Ga naar inhoud

Pardon, is dat uw Z3/Z4 ?


Marvin

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn, in navolging op het pinned onderwerp "show us your wheels", een topic te maken waarin je een foto van je eigen ZZZ kan posten in een speciale omgeving of in speciale omstandigheid ??!! :foto:

Dit mogen geen bewerkte foto's zijn !! :)

Dus waar gebeurde plaatjes, eventueel een beetje voorbereid en/of in scene gezet. ;)

Bijvoorbeeld op een zeer aparte, mooie, rare locatie of met een bijzondere achtergrond !? :D

Voor de members; gelieve de foto's niet te becommentariseren ! -_-

Ik geef zelf even een eerste opzetje maar er zal zeker een beter plaatje van me bij komen !

Rond de zomer komen er wel meer :foto: 's van jullie denk/hoop ik !

Feel free to imagine ! :D

temp0413ou.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 193
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

tevens te koop.....

post-3-1139492919.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Pardon, is dit uw z3 ?

Deze foto's zijn van onze 2e Z3 (1.9) welke mijn vrouw tijdens de vakantie in Frankrijk naast de weg parkeerde.

Moet wel bijgezegd worden dat het regende en dat ze daarvoor op een rotonde heel radicaal een paar fransen had ingehaald. Jammer dat ze ons na dit akkefietje weer inhaalden.

Nu heb ik net gecontroleerd via de RDW en de wagen is op 15 juli 2005 nog op naam gezet, en zou nog ergens moeten rijden.

Misschien dat iemand zijn auto nu terugziet. Wie weet...

post-3-1141422482.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

@ Jeroen, Zo mag je best geZien worden... :nono:

redbull3up.jpg

Red Bull geeft je vleugels...Zo ook een Beier...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.