Ga naar inhoud

klussendag vandaag


Harrie

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag in Reeuwijk en ik moet zeggen dat ik een hele leuke dag had.

Ik heb de Z3 pas een week of zes en ik ben dus een jonkie. ;) Ik heb goed geluisterd wat jullie allemaal te gezegd hebben en ik heb er veel van opgestoken. Ik wist dat er veel varianten van de Z3 waren, maar zoveel .. Alleen al die ik vandaag gezien heb. Prachtig . De een heeft zijn Z3 helemaal vol met alle accesoires die er bestaan en een ander zegt weer, ik hou er van mijn auto basic te houden. Alles kan en ik zit er een beetje tussenin.

Ook de verzorging vandaag was geweldig van taart tot borrelnootjes , van leverworst tot soep en ook nog frites. zelfs haring Allemaal perfect gedaan. Bedankt daarvoor!

Ik vind het zo een leuke club en hoop jullie gauw weer op een evenement te zien.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik was vandaag in Reeuwijk en ik moet zeggen dat ik een hele leuke dag had.

Ik heb de Z3 pas een week of zes en ik ben dus een jonkie. :D Ik heb goed geluisterd wat jullie allemaal te gezegd hebben en ik heb er veel van opgestoken. Ik wist dat er veel varianten van de Z3 waren, maar zoveel .. Alleen al die ik vandaag gezien heb. Prachtig . De een heeft zijn Z3 helemaal vol met alle accesoires die er bestaan en een ander zegt weer, ik hou er van mijn auto basic te houden. Alles kan en ik zit er een beetje tussenin.

Ook de verzorging vandaag was geweldig van taart tot borrelnootjes , van leverworst tot soep en ook nog frites. zelfs haring Allemaal perfect gedaan. Bedankt daarvoor!

Ik vind het zo een leuke club en hoop jullie gauw weer op een evenement te zien.

Groeten

Harrie

Ben blij dat je genoten hebt, ik ook ;)

Link naar reactie

Het was vandaag inderdaad erg gezellig en goed verzorgt :thumbup::kisstogether: Ben om uurtje of 17.00 helaas weg moeten gaan, maar had graag nog een paar frikandellen gegeten ^_^ . Qua weer hebben we het ook goed getroffen. De meesten hadden vanochtend op de heenweg last van flink wat regen, maar vanaf een uurtje of 10 is het gelukkig drooggebleven, zodat we ook buiten nog gezellig konden rondhangen. Én natuurlijk genoten van de overbuurman van Ruud die z'n aanhanger verloor bij het verlaten van zijn terrein :muur: :D . En behulpzaam dat we waren ^_^

Wel vraag ik me af waar Ruud al die energie vandaan haalt; die moet je vastbinden op een stoel om iets te laten drinken / eten, anders blijft ie doorgaan :thumbup:

En last but not least wil ik Tobiastoeter bedanken voor de inbow van de xenon. Helemaal top :kisstogether::thumbup:

Link naar reactie

Net als Harrie, die de gemiddelde leeftijd toch weer wat heeft weten op te krikken, heb ik een topdag gehad.

met dank aan Ruud.(die ondanks alle vragen onverstoord en vakkundig doorwerkte)

Boven leek het meer een restaurant met buffet waar een diversiteit aan hapjes en andere lekkernijen stonden. Dames bedankt.

Al met al veel gezien, gehoord en geleerd. :thumbup::kisstogether: Lekker gewone gezellige mensen met hun hobby/gekte bij elkaar . Top.

ps.

Ik wilde Martin uitroepen tot patatbakker van de maand November!! doe December er ook maar bij) :kisstogether:

Tot de volgende bijeenkomst. :thumbup:

Link naar reactie

Sorry dat ik wat eerder weg moest, maar dat deed ik liever dan te wachten totdat mijn zoontje in zou storten.

We waren nog niet bij de snelweg of hij sliep al.

Het was een hele fijne en gezellige meeting.

Ik ben helemaal superblij met mijn Xenon. Echt mooi dat blauwe licht. Past super bij de kleur van mijn auto. En dan zelfs nog bijpassende bumperlichtjes erbij. Helemaal tegek.

Ik vond het (zoals gewoonlijk) heel leuk om weer allemaal nieuwe gezichten te zien.

Je kent de mensen van het forum, maar nu kan je er weer een gezicht bij plaatsen. Leuk !!!

Ik ben helaas niet aan de seatbushings toe gekomen, maar ik vond het te onhandig om te werken en tegelijk mijn kleine sloper in de gaten te houden. Dat komt een andere keer nog wel.

Ik heb een hele fijne ochtend gehad, Ruud (en ook iedereen die er was) ..... BEDANKT !!

