Ga naar inhoud

Meet and Greet in het Oosten


RobC

Aanbevolen berichten

Voor een meet and greet voor de Oosterlingen lijkt De Cantharel (Van der Valk) een gunstige keuze, gezien zijn gemakkelijke bereikbaarheid, o.a. via de A50 (Michiel, Simon, Joost??).

Ligging: A1, afslag 19, Hoenderloo. Voorstel: donderdag 15 juni, 20.00 uur. Beetje ZZZ-tjes kijken, beetje babbelen, kop koffie (be my guest) en weer weg.

Wie?? B)

EDIT, deelnemers:

Michiel

Yücel

Joost

Wouter

Jörgen en pa

Rob

Afmelding van Simon.

Het belooft weer een schitterende avond te worden, dus wie nog zin heeft in een ritje oostwaarts: Welkom!

Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jaaah eindelijk eens in de buurt!!

Ik ben er! :D

Michel#1, als we elkaar treffen om 19.45 uur bij McDonalds Apeldoorn kunnen we samen oprijden. :thumbup:

Link naar reactie

Dat moet wel bont :) worden als ik daar ook niet ff bij ben!! Zit tot 18.00 uur in Rozenburg, maar ga dan wel met Z3 :D ipv C5 :P en als het dan bij Utrecht en Amersfoort een beetje :muur: doorrijdt........ ben ik er ook bij.

@Rob, volgens mij is de koffiestand nog 2-0 -_- voor jou, dus dat doen we anders.

Michiel :) .

Link naar reactie
@Rob, volgens mij is de koffiestand nog 2-0 -_- voor jou, dus dat doen we anders.

Dat heb ik echt niet bijgehouden, Michiel. Hoe dan ook, dat komt vast wel goed. :)

Leuk als je 't gaat redden. En als je wat later bent, dan nemen we nog een kop koffie en wachten we rustig tot je er bent.

Link naar reactie

Michel#1, je hebt je leuke vriendin toch nog wel, mag ik hopen?? :muur:

EDIT: Voor de duidelijkheid: Deze vraag naar aanleiding van de nu verdwenen handtekening van Michel#1.

Link naar reactie
En als je wat later bent, dan nemen we nog een kop koffie en wachten we rustig tot je er bent.

We wisselen tevoren nog wel even 06-en uit zodat ik je op de hoogte kan houden van mijn vorderingen van west naar oost (uh, midden).

Michiel.

Link naar reactie
We wisselen tevoren nog wel even 06-en uit zodat ik je op de hoogte kan houden van mijn vorderingen van west naar oost (uh, midden).

Michiel.

Je hebt PM.

Link naar reactie
Zal zeker wel drukker worden, nog ruim een maand de tijd :(

Ik heb nu al zo vaak de weg Deventer-Reeuwijk afgelegd, dan kom jij toch een keer deze kant op? :muur:

Link naar reactie
Ik heb nu al zo vaak de weg Deventer-Reeuwijk afgelegd, dan kom jij toch een keer deze kant op? :muur:

Moet ik weer met die rare groene platen, de dag erop staat hij met mooie gele platen, wie weet rob :( :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

@ Jörgen: Ik zag in je profiel, inderdaad, Big Brother is watching you, dat je uit de omgeving Apeldoorn komt. Mogen we je met je 3.0 verwelkomen bij De Cantharel op donderdag 15 juli, ca. 20 uur? :nono:

Link naar reactie
Ik ga ook mij best doen, staat in de agenda! Lekker ritje als het lekker weer is.

Groet,

Wouter

Leuk Wouter! Geldt uiteraard ook voor álle niet-Oosterlingen: van harte welkom! :nono:

Link naar reactie
@ Jörgen: Ik zag in je profiel, inderdaad, Big Brother is watching you, dat je uit de omgeving Apeldoorn komt. Mogen we je met je 3.0 verwelkomen bij De Cantharel op donderdag 15 juli, ca. 20 uur? :nono:

Ik hou dit forum bij voor mijn vader, hij heeft namelijk altijd een heleboel vragen, maar geen geduld om dit forum bij te houden, elke te lezen enzo. Ik ben nog maar een arme student die ook al de bmw 'ziekte' heeft gekregen. Maar ik mag gelukkig zo nu en dan een rondje maken in de ZZZ. Wil ook zeker na mijn studie zo snel mogelijk één voor mezelf kopen.

Ik zal zeker, samen met mijn vader, proberen van de partij te zijn. De cantharel is namelijk in onze achtertuin. Moet nog even kijken of het allemaal gaat lukken. Ik zit nu namelijk voor een half jaar in Zuid Afrika voor mijn studie en ben dan net één dag terug in NL. Dus even kijken hoe het allemaal verloopt tegen die tijd. Het lijkt me iig erg leuk om jullie allemaal een keer te ontmoeten. Alle ZZZ's eens in het echt te zien. Is toch veel mooier dan al die foto's.

Link naar reactie
Ik hou dit forum bij voor mijn vader, hij heeft namelijk altijd een heleboel vragen, maar geen geduld om dit forum bij te houden, elke te lezen enzo. Ik ben nog maar een arme student die ook al de bmw 'ziekte' heeft gekregen. Maar ik mag gelukkig zo nu en dan een rondje maken in de ZZZ. Wil ook zeker na mijn studie zo snel mogelijk één voor mezelf kopen.

Ik zal zeker, samen met mijn vader, proberen van de partij te zijn. De cantharel is namelijk in onze achtertuin. Moet nog even kijken of het allemaal gaat lukken. Ik zit nu namelijk voor een half jaar in Zuid Afrika voor mijn studie en ben dan net één dag terug in NL. Dus even kijken hoe het allemaal verloopt tegen die tijd. Het lijkt me iig erg leuk om jullie allemaal een keer te ontmoeten. Alle ZZZ's eens in het echt te zien. Is toch veel mooier dan al die foto's.

Ah! Ik zag wel dat je af en toe meldde dat je in Zuid-Afrika zat, maar meende voor vakantie, zakentrip, o.i.d. :rolleyes: Leuk te horen hoe en wat. Joh, da's een duidelijke zaak, zie maar wat je doet. En je vader, tja, die moet je dan maar eens wat geduld bijbrengen. ;) Hoe dan ook, weet dat je/jullie welkom bent/zijn! :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik kan er helaas niet bij zijn de 15e.

De volgende keer ben ik er zeker bij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.