Ga naar inhoud

Brainstormen over een tweede Limbo meeting


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dus er leuk om dit in samenwerking te doen met een andere Z club. Het is alleen mogelijk om een eventuele klusdag op Zondag te regelen, dus de meeting zou dan op zaterdag moeten plaatsvinden. Wat weer mooi uitkomt, aangezien de M club op zaterdag op de ring bijeenkomt.

Voorbeeld van een mogelijk programma:

- Zaterdag vroeg verzamelen.

- Toerrit richting de nurburgring.

- Van 12.00 tot 17.00 daar verblijven, eventueel eten.

- Overnachting in Limburg

- Zondagmorgen/middag klusdag

Ook misschien alvast de interesse peilen:

SledgeHammer

Ivo, klussen

Pierre

M-Optic

Zedri

Navigator

Leander

Yellowrider

Rob

Huub

Link naar reactie
  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=17296

Sledge, ik hoop dat je via deze thread terecht kan voor meer info.

Je weet dat ik geen kraan in die dingen ben...

Heb ook wel gezien dat het samenvalt met Oostenrijk, maar denk dat dit ook als een volwaardig alternatief kan gelden. Ben er ook nog niet uit of ik naar Oostenrijk meega...

Lijkt me zelfs heel leuk om met een Belgisch/Nederlandse delegatie naar de Nurburgring te trekken.

Link naar reactie
Je hoeft ook niet de ring op, volgens Zedri kun je er een hele dag vermaken zonder een stap op de baan te zetten. :foto:

Ik ben er ook al diverse malen geweest, zowel op als langs de ring. Altijd leuk, maar té verleidelijk :foto:

Link naar reactie

Dagje ring zie ik wel zitten, ik zal toch vaker die kant optrekken omdat kamaraad gek is van de ring, zelf erop gaan ben ik ook nog niet uit omdat ik bang ben om te crashen.

En dan zeggen ze: kijk die jonge gast meent ook dat em kan rijden met zijn M.

We kunnen dan ergens afspreken en dan binnendoor naar de ring rijden.

Eens met een paar man op voorhand samenkomen om ideen op te doen. ik zal eens met de navigatie binnendoor rijden. Kijken of dit te doen is. Maar ik heb hulp nodig want alleen ben ik hier geen kampioen in.

Greetz Jeroen

Link naar reactie
Is een erg mooie rit binnendoor, vaker met de motoren gedaan :)

Is dat te doen denk je met een bende?

Zie het wel zitten om daar wat tijd in te steken ;)

Dan op de parking langs het circuit (Brunchen) een bratwurst mit pommes eten ;)

Link naar reactie

Misschien dat we de groep in tweeën kunnen delen, waarvan eentje een kwartier/half uur eerder vertrekt. Met een kleinere groep is beter door te rijden, en de route naar de ring is al vrij lang.

En wat Jeroen zegt, 2 á 3 keer de route zelf rijden, met twee man in één auto zodat de bijrijder de route kan uitschrijven. Op de terugweg gewoon de snelweg pakken via Köln/Aachen.

Link naar reactie
ik zal eens met de navigatie binnendoor rijden. Kijken of dit te doen is. Maar ik heb hulp nodig want alleen ben ik hier geen kampioen in.

Tip om lekker te toeren en op de leukste straatjes uit te komen:

Zet vooral géén navigatie systeem aan en gebruik geen wegenkaart :)

Je rijd je dan ook wel eens vast maar dat hoort erbij...

De hoofdlijn is, pak 'm beet, de afslag na Aachen-Brand van de snelweg af, richting Monshau.

Je kunt dan de borden KoblenZ volgen en Zo nu en dan een wilde afwijking maken over speelgoed straatjes.

Link naar reactie

@ m-optic : om van bij ons uit er snel te geraken of terug te rijden, neem ik altijd Hasselt-Luik-Verviers-St Vith en dan afrit Prum. Zo via Gerolstein - Kelberg naar Nurb.R Is ongeveer 200 km vanuit Hasselt. Ik zie het wel zitten om daar wat tijd in te steken, ken al heelwat routes er naartoe.

@ Zedri : Via Monschau is inderdaad goeie optie. Andere mogelijkheid is via (Belgie) Malmedy - Butgenbach - Stadtkyll - Hillesheim.

Denk wel dat het die zaterdag een wedstrijd van de Langstreckenpokal is. Je kan dan op meerdere plekken (gratis) langs de Nordschleife gaan kijken. Ik ken daar mijn weg wel een beetje... Ik zoek het verder uit, want het lijkt me wel tof om daar met een hoop Z-tjes aan te komen. Zie dat daar vaker : Porsche-clubs, Corvettes, etc...