Link naar reactie

Het was wel weer aardig, ja. Toch hoop ik dat er een volgend keer écht wat te eten en te drinken is, want dit was gewoon miserabel. Als dit zo doorgaat blijf ik buiten spelen. :kisstogether:

Meisjes, jongens, grote klasse weer en allemaal bedankt voor een buitengewoon gezellige dag!! :kisstogether:

Link naar reactie
Zoveel members op een plek en niemand die even online verslag doet,eigenheimers,zitten Shrike en ik hier moederziel niets te doen jammer genoeg niemand kunnen itrigeren of afzeiken. :kisstogether:

Shrike is ook nog geweest. Integenstelling tot zijn grof gepraat hier :kisstogether: blijkt 'ie een keurige, aimabele jongeman, wars van ruw taalgebruik en intrigerende opmerkingen. Shrike had zijn charmante vrouw + kind bij zich en dat is wellicht de reden van zijn nette opstelling vanmiddag. Wat vrouw en kind toch doet met een mens. :thumbup::schater:

Link naar reactie
Net als Harrie, die de gemiddelde leeftijd toch weer wat heeft weten op te krikken,

Patrick en ik gingen even een rondje rijden met Patrick's ZZZ. Het commentaar van de heren die buiten stonden: "Moet je die twee oudjes nou zien". En bedankt weer, heren! :kisstogether::kisstogether:

Link naar reactie

Dag voor in de geschiedenis boeken, had ik voor geen goud willen missen. :kisstogether: Was wederom erg gezellig, en veel nieuwe forum gezichten leren kennen. Kon helaas niet te lang blijven want ik had nog een flinke reis terug. Marijke en Ruud, bedankt voor de gast vrijheid, twintig (?? Iemand nog een officiële telling gedaan?) Z3 gekken nodig je natuurlijk niet zomaar even uit, dan moet je zelf ook een schroefje los hebben zitten daarboven. :kisstogether: Iedereen die de catering verzorgd heeft, heb het mij laten smaken. :thumbup: Adorée nog bedankt voor haar helpende hand, zonder jou zat het xenonsetje er nu nog niet in. :thumbup:

Super tevreden met de xenon, geeft de auto een hele andere uitstraling. :thumbup:

Beetje onscherp, wel jammer.

3-5.jpg

1-5.jpg

2-5.jpg

7-2.jpg

Link naar reactie
Shrike is ook nog geweest. Integenstelling tot zijn grof gepraat hier :thumbup: blijkt 'ie een keurige, aimabele jongeman, wars van ruw taalgebruik en intrigerende opmerkingen. Shrike had zijn charmante vrouw + kind bij zich en dat is wellicht de reden van zijn nette opstelling vanmiddag. Wat vrouw en kind toch doet met een mens. :thumbup::schater:

Daarintegen is Martin-Z3 net zo brutaal als op het forum. :kisstogether::kisstogether::thumbup:

Link naar reactie
Dag voor in de geschiedenis boeken, had ik voor geen goud willen missen. :kisstogether: Was wederom erg gezellig, en veel nieuwe forum gezichten leren kennen. Kon helaas niet te lang blijven want ik had nog een flinke reis terug. Marijke en Ruud, bedankt voor de gast vrijheid, twintig (?? Iemand nog een officiële telling gedaan?) Z3 gekken nodig je natuurlijk niet zomaar even uit, dan moet je zelf ook een schroefje los hebben zitten daarboven. :thumbup: Iedereen die de catering verzorgd heeft, heb het mij laten smaken. :thumbup: Adorée nog bedankt voor haar helpende hand, zonder jou zat het xenonsetje er nu nog niet in. :thumbup:

Super tevreden met de xenon, geeft de auto een hele andere uitstraling. :muur:

Beetje onscherp, wel jammer.

3-5.jpg

Toch vind ik deze foto wel iets hebben. Overduidelijk te zien dat er Xenon in zit :kisstogether:

Link naar reactie

Het was idd erg gezellig. Wel een tegenvaller dat er maar zo weinig friet gegeten is. ;)

Maar ja, er was ook zoooveel eten en drinken. Ruud was onvermoeibaar en had geen tijd om te eten. Heeft nog een paar koude frikandellen naar binnen gewerkt... :muur:

Marijke had een heerlijke soepie gemaakt en is volgens mij een echt gezelschapsdier. Hoe meer mensen hoe meer vreugd.

Ruud en Marijke, ook namens mij hartelijk dank voor de leuke dag en de goede verzorging. :thumbup:

Leuk om gezichten te zien bij de forum namen. Al heb ik ze helaas niet allemaal onthouden.

Chris en Rob die elkaar op 't forum soms "naar het leven staan", zijn irl goeie maatjes. :groupwave:

Mijn standaard uitlaatje zit er gelukkig weer onder zodat de auto weer een vriendelijk karakter heeft gekregen en mijn vrouw er weer in wil zitten. De Eisenmann heeft alweer een nieuw baasje gekregen begreep ik van Ruud. De xenon is geweldig al doet m'n koplampverstelling het weer niet :( Gelukkig geen boze tegenligger gehad onderweg. Hij was goed afgesteld op de hoogste stand.

De foto's die ik gemaakt heb staan in de fotomap.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.