Ga naar inhoud

OPROEP: AUB FF OPMETEN


pierrez101

Aanbevolen berichten

Wil wel eens weten hoeveel lager mijn auto is dan origineel. Heb derhalve eens op twee punten gemeten.

Allereerst hart velg tot onder het spatbord recht naar boven gemeten kom ik voor op 33,0 cm en achter op 33,0 cm.

Daarna heb ik bij de dorpel tussen de wielen aan het voorwiel en het achterwiel naar beneden gemeten vanaf het laagste punt onder de dorpel, kom ik voor op 13 en achter op 13,5 cm.

Gaarne jullie waardes!!

groet en bedankt alvast,

Pierre

Link naar reactie

bandenmaat voor 225/35 19 & achter 255/30/19

voor in het hart 33& achter 33

tussen de dorpel voor 13achter 13.5

Groet Huub :D :lol:

Link naar reactie

Lijkt me inderdaad extreem Huub, dan zou je maar 7 cm bodemvrijheid hebben.

Ik bedoel hiermee te meten de bodemvrijheid.

Men neme de dorpel tussen de wielen, daar waar de dorpel bij het voorwiel komt meet je het punt van onder de dorpel tot op de weg/vloer. Datzelfde bij het achterwiel daar waar de dorpel bij het achterwiel uitkomt! van onder de metalen dorpel naar de vloer/weg meten en niet vanaf dat plastic spatschermtje!

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

En met die 7 cm bedoelde ik die M van jou, maar na nieuwe meeting schild dat dus 4cm. Heb het denk ik goed dat je M 30mm verlaagd is.!!

Groet Huub

Link naar reactie

Text uit autovisie 15/98

De koets van z3 2.8 coupe ligt halve centimeter lager dan die van de vergelijkbare Roadster.De M Coupe ligt nog 2,6 centimeter lager

Groet Huub

Link naar reactie

Ja Huub grapjas :D

met de H&R veren zou hij 30mm voor en achter lager moeten zijn gekomen!

Vind nu echter de meting van hart velg naar boven onderkant spatbord vreemd! Zou dan toch ook ca 30mm verschil moeten zijn met mijn meting??

Link naar reactie

Na nieuwe meeting een nog vlakker stukje Friesland opgezocht voor 36,5 & achter ook 36,5 Had al eens eerder gezegd cijfers zijn niet mijn sterkste kant. :D

Heb in het dagelijkse leven als tandtechicus gelukkig niets met cijfers te maken

Huub

Link naar reactie

Hehe als ik zo'n kind kreeg spoelde ik het direct door het toilet :)

Wel een serieus gebit voor een kleine of zou dit gemanipuleerd zijn door een

stukje photoshop software?

  • Like 1
Link naar reactie

Mijn computer laat jammer genoeg geen foto zien.Wel een X user posted image. :) Hoe wel???? (bij Pierre z'n posted ook altijd,Dylotic bv doet het wel!!)

Groet Huub

Link naar reactie
Mijn computer laat jammer genoeg geen foto zien.Wel een X user posted image. :( Hoe wel???? (bij Pierre z'n posted ook altijd,Dylotic bv doet het wel!!)

Groet Huub

roep ff dit op in een nieuwe= browservenster;

http://www.craignewbury.com/Funny%20Pics/B...y-Big-Teeth.jpg

@ Dylotic: volgens mij is het een speen met opdruk :)

Link naar reactie

Ikke kan ook niet meegenieten, de link loopt niet door!

Krijg je met dat goedkope basic kabelabonnement! ;)

Maar als het niet uit de breedte komt dan moet het maar...............in de auto's gestoken worden die eurootjes :(

groet,

Pierre

PS Heeft er nog iemand gemeten????????????? :)

Link naar reactie

Nee vandaag niet word het waarschijnlijk weer anders, Euro vandaag wel in een eibach pro-kit gestoken. Set was niet op voorraad.Dus geduld :)

Groet Huub

Link naar reactie
PS Heeft er nog iemand gemeten????????????? :)

Kzal morge eens ff kijken, kijken met een meetlint in m'n handen.

Dan natuurlijk ook maar meteen meten

de g/f is een stukkie rijden, dus geen MC voor de deur :(

Link naar reactie

Super foto doet het thuis ook,heb vanmiddag eerst op de zaak gekeken.

FF ter info die spenen kosten 20 eurootjes.Kan je een silvervision setje kopen of in Essen 2 setjes Diadem. :(

Groet Huub :)

Link naar reactie

Cijfertjes in originele mail aangepast, hij is voor nog wat nagezakt, gelukkig. :)

Trouwens had in een Duits forum dezelfde vraag gesteld, de originele Z3 zitten op ca 37 cm, er was er eentje bij die was nog vijf cm lager dan de mijne 27 cm!!

Bij iedere verkeersheuvel moet ie de krik uithalen :(

groet,

Pierre

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.