Link naar reactie

Fijn om te horen dat jullie de weg al een beetje (behoorlijk) kennen. Het zijn nog 4 maanden, dus even wachten tot het zonnetje weer begint te schijnen en dan kan er begonnen worden met touren.

Navigator, wanneer je nog andere events tegenkomt waarvan je zegt, dat lijkt mij wel leuk om op die dag daar met het forum aanwezig te zijn, dan moet je het maar zeggen, de datum staat immers nog niet vast.

Link naar reactie

Ik ben enkele malen geweest naar de nordschleife, de enige parking die ik kan vinden is Brunchen en de sufahrt natuurlijk. Ik ben nog maar 1 keer binnendoor naar huis toe gereden en toen hebben ze me geflitst met de 320I :)

Maar de ideeen vind ik prachtig, heenweg binnendoor, terugweg over autoweg.

Ook om met 2 groepen te vertrekken lijkt me een goed idee, jullie hebben ervaring in dit soort evenementen; het komt wel goed ;)

Zoals navigator zegt lijkt me een hele mooie weg. Eens zien als het terug iets beter weer is, dan stel ik de navi eens in en dan rij ik wat; met de M of 320I. Als het zover is dan laat ik wat weten aan sledgehammer, dan zetten we ons in 1 auto en dan zien we wel waar we uitkomen ;) . Of andere die zin hebben om mee te komen kunnen het hier altijd posten.

Greetz Jeroen

Link naar reactie
zelf erop gaan ben ik ook nog niet uit omdat ik bang ben om te crashen.

Da's ook mijn idee. Het is er inderdaad bloedlink...met de nadruk op bloed...

Even de leesbril opZetten, volgende plaatje is niet geil, uuhh...ik bedoel onscherp :)

Link naar reactie
safetyleafletdutch3jl.jpg

Jip, ik heb daar ook beelden gezien die me afschrikken zoals M3csl total los :) Motorrijders zien liggen daar :schater:

En toch; een kamaraad van me ging gewoon met zijn paseo erop en ik zat erbij en dit was gewoon aangenaam, was wel koud dus geen motorrijders, daar heb ik schrik voor.

Link naar reactie
Navigator, wanneer je nog andere events tegenkomt waarvan je zegt, dat lijkt mij wel leuk om op die dag daar met het forum aanwezig te zijn, dan moet je het maar zeggen, de datum staat immers nog niet vast.

http://20832.com/?rubrik=termine〈=deu

Link naar reactie

Ik weet niet of jullie die showthread van het Duitse forum gelezen hebben, maar op zaterdag gaan daar 40 Ztjes in een corso (begeleid van een nieuwe Z4M of een Z4 Qp) een tweetal rondjes rijden over de NSchleife. Bedoeling is om er een Mega Z event van te maken. Kost wel rond de 150 euro om mee te mogen doen (daar rij je zelf al bijna 10 rondjes over de NS) en het is toch al volzet.

Hoe je het ook bekijkt, op die dag zullen er een hoop Duitse Ztjes aanwezig zijn buiten die 40 "uitverkorenen".

Zelf meerijden zal er dus zeker niet bijzijn, aanwezig zijn is de boodschap.

BTW : dat corso moet dan ergens rond de middag zijn, want alle VLN races starten rond 12 uur en gaan over een 3 à 4 tal uren. Meestal ga ik in die tijdspanne op een 4 - 5 verschillende plaatsen kijken.

Betekent dus voor ons : vertrekken in de voormiddag (zeker voor 10 uur :m: )

Link naar reactie

Een betere dag dan 8/7 bestaat dus eigenlijk niet.

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=19689

Als ik het goed begrijp is er nog geen tijd vastgesteld dat de 40 Z's de baan op gaan? Want voor die tijd moeten wij zeker daar aangekomen zijn. Zelf dacht ik rond 9 uur in de ochtend te vertrekken, want het zal wel een behoorlijke route zijn. Alleen al over de autobahn duurt het anderhalf uur om aan te komen. Binnendoor met een grote groep zal dit zeker 3 uur zijn.

Link naar reactie

Sledge, je vroeg me laatst hierover iets. Ziehier: Ik heb zo het gevoel dat het niet voor iedereen een leuk toertochtje wordt naar de Ring; denk aan m'n water te voelen dat het één grote racerij wordt. En helemáál op de terugweg, als iedereen "gek" is gemaakt daar. Daar moet je maar zin in hebben. Nee, vooralsnog trekt deze dag me niet. Met alle respect. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.