Ga naar inhoud

Karten, foto's en verslagen!!!


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was wel aardig vandaag, ja. :thumbup:

Geintje, 't was een fraaie dag, prima georganiseerd en 't liep dan ook allemaal op rolletjes. Geen ongelukken en er zijn heel veel foto's gemaakt, wat ik zo zag. Leuk om weer een aantal oude (w.o. Ivo en Rimbro!) maar ook nieuwe members te ontmoeten! En de zoon en schoondochter van Marcel en Hanneke, niet te vergeten.

Veel dank aan Marcel, Hanneke (eindelijk weer rust in bed, hoewel?? B) ), Edwin, Nadia, en wie ik vergeet. Edit: Danny dus.

Absoluut toppie!! :thumbup:

By the way: Ruud is voor 2 forumleden nog even aan het werk, na Delft. Nooit rust, die Dr. Phil.

Link naar reactie

Namens Nadia en mijzelf allemaal weer bedankt voor de gezelligheid.

Het was weer een topdag B)

Marcel, bedankt voor de organisatie.

De hulp was van harte aangeboden en graag gedaan.

Daar is het forum tenslotte voor :thumbup:

Ik zal morgenavond een selectie van de ongeveer 200 :thumbup: foto's posten.

Er zijn er een hoop mislukt hoor, net een nieuwe camera, maar er zitten ook zeker mooie tussen.

Link naar reactie
Oef, ik maakte een naam-foutje in mijn post, maar dat is inmiddels hersteld, Edwin. Ook jullie toppie! :thumbup:

Maar waar zijn alle Delft-luitjes? Naar bed met kart-pijn?? :thumbup:

Maakt niet uit hoor Rob. Vrees trouwens dat de pijn morgen pas komt .....

Link naar reactie

Ben inmiddels ook weer veilig thuis gekomen. Marcel, bedankt voor de organisatie! was allemaal top geregeld (Danny en Edwin natuurlijk ook) Ik heb echt een geweldige dag gehad (op die drempel na dan ;) )

@ Ruud & Danny, de drempels hier in de straat zijn nu helemaal zonder problemen te nemen, echt een merkbaar verschil. Thanks guys!! :wave:

Link naar reactie

Ben inmiddels ook weer thuis!!!! Koffie was weer geweldig Roodkapje, drempels ????? geen last van hier (komt door de velgen he)

Marcel en Edwin.......... fantastisch geregeld, Danny bedankt voor het in goeie banen leiden hier op het forum, DJ geweldig dat je erbij was weer, (je bent een goeie bijrijder).... en alle anderen, bedankt weer voor een gezellige zondagmiddag / avond...

Sledge nog onderweg???? :wave: enne die velgen he............................... :foto:

Eventjes kijken hoe de fotootjes gelukt zijn........ was denk ik iets te weinig licht voor mijn mini cameraatje ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.