Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Hallo Vogels,

Ik opper dit maar ff:

Zou het misschien een leuk idee zijn om met z'n allen te gaan karten, eten en nog meer leuks te doen? :thumbup:

DATUM:

15-10-2006

TIJDSTIPPEN:

14.00 uur: BMW Z3 meeting op de parkeerplaats. Zoals afgesproken is er een gedeelte van onze

parkeerplaats voor de auto's afgezet. Slagbomen door, pakeerplaats aan de linkerzijde.

15.45 uur: Ontvangst in de "Track Side Bar" met de mogelijkheid tot het drinken van een drankje.

16.15 uur: Elke deelnemer rijdt 1 maal 12 minuten met een kart op de kartbaan. Het aantal karters (waarschijnlijk toch nog 17) zal in 2 ploegen worden verdeeld ivm de veiligheid. Te veel karts gelijktijdig op de baan zorgt ook dat de rondetijden hieronderonder zouden lijden.

17.00 uur: Elke deelnemer rijdt nogmaals 12 minuten met een kart op de kartbaan.

18.00 uur: De 10 snelste deelnemers komen tegen elkaar uit in een finale van 12 minuten met een beker

voor nummer 1. De beker is voorzien met een plaatje met uw tekst.

18.45 uur: In onze "Track Side Bar"zal een Javaans buffet voor u klaar staan.

Tevens zullen er ongeveer 9 personen een keuze maken van de gerechten die op de

"Kleine kaart"" staan.

LOCATIE:

Race Planet Delft

Kleveringweg 18

2616 LZ DELFT

Tel.: 015-2127222

Fax: 015-2157234

E-mail: delft@raceplanet.nl

ROUTEBESCHRIJVING:

http://img140.imageshack.us/img140/4421/ro...eplanet2uu1.png

INFO KARTEN:

- Elke deelnemer rijdt 2 maal 12 minuten met een kart op de kartbaan.

- De 10 snelste deelnemers komen tegen elkaar uit in een finale van 12 minuten met een beker

voor nummer 1.

- De minimum leeftijd om aan dit arrangement deel te nemen is 16 jaar.

- Voor de dames die mee karten: houdt rekening met "platte"schoenen en er zijn genoeg kussentjes

voorradig.

INFO ETEN:

De mensen die zich hebben opgegeven voor het buffet:

Javaans buffet: http://img157.imageshack.us/img157/8080/javaansmenu2ha6.png

De mensen die toch een hapje willen eten thuis kunnen kiezen uit de volgende menukaart:

Menu "kleine Kaart" http://img157.imageshack.us/img157/7633/vrijmenu2uk6.png

DEELNEMERS EN KOSTEN:

Eindstand: Geupdate: 14 okt. 2006 16.45 uur

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Menu? |

1. MarcelZ3 | Ja | 1 | 2 | javaans | kosten: € 79,25

2. SledgeHammer | ? | 1 | 1 | javaans | kosten: € 56,75

3. Dion | Ja | 2 | 2 | javaans | kosten: € 113,50

4. Roodkapje | Ja | 2 | 2 | javaans | kosten: € 113,50

5. ChrisXl | nee | 0 | 1 | javaans | kosten: € 22,50

6. Nicole | nee | 1 | 1 | ? | (Indien geen vervanger, wordt wel € 34,25= in rekening gebracht)

7. Spycke | Ja | 1 | 2 | javaans | kosten: € 79,25

8. Marvin | nee | 1 | 1 | javaans | kosten: € 56,75

9. Edwin | Ja | 2 | 2 | javaans | kosten: € 113,50

10.Superduper | nee | 1 | 1 | (regelt het zelf) kosten: €34,25

11.Rob | Ja | 0 | 2 | javaans | kosten: € 45,=

12.Anne&Wilko | Ja | 0 | 2 | javaans | kosten: € 45,=

13. Mahe | Ja | 2 | 2 | ? | (regelt eten zelf) kosten: € 68,50

14. Adopat | Ja | 0 | 2| ? | ( komt indien mogelijk ouwenelen, regelt eten zelf) kosten: geen

15. PerryZ3 | Ja | 0 | 2 | javaans | kosten: € 45,=

16. Tobiastoeter | nee | 1 | 1 | javaans | kosten: € 56,75

17. Simca1999 | Ja | 1 | 2 | javaans | kosten: € 79,25

18.M-Roadster | nee | 0 | 1 | (regelt eten zelf) kosten: € 34,25

19.Ivo | Ja | 0 | 2 | (regelt eten zelf) kosten: geen

------------------------------------------------------------------------

Gelieve de verschuldigde kosten (gepast) per deelnemer/stel in een enveloppe te deponeren en deze voorzien van je naam en het bedrag te overhandigen aan Edwin, Danny, of Marcel

Note: drankjes zijn niet in de kosten inbegrepen.

