Ga naar inhoud

Retrofit cruise control is dus wel mogelijk


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

met de S50 is het wat complexer met de stelmotor enzo, denk'k :thumbup:

met een touwje aan je gaskabel en zo'n blok waar bij een zeilboot het grootschoot in vast gezet word :schater:

Link naar reactie
Op de S50 is het standaard OEM te krijgen ( ik heb het erop )

Op de S54 ook was in NL standaard :thumbup:

Thanks Chris voor de research ga morgen eens ff proberen of ik op dat nummer de kit ook in D kan bestellen, lijkt een beetje op de kit voor de M54 motoren met een adapterkabel :thumbup: Kan hem echter zo snel op de online parts catalog niet vinden.

Link naar reactie
Op de S50 is het standaard OEM te krijgen ( ik heb het erop )

Weet ik schat :D , maar het probleem zit hem in de kabelboom. Stelmotor en computer had ik al eens bijna gekocht, maar de juiste kabels + stekker is niet te krijgen ;)

Link naar reactie

Het werkt :D Je vraagt je af waar BMW op spaart, voor 109 euro heb ik nu Cruise Control :hamer:

Dat ging dus vandaag goed en hadden de forums gelijk, had echter vandaag nog een project:

M3 e46CSL remmen voor en achter monteren, zou moeten passen volgens een forum, echter helaas.

Zul je een adapter voor moeten maken/kopen en dat gaat me te ver :D

Wel in een keer Stahlflex remleidingen gemonteerd! :huh:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
Het werkt :huh: Je vraagt je af waar BMW op spaart, voor 109 euro heb ik nu Cruise Control :hamer:

Dat ging dus vandaag goed en hadden de forums gelijk,

Pierre

Begrijp ik het nou goed Pierre , dat ik alleen maar dit :

Tempomathebel

BMW Teile-Nr. 61 31 8 360 926

Preis 47,85 EUR

Knopf für den Tempomathebel mit deutscher Beschriftung

BMW Teile-Nr. 61 31 1 390 967

Preis 3,62 EUR

(Auf dem Bild rechts ist der Knopf bereits auf den Hebel gesteckt)

Interface

BMW Teile-Nr. 65 71 8 380 054

Preis 42,62 EUR

nodig heb ???!!! En helemaal niet onder de motorkap wat moet doen agv electronisch gas !!?? :D

:D

Link naar reactie
Heb zelf een M52TU, vertel eens aan mij hoe je dit gedaan hebt, is de auto al voorbereid m.b.t. de bedrading :newblush:

Tony toch! Je kent Pierre nog niet. Het moet wel 'exclusief' blijven bij Pierre. Hij gaat dit toch niet aan iedereen vertellen... :newblush:

Link naar reactie
Dan moet ie dit niet aan de grote klok hangen en ook niet op `t Engelse forum :newblush:

Tony, je kent Rob toch ondertussen die stookt graag .........een vuurtje :thumbup:

Cruise is toch niks exclusief en de forums zijn er net om mekaar te helpen :newblush:

Weet niet zeker of je al E-gas hebt maar volgens wat ik ervan heb kunnen lezen zit dat in de module en ligt er dus altijd een kabel. Zie de link die ik hierboven al geplaatst had met de inbouwhandleiding. Echt Supersimpel :D

Link naar reactie
Tony, je kent Rob toch ondertussen die stookt graag .........een vuurtje ;)

Cruise is toch niks exclusief en de forums zijn er net om mekaar te helpen :party:

Weet niet zeker of je al E-gas hebt maar volgens wat ik ervan heb kunnen lezen zit dat in de module en ligt er dus altijd een kabel. Zie de link die ik hierboven al geplaatst had met de inbouwhandleiding. Echt Supersimpel :D

Weet ik ook wel maar laat mij ook eens een beetje stangen :( , zeg nooit zoveel :party:

Hoe kom ik er achter of ik E-gas heb, Heb wel zo`n ander gasklephuis met zo`n motor aan de zijkant.

En ook een gaskabel, maar die heb jij zelf ook denk ik, of gaat dat vol electronisch.

dscf0001ed6.jpg

Heb de gasklep dit jaar vervangen wegens steeds terugkerende storing.

Link naar reactie
Weet ik ook wel maar laat mij ook eens een beetje stangen :( , zeg nooit zoveel :party:

Hoe kom ik er achter of ik E-gas heb, Heb wel zo`n ander gasklephuis met zo`n motor aan de zijkant.

En ook een gaskabel, maar die heb jij zelf ook denk ik, of gaat dat vol electronisch.

dscf0001ed6.jpg

Heb de gasklep dit jaar vervangen wegens steeds terugkerende storing.

Gaskabel zit er AFAIK niet meer op bij mij :party:

Link naar reactie
Marvin heeft als het goed is ook nog een gaskabel en die heeft notabene een facelift :party:

Ja dat klopt, er loopt gewoon nog een gas kabel naar het vooronder ???!!

En in TIS kan ik ook niets vinden van een E-gas systeem in mijn M52TU ???? :(

Dus ik weet het ff niet meer of het kan zonder nog extra "dingen" nodig te hebben ??! :party:

Doctor Phill, come to the rescue please !!!!!!!! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.