Ga naar inhoud

19 augustus, Limburg rit


Aanbevolen berichten

Programma 19 augustus

10.00 uur, vertrekken vanuit Baanheide (Nijswiller, Limburg)

11.30 uur, tussenstop, lunch

13.00 uur, aankomst Nürburgring

18.00 uur, avondeten in Nürburg

19.30/20.00 uur, afsluiting

Voor mensen die van ver komen wordt geadviseerd om voor de vrijdag nacht een hotel te boeken.

Voor zondag 20 augustus staat er een filmdag in de planning.

(voorlopige) deelnemers:

01. Zedri

02. M coupe for life

03. Pierre

04. Huub

05. Not2Fast

06. SledgeHammer

07. Marvin

08. Roodkapje

09. BmwM-optic

10. Adopat

11. Rob

12. YellowRider

13. Navigator

14. Tobiastoeter

15. Annewilko

16. biancavdl

17. epuoc

18. *Nicole*

19. MarcelZ3

20. Iloon

21. Coconut

22. Karin

23. Me and My Z3

Link naar reactie
  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Okay Danny, voor jou tijd voor een mooie vakantie. Viel Spass und Sonne... :wave:

De tourrit, twee keer woordwaarde, gaat naar het indrukwekkende cirquit en dito omgeving: De Nürburgring.

Een enkele kriebel in vergelijking met het Zelf rijden krijg je

hier... ;)

Nogmaals, er gaat getourt worden, het is dus geen race naar de ring.

Diegene die willen kunnen dan Zelf een of meerdere rondjes op de ring rijden wat een unieke belevenis is.

Het Zal allemaal in het teken staan van het ultieme pleZier met onZe Z'tjes vanuit dit forum.

Er worden t.Z.t. routes uitgedeelt met bijbehorende verZamelplaatsen.

Een eenvoudig te volgen route, dus iedereen kan ZowieZo Zijn eigen tempo rijden Zonder dat de Co-Piloot [te] een héle dag moet kaartleZen.

Vanaf vertrekpunt tot eindpunt moet Zo'n 350 km. gecruised worden, dit is inclusief een rondje op de ring.

Mooie en unieke auto's, mooie bochten, gave uitZichten, lekker eten, BIG FUN...Zómaar een paar sleutelwoorden...See Yah... :wave:

Link naar reactie

Wij willen ook dat weekend komen en zijn van plan om te gaan camperen en wel vanaf vrijdag de 18e Augustus t/m de 22ste± (dinsdag).

Weet niet of er meer camperende forummers zijn ,maar is misschien een overnachtings idee voor meer mensen die van verder weg komen,of dichtbij :wave:

Dan de vraag aan een van de Limbo's wat is een beetje goeie camping daar mag wel een beetje luxe hebben daar zijn Huub & reinata wel op gesteld :wave:

Link naar reactie
Ik kampeer niet zo veel, weet dus niet wat je onder luxe verstaat, bij mij om de hoek zijn een paar natuurcampings wat staat voor heel weinig luxe, in Gulpen weet ik nog: http://www.osebos.nl/ iets luxer.

Als je iets verder wil rijden zijn er in het mergelland bijv. Epen en Mechelen zat campings te vinden.

Camping Osebos :wave: Daar heb ik jaren achtereen gezeten met de gulpener bierfeesten en zelfs mijn ex ontmoet! :wave: Is inderdaad oke! (voor zover ik toen nuchter was!) je mocht zelfs je auto voor je tent zetten dacht ik. Is niet al te groot dus wel ff reserveren. Er zit trouwens nog een camping in gulpen dacht ik.

Link naar reactie

Count me in hé mannen :D

Ik heb gisteren nog een stuk gedaan van de route maar ik ben een afslag tevroeg de autoweg afgegaan achter Aken :newblush: .

Ivm camping, hier vlakbij is er een camping nl de Kikmolen B) Dan zijn jullie ook nog in Belgie geweest in het weekend :thumbup:

tot Ziens :wave:

Link naar reactie
Als ik vrij kan krijgen ben ik ook van de partij (laat het tijdig weten)

Rijden wij samen op, makker! (Ja! Wij 2.8 met M-binnenspiegel en M-kieuwen mogen zo met elkaar omgaan!). :newblush:

Link naar reactie
Ben er ook bij en ben zeer benieuwd!

Voor mij geen rondje ring, maar wel :newblush::thumbup: van de rest.

Hoe ouder, hoe gekker: Wil wel degelijk een rondje of meer meemaken. Met het verstand op tien en de blik op afzienbare afstand moet dat toch te doen zijn. :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.