Totaal:

Auto's : 18

Partners : 13

Karten : 15 (17)

Javaans eten : 22

Regelt eten zelf : 8

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geweldig idee!! Hebben ze ook karts met dubbele motors? Zo'n klein dingetje komt amper vooruit me mij erop :thumbup:

Ja, zo'n twin (honda motoren aan elke kant) die trekken feller op, maar over het algemeen zijn hiervan te weing te huur.

Ik word meestal door de dames weggeaccelereerd, maar probeer het in de bochten weer goed te maken.

Volgens mij komt het omdat zij borsten hebben en wij niet :schater:

Link naar reactie
:thumbup: Als de dag en locatie OK zijn, dan ben ik ook van de partij! Gezellig idee :thumbup:

Heb je al een locatie in gedachte?

A'dam, Huizen, Mijdrecht en misschien weten jullie nog wel meer locaties?

Is best gezellig, trillend van de adrenaline en vol blauwe plekken achteraf aan de bar na te genieten.

'k heb wel altijd het idee dat ze bij mij wat extra gewicht vooraf in de kart smokkelen ^_^

Citaat Obelix: "Over welke dikke hebben ze het?"

Link naar reactie
Ivo, als dat inhoud dat we jou ook weer zien is het wat mij betreft goed :thumbup:

Ik kart wel graag, maar ben ook wat te zwaar om te winnen :thumbup:

Als het idd een beetje in de buurt is (centraal NL of Zeeland :D ) dan ben ik van de partij ^_^

Link naar reactie
Ik kart wel graag, maar ben ook wat te zwaar om te winnen :thumbup:

Als het idd een beetje in de buurt is (centraal NL of Zeeland ^_^ ) dan ben ik van de partij :thumbup:

We zullen maar eerst ff peilen of er genoeg animo voor is, dan zoeken we wel een geschikte locatie.

Ik beloof je persoonlijk dat als je van de partij bent, ik voor "het nodige schone" van de andere seXXXe zal zorgen. :D

Link naar reactie

goeie actie Marcel :thumbup: afhankelijk van tijd en plaats ben ik er ook bij.

wel jammer trouwens dat iedereen zich nu al in zit te dekken zeg.

Met "iets" meer gewicht heb je ook een veel betere wegligging in zo'n ding :thumbup:

Link naar reactie
goeie actie Marcel :thumbup: afhankelijk van tijd en plaats ben ik er ook bij.

wel jammer trouwens dat iedereen zich nu al in zit te dekken zeg.

Met "iets" meer gewicht heb je ook een veel betere wegligging in zo'n ding ^_^

Heb je wel gelijk in Edwin, maar ik moet eerlijk toegeven dat wanneer de dames me links en rechts inhalen, mijn ego en zelfvertouwen een flinke deuk oplopen :thumbup:

Maar het gaat uiteindelijk om de lol en de saamhorigheid van het stelletje ongeregeld weer op peil te krijgen. :D

Mijn snelste ronde zal uiteindelijk wel weer aan de bar zijn ;)

Link naar reactie

Waar blijven de dames??! Kom dames, we scheuren de jongens van de baan af!!! YEAH!!!!

:D :thumbup:

Eh... ohja, vraag wel even van tevoren of ze ook kussentjes hebben anders kan ik niet bij de pedalen.. :thumbup: ^_^

Delft lijkt me wel leuk, dat is over meerdere verdiepingen, nooit geweest maar je ziet het vanaf de snelweg (wel even checken of ze dan ook meerdere verdiepingen open gooien want als je met klein groepje bent doen ze dat niet dacht ik - hoorde ik een keer).

Link naar reactie
Waar blijven de dames??! Kom dames, we scheuren de jongens van de baan af!!! YEAH!!!!

;) ^_^

Eh... ohja, vraag wel even van tevoren of ze ook kussentjes hebben anders kan ik niet bij de pedalen.. :thumbup: :D

Delft lijkt me wel leuk, dat is over meerdere verdiepingen, nooit geweest maar je ziet het vanaf de snelweg (wel even checken of ze dan ook meerdere verdiepingen open gooien want als je met klein groepje bent doen ze dat niet dacht ik - hoorde ik een keer).

Goed zo Nadia, schud de dames maar wakker :thumbup:

Als er geen kussentjes zijn, dan zijn er zat heren bij wie je op schoot mag hoor, maar dan zal je waarschijnlijk geen snelle rondes meer maken :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.