Ga naar inhoud

Friesland reactie topic


Huub

Aanbevolen berichten

hier het Friesland reactie topic

Reinata en Ik hebben een superweekend gehad en als eerste wil Ik Sonacar bedanken voor het ter beschikking stellen van hun garage. :thumbup: ,Daarnaast wil ik Bauke de deukendokter bedanken voor zijn professionele inzet :thumbup:,Reinata voor haar steun en hulp. :wave: en ook natuurlijk mijn Mams :) .

Wij hebben een zeer geslaagd weekend gehad en zijn erg tevreden over ons geslaagde project :D voor mij zelf.

Bedank ook jullie voor alle positieve reacties wij hebben het met plezier georganiseerd.

Dus post jullie foto's graag want ik heb er maar twee gemaakt.

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Reinata, Huub, Moeder Hamar, dank, dank, dank, voor organisatie, eten, gastvrijheid, veiligheid, wijsheid en gezelligheid. Met veel members gesproken en gelachen. Ook Arno terug van even weg geweest. Miste wel een paar leden van het eerste uur (Ivodl, Ies, bijvoorbeeld). Marcel heeft weer zijn best gedaan, het dansje en de koker waren niet te lang, niet te kort! Luitjes, deze 2-daagse Friesland-meeting was een topper! :thumbup:

Link naar reactie

:thumbup: Huub & Reinata....................ongelooflijke diepe buiging voor het vele werk dat jullie verricht hebben.

Jullie hebben ons vandaag een onvergetelijke rit voorgeschoteld, alles zat goed inclusief de timing en het weer........... :thumbup:

Als ik alles zo gelezen heb van gisteren is dit ook zeer zeker een geslaagde dag geweest voor de aanwezigen!!! :D

Ik ben net drie kwartier thuis ( de :m: is nu flink aan het na-tikken :lol: ), even wat gegeten........ hier rondstruien en ga zo kijken hoe de foto's geworden zijn.

Link naar reactie

We hebben een TOP dag gehad, hulde voor de organisatie en iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Als een zombie op de bank geploft en ohhjee de luikjes vielen toe.

Snel hier nog even kijken en nu te bed.

Morgen komen de :lol::thumbup:

Anne

Link naar reactie

Vanmorgen met M-Roadster en missus M-Roadster door de Flevopolder naar Friesland

dsc000011at.jpg

umm, we reden echt niet zo hard hoor :thumbup:

dsc000022kd.jpg

Tja....... je hoort toch op de weg te letten als je rijdt??

dsc000034cm.jpg

The road was ours........

dsc000047rq.jpg

Nee hoor...... we hebben ons echt gedragen hoor

dsc000051ye.jpg

Aangekomen in Sint Nicolaasga........ worden dit straks 8 Eisenmann pijpen??? :lol:

Oh....... de frustratie van rijden achter Sledge en ADOPAT!!! I want one too !!! soapbox.gif

dsc000077hv.jpg

Link naar reactie

De limbo mannen zijn ook weer veilig thuis aangekomen. Bij deze nogmaals Huub en Reinata bedankt voor de gastvrijheid, het waren echt twee super gezellige dagen!!! :lol: En sonacar natuurlijk niet te vergeten voor hun geweldige service. :thumbup:

Ik ga nu eerst even snel bijlezen en dan meteen naar bed. :thumbup: Morgen zal er een uitgebreider verslag volgen. :m:

Link naar reactie

Ik zie dat ik wat heb gemist gisteren :D , maar was blij dat ik er zaterdag in elk geval even bij kon zijn!

Leuk om een groot aantal bekenden weer eens te zien en kennis te maken met 'nieuwe' ZZZ liefhebbers.

Huub en de gehele achterban: bedankt! :lol::thumbup::thumbup:

Een geweldig inititatief en perfect georganiseerd! Top!

Tijdens deze dag (zoals velen) m'n seatbushings vervangen en wil Danny, Wilko, Richard en Marvin hartelijk danken voor de geweldige hulp hierbij! :m:

Dat had ik alleen niet voor elkaar gekregen!

Link naar reactie

Verzamelpunt; het bordje viel uit de toon naast al die glimmen de ZZZ

p10100517jh.jpg

Lunch tijd; auto's leeg en buiken vol.

p10100767kr.jpg

Altijd zwaaien die ZZZ rijders.

p10100921bf.jpg

Afsluitdijk.

p10100954pi.jpg

Een klein beetje wind en ze gaan al om.

p10100961ik.jpg

Al onze andere foto's zijn geinig maar bijna hetzelfde als iedereen heeft.

Anne

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.