Ga naar inhoud

DGB


Richard B

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:D-->

QUOTE(Richard B @ 14 Apr 2006, 23:32)

weer een ZZZ voor het demontagebedrijf

als je geen smaak hebt doe je dus zo

het moest verboden worden.

Ik neem aan dat dit een reply is op een post, maar heb geen flauw idee waar 't over gaat. Het zal aan mij liggen, maar mag het iets duidelijker? :D

Link naar reactie

Rob er was eens een progamma op de televisie en dat programma werd gepresenteert door het prinsesje Jorinde de Mol.

Op een dag kwam ze een orgineel ZZZtje tegen ze was silver kleurig en nagenoeg originalo.nu had jorinde een toverformule en kon silverkleurig originalootje wel "pimpen"en zo gebeurde het.

Er werd haar een :D bumper belooft maar ze kreeg een lelijke riegerbumper met racegaas,kreeg 19 inch sloffen maar jammergenoeg waren het verchroomde muilen.

Zij wlide heel erg graag een mooi Lopez kont maar het was een mislukte metamorfose van koning Robert Schumacher geworden met een fantasie ontwerp heupen waar niemand vrolijk van word behalve de eigenaresse die van het zelfde geslacht bleek te houden.

Over haar nieuwe kleur,er was weer een belofte van een :D kleur,die werd het niet maar wel een orginele andere BMW kleur.

Morgen zijn er vast foto's te vinden op het net maar ik kan ze neit vinden op dit moment.

Nu aan het eind van dit verhaaltje weet je nog niet veeel meer :schater:

Link naar reactie

Het was echt verschrikkelijk wat ze die auto aangedaan hebben.

Vooral hetgeen wat ze met de achterkant hebben gedaan. Gewoon delen uit het achterscherm zagen en lelijke hoeken erop lassen. :nono:

En daarna hebben ze er nog striping op de auto geplakt....Ik vond het echt niet mooi.

Maar die vrouw was er superblij mee (zo leek het in ieder geval... ;) )

Link naar reactie
Komt hier ook een herhaling van? Zo ja, laat het mij weten, neem ik hem op. :nono:

Sledge, doe geen moeite. Met veel pijn en moeite het programma afgekeken. Het staat nog op de harddisk recorder. Dus als je wilt....

Waarom een zelfgefabriceerde Lopez kont terwijl een paar achterschermen van een 2.8 ook kan. Zorg er vervolgens dan wel voor dat de achterwielen de wielkasten mooi opvult met spacers enzo. Het leek nergens op. En dan heb ik nog niet gehad over de nieuwe bekleding, de niet-gespoten kiewen en de foeilelijke striping a la Dodge Viper.

Ik heb mijn vrouw reeds duidelijk gemaakt dat dit een goede manier is om een scheiding te realiseren! Dat snapte ze gelukkig volkomen.

Link naar reactie
Ben je een beetje handig met comprimeren? Superduper vragen om het filmpje te hosten. :huh:

Zijn er meer mensen met deze wens? Ik kan dit wel gecomprimeerd krijgen naar DivX of zo.

Superduper wil je dit dan hosten en zo ja hoe groot mag het bestand zijn?

Link naar reactie

ben ook wel benieuwd. hoef niet per se de hele aflevering te zien maar ben wel benieuwd naar foto's van het resultaat.

Zijn er meer mensen met deze wens? Ik kan dit wel gecomprimeerd krijgen naar DivX of zo.

Superduper wil je dit dan hosten en zo ja hoe groot mag het bestand zijn?

Link naar reactie

Haha, als dattum is?!

Het is net of er een bus verf overheen is gekwakt,struktuurverfje?En dan uitgerold door een schilder die even van het padje af is geweest. :P

En aan de achterkant,zitten daar nou oude koekblikken opgelast?

Dan nog de velgen,Need i say more?Leuk op een pc hooft tractor :P .

Zo daar kan Jorinde het even mee doen.

gr wout

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.