Ga naar inhoud

WINTERTRIAL 28.01.07


sander

Aanbevolen berichten

De wintertrail zal een rit worden door voornamelijk noord friesland, veel 80 km wegen, maar dus ook kans op veel modder ( bietencampagne ) en nattigheid op de weg, en wie weet wel sneeuw !!

een dagje lekker sturen door een mooie omgeving en wie weet wel een strak blauwe lucht en min 10

Als het sneeuwt of regent heb je de zekerheid dat je erna zeker een dag nodig hebt om je Z schoon te maken ( ook altijd leuk )

Natuurlijk valt er wat te regelen voor de tussenstops en evt een gezamelijk etentje achteraf

DATUM

Zondag 28 januari 2007

ONTVANGST vanaf 10.00 uur in Eetcafe Jonker Sikke, Hegedyk 22 Jellum

LOCATIE

Friesland

PROGRAMMA

- smorgens koffie/ thee en gebak. Daarna uiteraard sturen.....

- eind van de middag, drankjes en hapjes, daarna volwaardige maaltijd, en met een voldaan gevoel huiswaarts.

KOSTEN

Prijs indicatie € 35,-- p.p. (minimaal 20 personen)

VOORLOPIGE DEELNEMERSLIJST

Marvin

Ruud Marijke

ChrisXL ?

tiele en Inge

peterz3 ?

Huub en Reinata

cor-z3 ?

Rob en Veerle

Harrie en Margreet

simon en Carla

Edwin en Nadia

Joost en bianca

Martin-Z3 en Ria

Epuoc

Sander en Petra

Rene en Gerda

Binne Jan en Esther

vriend van Binne Jan

perry z3 en Simone

delta737 en xxxx

patrick en adoree

toni en zijn zus

Puk en Suus

(21 auto's )

HOTEL

Joost en bianca

Martin-Z3

simca1999

Roodkapje

Edwin Nadia

Puk en Suus

Perry

Parkeren bij Huub & Reinata :)

Roodkapje

Martin Z3

Joostvdl

Edwin

PerryZ3

simca1999

Puk

Info over de rit Sander 0610151582

0

Bijgewerkt 25.01.207huub

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit soort initiatieven zijn natuurlijk altijd super Sander !!! :)

Tis nog ver van huis, maar als ik kan doe ik zeker mee !!! B)

En de ZZZ wassen moet voor ons gewoon een hobby zijn !!! :D

:D

Link naar reactie
Hi Sander,

Lijkt me leuk om dat eens mee te maken in de winter :)

En mijn vrouw vind het geen punt hem daarna schoon te maken :schater::schater::schater:

Groet

Peter

Ik heb daar zo m'n vriendinnen voor !!! :schater:

4hc3s6a.jpg

:D

Link naar reactie
Ik zit er aan te denken om een rit te organiseren, ergens in januari/ februari

De wintertrail zal een rit worden door voornamelijk noord friesland, veel 80 km wegen, maar dus ook kans op veel modder ( bietencampagne ) en nattigheid op de weg, en wie weet wel sneeuw !!

een dagje lekker sturen door een mooie omgeving en wie weet wel een strak blauwe lucht en min 10

Als het sneeuwt of regent heb je de zekerheid dat je erna zeker een dag nodig hebt om je Z schoon te maken ( ook altijd leuk )

natuurlijk valt er wat te regelen voor de tussenstops en evt een gezamelijk etentje achteraf

is hier annimo voor of vinden jullie het zonde van jullie Z's om er de winter periode mee te sturen ??

grt Sander

Link naar reactie

Hoi Sander

Heel goed idee. Ik heb sinds 1 maand ongeveer een Z3 gekocht, 1.9 e heel mooi zwart en doe graag mee met deze rit. Lijkt me geweldig om met een aantal Z3's door de blubber en/of de sneeuw te rijden. Wel met open kap natuurlijk. Ik ben altijd lid geweest van een andere club en vond met name dit soort evenementen geweldig. Dit is wat je bindt en je ziet ook, op het moment dat je een andere auto hebt gekocht, is de binding met een club of iets dergelijks weer weg. Mijn jongensdroom is nu uit, dus ik zou zeggen, gauw tot ziens.

Groeten

Harrie Gort

Hoorn

Link naar reactie

Hey ZzZander,

Zzupertop!!!

Als het ook weer stappen in Leeuwarden wordt.... was vorige keer nl. ZzZupergezellig... Misschien valt de rit te combineren met een nieuwjaarsborrel.

Overigens heb ik wel plannen om in het late voorjaar een rit in de Betuwe te organiseren. Dan is het land van Flipje op z'n ZzZupermooist met alle fruitbomen in de bloesem.

grtZzZ,

Simon

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.