Ga naar inhoud

Limburg/Nürburg-Rit 2006


Not2Fast

Aanbevolen berichten

Net weer thuis van een geweldige dag!!!

Héérlijk getoerd, lekker gescheurd op de ring en er omheen, prachtige bolides aanschouwd en weer veel gezellige mensen gesproken! :rolleyes: ;)

Frido, Jeroen, Danny en alle mede-organisatoren. Geweldige organisatie. Top!!! :D :thumbup:

Nu :sleepy: , morgen drukke dag en weer vroeg op.

Foto's volgen zsm.

Link naar reactie
  • Reacties 206
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal er niet te veel tekst aan toe wijden, want mijn ogen vallen letterlijk dicht van de slaap. Wat een geweldige dag mensen!!! Het weer leek even de boel te gaan verpesten maar dat is later weer helemaal bij getrokken. Ondanks dat ik niet met mijn eigen Z was, heb ik toch super veel fun beleefd in de Z van Anne. Waar ik jullie (Anne en Wilko) nogmaals hartelijk voor wil bedanken. :rolleyes:

Ik zie (een gedeelte van) jullie morgen weer!!! ;)

Link naar reactie

Het was idd geweldig vandaag!!!

Het weer zat al bij al nog mee, de sfeer was tof, het eten goed, en de ring droog ;)

Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik heb er zelf geen gemaakt. Het was geweldig om door die bergen te rijden en als uitzicht niets anders als Zetjes :rolleyes:

groet Jeroen

Link naar reactie

Goedenmorgen mede forummers!!!!

net wakker, had gisteren geen energie meer om wat te typen.

Het was idd een toffe gezellige dag, en gelukkig was het droog op de ring en de heenweg, terug hebben we regen gehad.

Ik zal een paar foto's eropzetten, die heeft het broertje van Danny gemaakt, want ik zat zelf op de ring.

Ook heb ik een mooie film gemaakt op de heenweg, en op de ring (mag wel niet maar toch) De film moet ik ff kijken hoe ik die erop krijg.

hier volgen enkele :rolleyes: ;) .

Deze zijn nog van de dag ervoor, toen we ff bezoek waren bij de mede forummers die in het hotel zaten.

18en19augustus2006002rc4.jpg

18en19augustus2006003il6.jpg

Deze zijn van de heenweg.

18en19augustus2006006yu1.jpg

18en19augustus2006007pz6.jpg

de rest volgt, nu eerst een bakkie koffie!!!

Link naar reactie

Ikzelf heb geen foto's genomen, maar had gelukkig een goede vriend mee die foto's en film heeft gemaakt (waaronder twee rondjes op de Nordschleife). Hij bezorgt me die film nog wel en dan zie ik wel hoe ik em kan laten zien...

Eerste stop achter Aachen om effe terug te verzamelen. Was echter niet nodig want Jeroen leidde voorbeeldig en Frido was een betrouwbare "laatste" man...

nurburgringz3forum06002vk2.jpg

Eerste stop in Schleiden, een parking vol ZZZtjes. Effe stoppen voor een koffie en een hapje...

nurburgringz3forum06019wp7.jpg

Via mooie wegen naar de Nschleife. BTW : het wegje via Kelberg kende ik nog niet, jongens :)

En ik die dacht dat ik de omgeving daar goed kende...

nurburgringz3forum06017xt3.jpg

Link naar reactie

Volgende stop aan de Nschleife. Tanken en stuff en dan naar Brunnchen om het circuit IRL te aanschouwen.

nurburgringz3forum06022cc6.jpg

Ik nam het zekere voor het onzekere (wegens aankomende regen) en ging meteen een rondje rijden.

Werd dadelijk gekonfronteerd met een oliespoor en verderop een gecrashte Suzuki, dus piano... Daarna werd de piste een tijdje gesloten voor opruimingswerken. Had niks te maken met mij ;)

nurburgringz3forum06010gg4.jpg

Terug aangekomen bij rest, bleek er ondertussen toch een aantal die eveneens het circuit opgingen.

Zodoende maar een tweede rondje gedaan "in formatie". Was leuk en iedereen heelhuids terug (ook belangrijk...) Is dus ook een filmpje van, maar duurt mss nog effe eer ik die kan laten zien.

nurburgringz3forum06012ox5.jpg

De groep ging dan eten en wij namen afscheid en via de snelweg terug naar Belgie.

Frido, Danny, Jeroen en Pierre dank voor de schitterende dag. Was echt kicken om in gezelschap van de andere ZZZetjes in deze omgeving te vertoeven. Prima organisatie, fijn gezelschap, leuke auto's...

Wat wil een mens meer ?

Aan de andere deelnemers, leuk jullie (nog eens) te ontmoeten en tot de volgende :)

Link naar reactie

We zijn juist veilig thuis aangekomen. na 842 km in de ZZZ waarvan zeker 750 km topless, helaas de terugreis veel regen.

Limbo boys het was :) ;) :thumbup:

Perfect georganiseerd, veel nieuwe gezichten en ZZZ ontmoet.

Wij zijn niet de NS opgegaan maar een volgende keer zal dit ons niet ontgaan.

:thumbup: :foto: volgen zsm.

Link naar reactie

Ook wij zijn zojuist thuis gearriveerd, na veel regen onderweg. Fantastisch weekend, fraaie ritten, kicken op de Ring, goed gezelschap, dorstige nazitten en perfect georganiseerd. Hulde! :)

Danny, Frido, Jeroen en wie ik ben vergeten: Zoals Zedri hieronder aangeeft, het was:

zedritoppiewebox4.jpg

Link naar reactie

Ook namens roodkapje aan alle limbo organisatoren een grote dank, en natuurlijk ook de andere members dat we weer een bijzonder gezellige tijd met elkaar doorgebracht hebben van 's morgens vroeg tot in de late uurtjes, deze meeting kan zeker de boeken in :thumbup:

Het is een schitterende omgeving en de ring was weer een ervaring rijker :)

Ben bezig een achtervolgings filmpje op de ring te monteren en zal hem snel hier posten. ook de ;) :thumbup:

Link naar reactie

Morgen ga ik ook proberen het filmpje te posten, moet het eerst ff op de computer zetten, en dan zien hoe ik het op het forum krijg.

Daar ben ik nog nie achter.

vond alles bij elkaar een zeer geslaagd weekend en zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!! :)

greetzzz aan alle gasten die hier in limboland aanwezig waren.

;)

:thumbup: coupe for life (Emanuel)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.