Ga naar inhoud

The Big Cheese 2006?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt het gezien????

Staat weer een vreselijk mooie rit voor de boeg daar............ Ben er al eens een keertje geweest, wil je er een beetje rijden zonder allemaal dag toeristen, moet je vroeg gaan rijden.

Ben het nog aan het overwegen.....................misschien????

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Nope............ uiteindelijk niet geweest :thumbup:

Jammer want dan had ik eindelijk Simeons nieuwe auto kunnen zien.

Tijdens Highlander kwam hij met zijn nieuwe Z4M nu had hij de Aston Martin mee waar hij al 2 jaar op aan het wachten was.......

Nog in dezelfde kleur als zijn Z4 ook!!

P9010149-1.jpg

Link naar reactie
Tijdens Highlander kwam hij met zijn nieuwe Z4M nu had hij de Aston Martin mee waar hij al 2 jaar op aan het wachten was.......

En ik wacht de komende 30 jaar nog op mijn Wiesmann MF3. Pffff, waar halen sommige mensen de knaken vandaan zeg! Ja, ja, jaloezie alom! :thumbup:

Link naar reactie

De kleur is niet hetzelfde als de M. Ik ben bij hem thuis geweest en heb de auto's ook naast elkaar gezien. Het blauw is echt anders in werkelijkheid.

Oh - en vergeet niet dat deze auto's geleased zijn, wat meer normaal is in Engeland (ik kan er niet aan wennen want ik wil dat mijn auto's van mij zijn, en niet van een lease maatschappij).

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Krijg ik wel response als ik inlog onder mijn eigen naam of ben ik afgeserveerd als alumni? B) ;) B)

Het zal niet volgend jaar zijn, maar uiteindelijk komt de dag dat ik ook zal moeten kiezen tussen deze 2, dat staat duidelijk in mijn sterren geschreven, dus wil ik graag al met het oh zo leuke proces van kennis vergaren beginnen.

Link naar reactie
Krijg ik wel response als ik inlog onder mijn eigen naam of ben ik afgeserveerd als alumni? B) ;) :wub:

Het zal niet volgend jaar zijn, maar uiteindelijk komt de dag dat ik ook zal moeten kiezen tussen deze 2, dat staat duidelijk in mijn sterren geschreven, dus wil ik graag al met het oh zo leuke proces van kennis vergaren beginnen.

Wie is u????? B)

Hey Shrike!!!! Hoe was het "down under"?????

Link naar reactie
Hey Shrike!!!! Hoe was het "down under"?????

Helemaal te wild. Veel leuke en open mensen (mijn favoriete hobby is mensen ontmoeten), soms een beetje erg veel "no worry" klimaat en een belachelijk mooi honderden km lang wit strand met azuurblauw water. Ik weet niet of je de west kant kent, maar ik zou er zo een paar jaar kunnen wonen. Mooi wijngebied (Margeret River) in de buurt en een beetje middelandse zeeklimaat. Kan slechter.

Hopelijk spreken we elkaar binnenkort weer eens op een meeting voor een langer gesprek. Als je nog weet wat mijn zoon zijn volledige naam is en daar .nl achter zet, dan zie je veel ;) (die overigens nog wel in een door jouw verfoeide verkeerde grootte worden aangeboden nu).

Link naar reactie
Helemaal te wild. Veel leuke en open mensen (mijn favoriete hobby is mensen ontmoeten), soms een beetje erg veel "no worry" klimaat en een belachelijk mooi honderden km lang wit strand met azuurblauw water. Ik weet niet of je de west kant kent, maar ik zou er zo een paar jaar kunnen wonen. Mooi wijngebied (Margeret River) in de buurt en een beetje middelandse zeeklimaat. Kan slechter.

Hopelijk spreken we elkaar binnenkort weer eens op een meeting voor een langer gesprek. Als je nog weet wat mijn zoon zijn volledige naam is en daar .nl achter zet, dan zie je veel ;) (die overigens nog wel in een door jouw verfoeide verkeerde grootte worden aangeboden nu).

B)

West kant ben ik niet erg thuis........ mij te leeg en verlaten. Maar het is er wel heel erg mooi.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.