons voorstellen dat velen dan voor dat weekend al andere plannen hebben en dan zou een week later Zaterdag 2 Juni ook een goede optie zijn.

Laat het het ons weten, dan kunnen we de plannen verder doorzetten en de uitstapjes, eten en drinken e.d. regelen.

Alvast heel veel Z plezier het komend voorjaar en deze zomer.

Groetjes Sijtse en Jane :blink:

Link naar reactie
Met ook al een rit op 17 juni is dat misschien een beetje te veel van het goede?? :blink:

Je hebt gelijk, dat is misschien ook wel wat dicht op elkaar, maar het zou kunnen dat er mensen zijn die 17 juni niet kunnen maar op 27 mei of 3 juni wel, we blijven de reacties wel even volgen ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.